Senshi Front

Senshi Projekt:
Következő videó:

Ötlet:

0%


Felvett jelenetek:

0%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Kommentek

Facebook

Othala Front

Othala Projekt:
Következő videó:
Jack the Ripper végigjátszás

Hossz:

2 óra


Felvett jelenetek:

100%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Othala & Senshi

Sziasztok!
Ezen a blogon játékokat fogunk nektek bemutatni (némelyiket külön, némelyiket pedig közös erővel), hogy képet tudjatok alkotni a játékpiac remek és kevésbé remek (másnéven borzalmas) alkotásairól. Reméljük, hogy videóink tetszenek majd nektek, jó szorakozást kívánunk! Üdv: Othala és Senshi

Elérhetőség:
Othala: othala@citromail.hu
Senshi: pali2031@gmail.com
senshiszerviz@gmail.com

Resident Evil 4 játékbemutató 1. és 2.-ik rész

2009.05.23. 08:08 | Senshi Inoue | 46 komment

Címkék: 4 evil resident 1.rész játékbemutató 2.rész

Sokan kérték tőlem,hogy mutassam be ezt a játékot és mivel már nagyon régóta halogatom,ezért dupla epizódot kaptok belőle!

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://othala-senshi.blog.hu/api/trackback/id/tr271138693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Serious 2009.05.23. 09:23:05

Senshi eltudom képzelni ilyen szar az irányítás :((
azt hittem nagyon kitünő lesz az irányítás ebbe a játékban mert én is letöltöttem még nem rég annyira meglepődtem hogy az már fáj:D
nemigaz hogy nemtudták volna rendesen beálítani a billentyűzetet azthittem ennél okosabbak a fejlesztők(mint már te is elmondtad:D)
és a grafika egyszerűen szörnyű hogy tudnak ilyet csinálni hisz ez már a 4. része az isternit:D
veszel más játékokat ott a 4. rész már egész jó de valami pozitívum az 5. rész ahogy néztem a trailerét meg ahogy játszottak vele sokkalj job a grafja és lehet hogy már normálisan is lehet irányítani

Senshi Inoue 2009.05.23. 09:28:10

@Serious:
Nekem megvan a Resident Evil 5 XBox 360-ra és mit ne mondjak,a grafika szemet kápráztató és az irányítás (konzolon ugye) egyszerű és könnyen megtanulható.

JoeJoeJoe01 2009.05.23. 13:50:45

na, jól belehúztál a videozásba :).

Amúgy, halottam egy modrol, ami engedélyezi az egérrel való célzást

Serious 2009.05.23. 13:56:21

@Senshi Inoue:
jaja:P már pc re is kijött elvileg ha jól kerestem rá a neten (pc guru és a többi ilyen oldal)
mint azt mindenki tudja pc re sokkal szarabbul adják ki mint xbox360 ra ez kicsit baj és sajnálom de ez van:(
én nem tudnék konzolra váltani csak ha nagyon akarom:D
már megszoktam a billyentyűzetet mostmár ezel nyomom végig a játékokat:D
ha lehet ajánlani vidit amit bemutatnál ajánlok legfőképp 4 játékot ami bejön nekem:P
1. Dark Sector 2.X-men Origins Wolverine 3.Timeshift 4.Terminator Salavation the game :P de az se baj ha nemmutatod be egy próbát megér:DD

GVee 2009.05.23. 16:21:17

a resident evil 4 ps2-re 1000x jobb már keztem magamra venni a sértéseket amiket a re4ről mondtál de igazad van a grafika ps2höz képest sztem nagyon szép a színek is sokkal jobbak nem ilyen barna-fekete (az elején télleg barna-fekete de nem ennyire sötét!) mostanába kaptam rá már rég porosodott a polcon de valamikor nagyon unatkoztam elővettem és akkor vettem észre h milyen baromi jó játék. az irányításról annyit h emberünket könnyű irányíani (ps2őn) célzás hát nem nagyon játszottam eddig lövöldözős játékokat ps2őn de hamar megszoktam és könyű csak azt sajnálom h nem lehet mozogni célzás közben :( nah még jön mindjárt 1 újabb komment tőlem csak megnéztem az 1. vidit és nem birtam vissza tartani magam h mondjam el milyen jó ez a játék ps2őn! :)

