Senshi Front

Senshi Projekt:
Következő videó:

Ötlet:

0%


Felvett jelenetek:

0%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Kommentek

Facebook

Othala Front

Othala Projekt:
Következő videó:
Jack the Ripper végigjátszás

Hossz:

2 óra


Felvett jelenetek:

100%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Othala & Senshi

Sziasztok!
Ezen a blogon játékokat fogunk nektek bemutatni (némelyiket külön, némelyiket pedig közös erővel), hogy képet tudjatok alkotni a játékpiac remek és kevésbé remek (másnéven borzalmas) alkotásairól. Reméljük, hogy videóink tetszenek majd nektek, jó szorakozást kívánunk! Üdv: Othala és Senshi

Elérhetőség:
Othala: othala@citromail.hu
Senshi: pali2031@gmail.com
senshiszerviz@gmail.com

Resident Evil 4 játékbemutató 3. és 4. rész

2009.06.24. 03:07 | Senshi Inoue | 26 komment

Címkék: 4 evil resident játékbemutató 4.rész 3.rész

Üdv mindenkinek!

Ebben a két videóban az általam legjobbnak vélt grafikus modokat mutatom be és részletesen kitérek a feltelepítésük menetére is,hogy azoknak is sikerüljön feltenni,akik nem értenek olyan jól angolul.
Remélem azért élvezni fogjátok ezt a kb. 20 perces modolási őrületet.
5.-ik rész lesz mindenképpen!
Mostantól kezdve senkinek egy szót nem fogok szólni,hogy mikor teszem ki az új videót,mert azonnal elindul a követelőzés.
Ezt a két epizódot már hajnalban felraktam volna a blogra,ha nem lett volna áramszünet.

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://othala-senshi.blog.hu/api/trackback/id/tr901204757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gadam 2009.06.24. 22:00:32

KÖSZÖNÖM SENSHI!!!!!!köszönöm köszönöm köszönöm köszöööönööööömmmm.

DarthWhite 2009.06.24. 22:13:10

Ezzel is elszórakozhattál egy darabig xD
a 2. mod tényleg eléggé feldobta a játék hangulatát :)
Kár, hogy az egyetlen resident evil játék amivel játszottam az a "resident evil survivor" volt még anno PS1-en xD

UI. nincs vmi ötlet, hogy a kedves "Mercenaries 2" miért nem menti el a játékot?! :/ :S
Ahová menti az a Documents and Settings mappán belül a Felhasználó lenne csak az ékezetek helyén kis kocka van :S
Szerintem ezért van.. de a terméktámogatók javaslata sem jött be, miszerint: "Írd át a játék mappáját ANGOL betűkre!"
Na mondom mi a f....ene...?!

Chad-Gray 2009.06.24. 22:17:57

Fuhhh haat ez durva volt :oDD ugy ereztem magam mint ha az iskolaban ultem volna es a tanito meg magyaraza hogy hogyan kell modolni :oDD Beszaras de akkor is jo video volt :o)) jo teged halgatni hehe :o)) Grat Grat es varom az uj videot :o)) Sok sikert tanár Úr :oDDD

gadam 2009.06.24. 22:21:40

gadam gadam gadaaaam gadam.......he már vagy 20 szor megnéztem.Senshi...ezt mindet végigcsinálni csak hogy jobb legyen a grafikája.....jó sok ideig nyomozhattál hogy mit hova meg gondolom nem volt problémamentes a másolás.De remélem megérte.A videóhoz kongratyuléjsön!

gadam 2009.06.24. 23:06:40

És ha esetleg valaki kérné hogy az ő nevét is megemlítsék mondhatot azt is hogy gadam már hivatalosan a bíróságon lefedeztette az ilyesfajta ötleteket.

Serious 2009.06.24. 23:28:36

nah senshi kitettel magadert jo vidik:D
majd küldhetsz azert tippeket a kövi videókból:D
hátha rájövök majd milyen titkok vannak még benne
am én nemvagyok oda ezért a játékért moddal lehet jó jáccani vele de nem pazarlom rá az időmet:P
sztem te se:D

Serious 2009.06.25. 01:28:43

jah am ha nem baj a Serious nevet is bemondhatnád:P jólesne hallani az (ál) nevemet:D (tudom nem kívánság műsor de azért kösz előre:P:) )
na jó az lehet a graf tényleg változot sokat a moddingolás után dehát akit érdekel ez a játék az szenvedjen meg érte kb ezt montad te is csak más szavakkal:)

Senshi Inoue 2009.06.25. 02:00:46

@SnoopDogg:
Viccelsz,még éjfélkor is csak a második részt csináltam.
A Resident Evil Survivor nekem annyira nem tetszett. :D
Olyan arcade jellege volt.
Viszont nem tudom,hogy a készítők miféle új Pokol kaput nyitottak meg a Mercenaries 2-vel.
Ha a mappát át kell nevezni ahoz,hogy a játék rendesen mentsen...az már egy csöppet fura.
Sajnos nem tudok neked segíteni ebben,mert nekem XBox 360-ra van meg.

