Senshi Front

Senshi Projekt:
Következő videó:

Ötlet:

0%


Felvett jelenetek:

0%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Kommentek

Facebook

Othala Front

Othala Projekt:
Következő videó:
Jack the Ripper végigjátszás

Hossz:

2 óra


Felvett jelenetek:

100%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Othala & Senshi

Sziasztok!
Ezen a blogon játékokat fogunk nektek bemutatni (némelyiket külön, némelyiket pedig közös erővel), hogy képet tudjatok alkotni a játékpiac remek és kevésbé remek (másnéven borzalmas) alkotásairól. Reméljük, hogy videóink tetszenek majd nektek, jó szorakozást kívánunk! Üdv: Othala és Senshi

Elérhetőség:
Othala: othala@citromail.hu
Senshi: pali2031@gmail.com
senshiszerviz@gmail.com

Left 4 Dead 2 játékbemutató 4.rész plusz EXTRA

2010.04.27. 22:52 | Senshi Inoue | 9 komment

Címkék: 2 4 extra dead left plusz játékbemutató 4.rész

Sziasztok!

Mondtam,hogy lesz még Left 4 Dead 2 játékbemutató!Plusz egy extrával is készültem nektek!

A bejegyzés trackback címe:

https://othala-senshi.blog.hu/api/trackback/id/tr991957750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsomoka1998 2010.04.28. 13:47:54

szegény Bill pedig ő volt a legjobb :'(

egyébként jó lett

balintfenix 2010.04.28. 17:37:45

jó volt a vidi de sajnálom bill-t nekem mindog ö volt a kedvencem de remélem hogy valami értelmes dolog miatt halt meg és nem azért mert tüdö rákja volt cs.

Nuclearvision · http://nvision.blog.hu/ 2010.04.28. 19:48:17

A végtisztelet videó Billnek nagyon jó, komolyan könnybe lábadt a szemem ahogy néztem :(. Meg persze mosolyogtam azon a nagyon jó filmes trükkökön, amit bevetettetek :D

Rest in Peace!

RamboO 2010.04.29. 15:59:50

R.I.P. Bill.
Én már tudom hogy halt meg, és mindenkit biztosítok, hogy értelmes dolog miatt halt meg.

eXertee 2010.04.29. 17:37:37

Senshi:D 2 kérdésem lenne:D Stubbs the Zombie játékbemutató mikor lesz?
és monnd, találkoztál már a Timeshift c. játékkal? enyhe a gépigénye, és yönyörű. ha végeztél mindennel amit ígértél nemszeretnéd bemutatni:) érdekelne milyen a te szemszögedből

Speede Gonzalez 2010.04.29. 21:45:39

Isten nyugasztalja szegény Billt!

Dryenful 2010.04.30. 17:44:10

Én nem tudom de sejtem hogy hallhatott meg Bill.Rárontott 5 tank,2 horda és még néhány más fajta zombicsapat.Igaz nagy ember de azért ennyivel még ő se bírhatott el:(.Én is tudok mondani egy jó játékot aminek szerintem egész jó a grafikája.A neve The Incredible Hulk(én imádom).

Vegita 2010.05.09. 18:25:46

Honnan lehet megvenni a left 4 dead 2-őt mert én nem találom -.-
süti beállítások módosítása