GVee 2009.05.23. 16:41:14

aham :) akkor játszál box v ps gamepaddal már eléggé kihangsúlyoztad h milyen szar az irányítás meg a grafika kb mind 2 videóban ez volt a téma xD szóval már elöbb elmondtam h ps2őn nagyon jó a játék. haveromnak megvan box-ra a re5 és nagyon hangulatos, lehet játszani coop módot is ami sztem nagyon jó lett a grafika elképesztő csak annyi h baromi világos az egész játék a 4 után XD nem látom h hol a lézer (a 4be is volt ilyen gond) azon szartam be az egész játékon h milyen jól megvan csinálva az a reakció ha pl bele lősz valakinek a lábába (re4ről beszélek :) valaki pofára esik, fogdossa a lábát vagy térdre esik és ebből lehet 1 jó kis combo :D (oda megyek és pofán rugom :) a fegyver fejlesztés nagyon jó remélem nem csak a hibákat meg az első pályákat mutatod be hanem a fejlesztéseket és a fegyvereket is :)

DarthWhite 2009.05.23. 20:32:01

@Serious
Az X-men Origins-t meg a TimeShiftet már bemutatta más...
Viszont a Dark Sector, az egy nagyon jó játék :)
Ha már így ajánlgatunk, akkor ajánlom figyelmedbe az Infernal-t és az El Matador című 2 fantasztikus TPS játékot :)
Tessék utána nézni, megéri ;):P

röviden:
Infernal: Egy csávó démoni erővel ruház fel, hogy elvégezhesd amit akar tőled
de előtte azért kirúgnak egy másik szövetkezetből [Angel] és ki akarnak iktatni... ekkor jön Lucius Black, az Abyss feje... felruház a hatalommal és már nyomulsz is :)
(2006-os a játék)

El Matador: Egy "drogcsoport" elhárító osztag tagja vagy...
És mint a Max Payne-ben... Időlassítás, lassított ugrás stb.
És rengeteg fegyver(nem mondanék konkrét számot de min 30 fegyver a max-ot 50-re tenném:))(ez is 2006-os)

Nesze neked olvasnivaló :P xD

DarthWhite 2009.05.23. 20:46:45

Amúgy, a játékajánlásom nem csak Serious bának szólt:)
Mindenkinek kiváló szórakozást nyújt eme 2 nagyszerű játék (na jó 3 mert + a Dark Sector, amit még említettem én is:)

Apropó Matyi király...
Elkapott a vásárlási láz...
Olyan olcsó minden...
Gears of War 5000ft
TimeShift 3000ft
The Suffering 1-2 3000ft
Mercenaries 2 5000ft
El Matador 4000ft[anno 2 éve] (

Polgár Csaba · http://cornersofthegalaxy.blog.hu/ 2009.05.23. 21:06:22

Senshi feltámadt. :D
Othi viszont eltünt úgy néz ki. :(
Harmadik részt mikorra várható kb?
Amúgy erről a konzolos irányítás dologról. Egy-két játéknál magam is megszenvedtem és mivel szerencsére volt Gamepadem (hál' az istenek) ezért nem volt olyan szörnyű. De néha ezeket a dolgokat piszkosul elrontják! Nagyon zavaró. Főleg az hogy Fable 2-t még mindig nem hajlandók kiadni Pc-re.

Senshi Inoue 2009.05.23. 23:22:17

@Ninjaa:
Beszéltem erről a videómban. ;)

Senshi Inoue 2009.05.23. 23:23:43

@Serious:
A Dark Sector és az új X-Men játék nekem megvan XBox 360-ra és egyenesen imádom őket. :)

Senshi Inoue 2009.05.23. 23:29:09

@GVee:
Ne vedd magadra azokat a gondokat,amiket felsorolok a játékról,ugyanis csakis a Pc verzióra értem az egészet.
Fogok még foglalkozni egy kicsit a grafikával a következő részben is.A Resident Evil 5 nekem is megvan XBox 360-ra és egyenesen imádom!Főleg a coop módját!Az szerintem annyira el lett találva,hogy az AI partnerrel már nem is akarok játszani szinte. :D

Senshi Inoue 2009.05.23. 23:30:19

@SnoopDogg:
Te is tudsz írni elég sokat. :D
Utána fogok nézni,köszönöm az információkat!
Na tessék,ennyivel elintéztem a hosszú mondanivalód! :P
Ne haragudj! :D

Senshi Inoue 2009.05.23. 23:32:18

@Darth Revan Mester:
Ti nem tudjátok mikor kell engem pihenni hagyni mi? :D
Most adok két rögtön két videót és te már a harmadikat akarod?
... :D
Nem tudok pontos időt mondani,hogy mikorra lesz harmadik rész és attól félek egyhamar nem adják ki a Fable 2-őt Pc-re. :(
Othi meg...nem tudom,hogy ennyi idő után miért nem csinál videókat. :(

DarthWhite 2009.05.24. 07:53:40

@Senshi
Ha Reactor átlagsebességébe beleszámítjuk ezt a pár hónapos kimaradását akkor kb. olyan gyors voltál az utóbbi hetekben, mint ő :)

