Senshi Front

Senshi Projekt:
Következő videó:

Ötlet:

0%


Felvett jelenetek:

0%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Kommentek

Facebook

Othala Front

Othala Projekt:
Következő videó:
Jack the Ripper végigjátszás

Hossz:

2 óra


Felvett jelenetek:

100%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Othala & Senshi

Sziasztok!
Ezen a blogon játékokat fogunk nektek bemutatni (némelyiket külön, némelyiket pedig közös erővel), hogy képet tudjatok alkotni a játékpiac remek és kevésbé remek (másnéven borzalmas) alkotásairól. Reméljük, hogy videóink tetszenek majd nektek, jó szorakozást kívánunk! Üdv: Othala és Senshi

Elérhetőség:
Othala: othala@citromail.hu
Senshi: pali2031@gmail.com
senshiszerviz@gmail.com

Metro 2033 végigjátszás kiegészítés

2012.12.24. 00:59 | Senshi Inoue | 3 komment

Címkék: metro kiegészítés végigjátszás 2033

Sziasztok!

Végignéztétek már a több, mint hat és fél óra Metro 2033 végigjátszást?
Akkor itt az első kiegészítő videó, amiben lerántom a leplet pár érdekességről! ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://othala-senshi.blog.hu/api/trackback/id/tr854979551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fR3aK1n 2012.12.27. 17:11:38

Nem rég vettem meg én is ezt a játékot Steam-en és pontosan ez jött le nekem is a feketékkel kapcsolatban, amit a videódban elmondtál és teljesen egyet is értek veled, viszont amikor én végig vittem a játékot, valamilyen okból kifolyólag nekem nem volt rá lehetőségem, hogy a végén a lézercélzót lelőjem a torony tetejéről. Fel is háborodtam ezért kerestem más lehetséges végeket, mert én nem így akartam hogy vége legyen, így akadtam erre a jó kis blog-ra. Ami a videóban 3:00-nél látható atomvillanásos rész például nekem teljesen kimaradt mint hogy az is hogy mikor végigmész az alagúton és visszatérsz, emlékként visszahallod Khan bölcsességét. Nekem csak visszatér felkel a sötét akit lelőttem nem is nyújtózkodik a műszer felé megmentésért könyörögve, löni sem tudok csak a műszer mondja hogy kész és már lövik is a rakétákat.
Tudtok valami infót arról, hogy miért lehet ez? Már szétpörgettem a gúglit, hogy hátha találok rá magyarázatot, de eddig még semmi.
ui:
Elnézést kérek mindenkitől, hogy ilyen hosszúra sikerült és lehet nem a legjobb helyre írom, de nagyon zavar a dolog, mert nagyon tetszik a játék és szeretném tudni az okát mi befolyásolhatja ezt.

fR3aK1n 2012.12.28. 03:20:42

Na csak meg találtam rá a magyarázatot:
metrovideogame.wikia.com/wiki/Endings

Épp csak ott nem néztem ahol majd kiverte a szemem :D
Van a játékban egy rejtett morális pont rendszer, tehát a játék végigvitele közben a morális döntésid teszik lehetővé, hogy választhatsz e a végén:
metrovideogame.wikia.com/wiki/Moral_Points

Nem gondoltam volna, hogy még erre is figyeltek a készítők (tiszta Fallout :) ) ezért túl könnyelműen játszottam végig. Ez meglepett, most még jobban tetszik mint eddig :). Sebaj úgy is végig akartam vinni még 1x csak nehezebb fokozaton, ezúttal jobban odafigyelek a morális kérdésekre.

Remélem azért sikerült új információkat megosztanom ha már így bele rondítottam, még 1x elnézést kérek majd legközelebb jobban körülnézek mielőtt be irkálok valahová ;).

fR3aK1n 2012.12.28. 03:29:05

Ja és Kívánok Mindenkinek Sikerekben Gazdag Békés Boldog Új Esztendőt ;) !!!
süti beállítások módosítása