Senshi Front

Senshi Projekt:
Következő videó:

Ötlet:

0%


Felvett jelenetek:

0%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Kommentek

Facebook

Othala Front

Othala Projekt:
Következő videó:
Jack the Ripper végigjátszás

Hossz:

2 óra


Felvett jelenetek:

100%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Othala & Senshi

Sziasztok!
Ezen a blogon játékokat fogunk nektek bemutatni (némelyiket külön, némelyiket pedig közös erővel), hogy képet tudjatok alkotni a játékpiac remek és kevésbé remek (másnéven borzalmas) alkotásairól. Reméljük, hogy videóink tetszenek majd nektek, jó szorakozást kívánunk! Üdv: Othala és Senshi

Elérhetőség:
Othala: othala@citromail.hu
Senshi: pali2031@gmail.com
senshiszerviz@gmail.com

Silent Hill 4:The Room végigjátszás 1.-6.rész

2010.01.04. 00:22 | Senshi Inoue | 13 komment

Címkék: the 4 room hill végigjátszás silent

Sziasztok!

Gondoltam beújítok egy kicsit,én is elkezdek végigjátszásokat csinálni!
A videómnak azért nem magyar címet adtam,hogy a külföldi közönséget is vonzza,ebből következően pedig,nem fogok beszélni magyarul a végigjátszás alatt,nehogy frusztráljam az esetleges külföldi nézőket.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://othala-senshi.blog.hu/api/trackback/id/tr461643891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2010.01.04. 10:12:06

LooooL!!! Este feltöltődtek youtube-ra a magyar végigjátszásos videóim, és most úgy gondoltam, hogy kiteszem ide. Jövök fel, erre mit látok??? Senshi walkthrough!!!! xD! Na puff, szépen megelőztél xD! Na sebaj, akkor holnap teszem ki a saját videóim :)

Dante.s 2010.01.04. 14:53:54

@Othala: alig várom
Senshi nem akarsz valamelyik DMC-ből ilyet csinálni ezuttal szinkronnal?ha akarod segíthetek benne...

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2010.01.04. 17:07:25

@Dante.s: Az előző bejegyzésben leírta, hogy a DMC3-at akartuk bemutatni közösen, de nem tudott felvenni belőle jeleneteket! DMC 1-2 alapból nincs PC-re, szóval maradna max. a 4-es, de azt nemtudom mennyire tudná felvenni.

Dante.s 2010.01.05. 07:24:01

ha tudjátok hogyan kell összekötni az xboxot a pccel akkor felvenném én is(megvan a 4)

BattleSoldier 2010.01.05. 22:52:34

durván 14 ezerbe kerül egy kis szar és azzal lehet össze kötni

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2010.01.06. 10:57:56

@Dante.s: @BattleSoldier: Tudom, hogy hogyan lehet felvenni xboxról, de sztem Senshi csak ezért az egy játékért nem fog pénzt kidobni arra a vacakra.

Dante.s 2010.01.06. 13:07:34

USB-vel nem lehet megoldani?

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2010.01.06. 13:56:12

@Dante.s: Az előbb már mondtam, hogy külön ezért a játékért nem fog ezzel vacakolni.

Dante.s 2010.01.06. 15:20:51

nem Senshi hanem én...(sajt vidi,sajt xbox360)

telefonjack 2010.01.06. 22:06:02

öm jó kis videók. : ) Grat!
Az 1 kicsit vicces h odamegy a csajhoz(aki csupa vér) és megkérdezi h jól van-e xD

Mathlon 2010.01.09. 17:52:39

Ez így tök szar ...

Én azt hitem nekünkészited a videokat "magyaroknak"
Nem mintha nem tudnánk sokan angolul de...

És mit mondjak az a show is hiányzik amit köré szoktál tenni :)

Nuclearvision · http://nvision.blog.hu/ 2010.04.26. 20:23:08

lol, a 4. videóban 4:45-nél xD Hogy beszartál a csajtól...

Mondjuk én végig se bírtam vinni, úgy fostam ettől a játéktól... pedig egy igazi mestermű szerintem :)

devi.rw 2011.12.26. 17:54:33

sziasztok! gondolom ti már át vittétek egy párszor a játékot :D
én egyszer vittem át és a "Mother" befejezést kaptam. Nos a kérdés a következő:

láttam hogy kapsz olyan extrákat hogy Eileen -nek géppisztolya van... azt hol találom?

Azt tudom, hogy ha megkapom a 10csillagot akkor énis kapok egy új fegyvert, de azt nemtudom hogy azt én a már úgy kapom e hogy meg kell e keresni vagy pedig már úgy kapom.... tehát melyik?

és a játék folyamán kapunk valami olyat hogy "bullet (anti-spirit)", de azt nemtudtam felhasználni mert nem tette a pisztolyba! Az milyen fegyverhez van?
süti beállítások módosítása