Othala-nak meg biztos meg van rá az oka, hogy nem halad :S

Amúgy nem nagyon csodálkozom, hogy 23:30-kor nem írtál túl sokat :D
Már csak azon csodálkozom, hogy az Infernal iso torrentben csak 1.63 Gb
Pedig elég hosszú, és a grafika is szép, csak az a baj amit a Jericho-nál is említesz, minden "világít" fénylik, még az árnyékban is fény tükröződik a dolgokról :S
De vannak benne logikai feladatok is :)

Az El Matadorban meg csak mész ölsz esetleg keresel ezt-azt...
Egyik pályán a szekrényt kellett kinyitni és mögötte volt az átjáró :D Mit kerestem xD

Ez is jó hosszúra sikeredett. :P
Már 7:52 van?! o-o mennem kell misére xD Holnap hittan vizsga :S
Jó olvasást kívánok :P

DarthWhite 2009.05.24. 10:35:53

Meg nem csak a DirectX-el vannak ilyen dolgok...
Gondolom tudod mi az az AGEIA PhysX...
A Medal of Honor Airbone-hez is kell.
És ha fent van a gépeden, a büdös életben nem fog neked elindulni a játék!
Mi a teendő? Töröld a progit és hagyd hogy a játék telepítő tegye fel... Mert ha nem ő teszi fel akkor megsértődik és nem indul a játék xD

Szerintem már Hardcore Kommentelőnek számítok :P:D

Serious 2009.05.24. 10:43:12

:D@SnoopDogg: hát fojton csak te írsz
@Senshi Inoue: az lehet bemutatta már más de te jobban tudod elmondani:P
és majd bemutatod a dark sectort vagy az xment?:D megvan xboxon neked mind a kettő csak be kell mutatnod ha akarod:):D
eléggé jó játékok és megérdemlik hogy itlegyenek a blogban:P:D

CaptainCsabi · http://rpggames.blog.hu/ 2009.05.24. 13:43:58

Hallgassátok mit művel az irodalom az agyammal :D
új játék: President evil XD öld le a zombivá vált politikusokat XDDDD

Senshi Inoue 2009.05.24. 23:06:22

@SnoopDogg:
A mindenit,te aztán tudsz írni! :D
Sok sikert a vizsgáidhoz!

@CaptainCsabi:
Ez annyira ismerősen hangzik. :D

@Serious:
XBox 360-ról nem tudok videót felvenni egyenlőre,így a Dark Sectort másképp fogom majd bemutatni.

DarthWhite 2009.05.25. 11:50:13

@CaptainCsabi:
És Gyurcsány a FINAL BOSS?:D

@Senshi:
Addig nem is fogsz tudni X-Box-ról felvenni, míg nem veszel egy dvd felvevőt...
Vagy, úgy mutatod be, mint Effecta a Bourne Conspiracy-t...
Leszedsz netről pár videót összevágod kommeteled :)
Sztem erre a legalmasabb vidik a walktrought-ok ;)

Nem tehetek róla, hogy ennyit írok, szeretem hallani a billentyűzet kopogását :P
Meg végülis elég gyorsan tudok írni, szóval nem telik sok időbe :D

Senshi Inoue 2009.05.25. 18:12:13

@SnoopDogg:
Nem,ő a NEXT BOSS! :D
Úgy én nem szeretnék bemutatni egy játékot.
Én olyan jelenetekkel szeretnék bemutatót csinálni,amiket én veszek fel.

@Effecta:
LECSÓ

DarthWhite 2009.05.25. 21:01:25

@Senshi
GÖRÖG HÚS VEGYES ZÖLDSÉGEKKEL ÉS EXTRA CSÍPŐS MÁRTÁSSAL, 4 FELÉ VÁGOTT VÖRÖSHAGYMÁVAL! Amitől 1órán belül úgy fosol mint a gép...(ma gyors kaja volt ebédre :D)

Serious 2009.05.25. 21:08:58

és ezt meg kel osztani? norma vagy?XD
megtarthatod magadnak is:):D

DarthWhite 2009.05.25. 21:12:18

Amúgy sikerült a hittan vizsga, nagy nehezen, de átmentem :D
Pont én ültem középen és tőlem kérdezte a legtöbbet a pap vazz :S
Na, mind1, 7-én Bérmálkozok :D
A legjobb, hogy marha jól járok, hiszen ez "az élet legnagyobb ünnepe"
Anyától kapok egy NOKIA 5310-et, a mamám aranyórát ígért (nem tom minek nekem az, mikor egy Rolex-el is beérném XD)
Ha pénzt kapok akkor meg lesz miből az X-BOX-ra költeni :D
+ballagásra is kapok egy kis pénzt(mint ajándék xD
Ha így se jön ki a 72000 ft akkor meg nyári meló :)

ÓÓÓ vazeg, ez is milyen hosszú lett :P Bár ez nem is annyira!
De ezzel a végszóval azért még jól kicseszek az olvasóval :D

Senshi Inoue 2009.05.26. 12:17:14

@SnoopDogg:
Na meséljük el,mi okoz még híg fosást? :D
Jól van,gratulálok a vizsgádhoz! :)

@Serious:
Ha akarod tudni,hogy én mitől... :D

NewBoy22 2009.05.26. 16:07:53

Honnan lehet leszedni azokat a modokat amiket említettél ?? Sok helyen néztem de a legtöbb link már rossz !