@Chad-Gray:
Pénteken kikérdezlek belőle,tessék tanulni! :D

@gadam:
Örülök,hogy tetszett a videó,bizony nem kis tortúra volt ezt a nagy rakás mod csomagot megtalálni,összerakni és kísérletezni vele a videó előtt.Ha nem ötször,akkor egyszer sem telepítettem újra a játékot,hogy az alap textúrákat visszakapjam.
Valamint kérlek védd le,ezt a névbemondó ötletet,mert rajtad kívül már két ember is jelezte erre az igényét. :S :D

@Serious:
Legalább annyit mondj,hogy LÉGYSZÍVES! :D
De bizony,én erre pazarolom az időmet,mert imádom a Resident Evil 4-et és akkor is tökéletesíteni akartam,ha már minden kötél szakad.
A megfogalmazásod pedig helyes.Én nem akartam ilyen durván fogalmazni a videóban. :D

BattleSoldier 2009.06.25. 03:30:07

@Chad-Gray: hmmmmmmmmmm én minden nap hallgathatom a hangját, ha akarom (az más kérdés, hogy az én hangomat akarja e hallani XD)

SushiCat 2009.06.25. 11:03:54

Jó kis videó, nekem még így modding-gal is tetszett :)

Egyszer Lennél szíves elsütni egy nyelvtörőt, ha már nevek kimondásánál tartunk? ;D

Senshi Inoue 2009.06.25. 13:03:27

@BattleSoldier:
...Túró? :D

@Szaki_Petya:
Köszönöm! :)
Ó,hát hogyne... :D

gadam 2009.06.25. 14:43:11

FIGYELEM FIGYELEM KEDVES PUBLIKUM!!FIGYELJEN MINDENKI!!A mai napon a bíróság elfogatta a 1000234.oldalon lévő 3. paragrafus 4. törvényét miszerint Gadam azaz H. Ádám levédte azt az ötletet miszerint "mondjad ki a nevemet a videódban" .Ezennel külön kérvényt kell benyújtania annak aki ezt az ötletet meg akarja valósítani (még egyszer).A kérvényt CSAK Senshinél lehet benyújtani mert ő a videók jogtulajdonosa!!Ha ő elfogadja csak akkor lehet az ötletet megvalósítani(még egyszer)Ezennel ünnepélyesen meghozom a Gadam féle jogtörvényt.Jelenlévők:Budapesti Rendőr Fő Kapitányság és a Budapesti Jogszervezet.Üdvözlettel:Gadam az az H.Ádám

BattleSoldier 2009.06.25. 17:46:52

De ha esteleg H.Ádám alias Gadam elhunyna akkor MEHEEEEET!!!! XD

Serious 2009.06.25. 18:28:03

@Senshi Inoue: oké (légyszi XD) ha nem baj:DD

gadam 2009.06.25. 18:38:33

@BattleSoldier: igen kedves vagy.....nem most szeretnék!

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2009.06.25. 20:42:54

@Senshi Inoue: nekem meg volt a merc 2, de semmi baj nem volt a mentésnél, csak néha lefagyott, de a gépem miatt is lehetett.
meg idegesített hogy ahányszir rányomtál a betöltésre vagy új játékra kiírta hogy "you want to play online?". Amúgy ez a videó is király lett, akár csak a többi, Effectával meg meginn összeülhetnél, a videótok rohadt jó volt!

BattleSoldier 2009.06.25. 20:44:55

@gadam: Ha esetleg felbontanád a szerződést akkor :D megkegyelmezek és így mindenkinek jót tennél. (csak senshinek nem, de ő csak 1 ember :D )

penge96 2009.06.25. 21:21:49

Ha mindenki megkéri Senshit h mondja ki a nevét a videóiban az nem lesz olyan különleges.Gadamé volt az ötlet (istenem miért nem az enyééém :A) és sztem csak addig különleges amíg csak az ő nevét mondták ki :D

gadam 2009.06.25. 21:25:33

@BattleSoldier: Ki akar Senshinek rosszat??Én nem.Meg hát megajándékoz minket a videóival.
@penge96: Teljesn egyetértek veled.Ezért van a szerződés.(nameg Senshi kért meg rá)

Serious 2009.06.25. 21:56:36

jó a névbemondás helyett azt üzenném senshinek hogy nevezzen már rólam el egy szörnyet az egyik vidijében és mindig azt mondja hogy pl (most megyünk megölni serioust:D)
na ez új ötlet szóval jöhetne sztem (légyszi ha lehet:P köszi)

gadam 2009.06.25. 22:18:09

Szerintem hadjuk békén Senshit.Csinálja úgy a videóit ahogyan ő szeretné és ne nagyon szóljunk bele.Így utólag átgondolhattam volna mivel lavinát is indíthatok vele.(Félig már lavina)Csinálja úgy Senshi ahogyan azt ő szeretné.

Serious 2009.06.25. 22:33:02

@gadam: ez igaz de ezt most én találtam ki:D sóval akár ez is létrejöhetne de inkább ráhagyom senshire:P

Senshi Inoue 2009.06.25. 23:26:08

@gadam:
Jól tetted,hogy levédted,de szerintem most lép életbe a Senshi cenzor és kitörli ennek a létezését az egész világegyetemből egyetlen pillantás alatt,mert a kis hópihe akkora lavinává fejlődött,hogy annak én most gátat szabok. :S

@BattleSoldier:
Mondom.Cenzor! :D
Vagy: HAAAAAAAAAAAAAAAXXXX! :D

@penge96:
Nem is lesz több példa erre!

@Serious:
Minek rólad egy szörnyet elnevezni,mikor már két játék is van rólad?
Serious Sam 1 és 2! :D

Balintkaa 2009.06.27. 12:19:51

A következő videóban kimondanád az én nevemet is?? XD Légyszi!!! XD

Serious 2009.06.27. 13:59:37

tudod hogy nemfogja kimondani mert idegesíti tényleg rossz ötlet volt akk:D most mindenki azt akarja amit gadam talált ki:D
remélem az enyémnél nem lenne(Lesz) ilyen .D

BattleSoldier 2009.06.29. 08:07:41

@Senshi Inoue: tudod az a HAXXXX!!!-t csak én mondhatom
süti beállítások módosítása