Serious 2009.05.26. 20:00:31

hát nem is tudom hogy akarjam e:D döntsd el te senshi:P:)

DarthWhite 2009.05.26. 20:48:19

@Serious:
Ha szorulásod van, próbád a mézes-mogyorót xD
Vagy akkor ha csak simán.................................... :DD

Ó bocsánat, én és a mocskos fantáziám XDD

Serious 2009.05.27. 13:17:57

nekem szorulásom?D hol jár a fantáziád?:D

Senshi Inoue 2009.05.27. 14:00:11

@NewBoy22:
Figyelj,igyekszem megkeresni,de jelenleg én sem találom. :S
Viszont ha meglesz,akkor megadom a linket és a videóban is beszélek majd róla részletesen!

@Serious:
Öm...ne. :D

@SnoopDogg:
Büdös... :D

Serious 2009.05.27. 15:39:19

senshi majd emalibe vagy itt lökjél már(küld el) egy dátumot hogy mikorra várható a game videója:D de csak ha ráérsz!:):D

konor94 2009.05.27. 21:33:44

senshi honnan lehet venni kontrollert venni?

Sam Fisher 2009.05.28. 18:49:44

NEkem tökéletesen működött az egér patch,sokkal jobb tőle a játék,ha az megvan nincs több gond az irányítással,próbáljátok ki ;)

Sam Fisher 2009.05.28. 18:52:38

Főleg neked ajánlom Senshi egy próbát megér.

Senshi Inoue 2009.05.28. 22:07:16

@Serious:
Oké!

@konor94:
Bármilyen elektromos eszközökkel foglalkozó boltból (pl. Electro World vagy Media Martk).

@Sam Fisher:
Ennyi idő után még egyszer feltettem,most sem működik. :S

Sam Fisher 2009.05.29. 18:26:08

Melyiket töltötted le?Mert nekem a " mouseloader" van hozzá és az működik.

Senshi Inoue 2009.05.29. 21:37:59

@Sam Fisher:
Azt töltöttem le és b*szik működni.

DarthWhite 2009.05.29. 22:34:13

@Senshi
Lehet, hogy a játék verziószáma nem stimmel...

Senshi Inoue 2009.05.30. 09:18:10

@SnoopDogg:
Tudod ennyi tökölés után...inkább bedugom a kontrollert.

Bioshock_player 2009.05.30. 17:47:47

Jók vagytok!Be kéne mutatnotok a Bioshockot vagy a call of cthulhu-t.

dexexe 2009.05.30. 21:20:46

rengeteg jó ötlet van ebben a játékban (pl: a nagy gólem vagy a tavi szörny,vagy akatona amiko rátváltozik,vagy az amikor azal a rózsaszin ruhás csajjal lehet menni,vagy az a kemény szakállas ember,vagy amikor az ellenség vak és ha megmozdulsz akkor arra fog rohanni amerre vagy) ezek felejthetetlenné tették ezt a játékot.nagyon jó.én ps2-n vittem végig de azon a grafika meg az irányitás nagyon jó,nekem semmi bajom nem vol tvele.pc-n tényleg szar.

Senshi Inoue 2009.05.31. 22:50:54

@Bioshock_player:
A Call of Cthulhu nálam tervbe van véve. ;)

@dexexe:
Valóban sok a jó ötlet ebben a játékban,nekem a főszörnyek nagyon tetszettek.
Sajnálom is,hogy csak a pc verzióját szúrták el a játéknak. :S

Senshi Inoue 2009.05.31. 22:54:44

@Bioshock_player:
A Call of Cthulhu nálam tervbe van véve. ;)

@dexexe:
Valóban sok a jó ötlet ebben a játékban,nekem a főszörnyek nagyon tetszettek.
Sajnálom is,hogy csak a pc verzióját szúrták el a játéknak. :S

Bioshock_player 2009.06.01. 13:20:36

@dexexe: Hmm, a tavi szörny :) mennyit kinlódtam vele.(Persze az irányítás miatt)
süti beállítások módosítása