Senshi Front

Senshi Projekt:
Következő videó:

Ötlet:

0%


Felvett jelenetek:

0%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Kommentek

Facebook

Othala Front

Othala Projekt:
Következő videó:
Jack the Ripper végigjátszás

Hossz:

2 óra


Felvett jelenetek:

100%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Othala & Senshi

Sziasztok!
Ezen a blogon játékokat fogunk nektek bemutatni (némelyiket külön, némelyiket pedig közös erővel), hogy képet tudjatok alkotni a játékpiac remek és kevésbé remek (másnéven borzalmas) alkotásairól. Reméljük, hogy videóink tetszenek majd nektek, jó szorakozást kívánunk! Üdv: Othala és Senshi

Elérhetőség:
Othala: othala@citromail.hu
Senshi: pali2031@gmail.com
senshiszerviz@gmail.com

Othi életjelek

2009.04.13. 10:02 | Othala | 5 komment

Sziasztok!

Nem fogok magyarázkodni, hogy hol voltam eddig vagy mit csináltam. Azt viszont megigértem, hogy jelentkezem vmikor, hát most itt az alkalom.

Egy másik igéretemet viszont valószinűleg nem fogom betartani... Nyáron készitettem egy szavazós videót azokról a játékokról, amiket be szerettem volna mutatni. Az az öt játék volt az, ami akkoriban érdekelt, és szivesen foglalkoztam velük. Később közbeszólt a betegség és egyebek, és nem tudtam foglalkozni a videózással.

Rá kellett azonban döbbennem arra, hogy hangulatember vagyok. Tehát ha érdekel egy játék, akkor muszáj vele azonnal foglalkoznom, mert utána már nemtudom magam rávenni, hogy foglalkozzak vele... Ez a helyzet most is. Hiába az egyik kedvenc játékom a Vice City, FEAR és társai, egyszerűen nemtudok leülni és foglalkozni velük. Hiába próbálok meg gondolkodni, hogy hogyan álljak neki, mit is kezdjek velük, egyszerűen nem jutok semmire.

Azt hiszem, az lesz mindenkinek a legjobb megoldás, ha törlöm a terveim, és újat rakok a helyükre. Ne haragudjatok, nemtudok úgy dolgozni, ha kényszeritve vagyok, jelen esetben pedig kényszeriteni próbálom magam, hogy foglalkozzak a beigért videókkal.

Ez eredményt pedig látjátok: egy nagy semmi.

Ezen a semmin persze szeretnék változtatni, mégpedig olyan játékokkal, amik MOST érdekelnek. Mit gondoltok erről? Mert szerintem ha azokkal a játékokkal kezdenék el videózás terén foglalkozni, amik jelen pillanatban érdekelnek, akkor sokkal hamarabb látnátok tőlem videót.

Kellemes húsvéti ünnepeket kivánok: Othi

A bejegyzés trackback címe:

https://othala-senshi.blog.hu/api/trackback/id/tr441062057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2009.04.13. 10:30:07

Szerintem nem kell bocsánatot kérned én is ilyen vagyok ha egy játék tetszik és sokat játszok vele akkor később már nem annyira érdekel.
És(és-el nem kezdünk mondatot)neked is boldog húsvéti ünnepeket és sok locsolót. :D

Serious 2009.04.13. 11:24:22

én sajnálom azért egy picit a vidiket(amik elmaradtak) de majd meglássuk hogy mik lesznek az újak:PP

DarthWhite 2009.04.13. 12:39:57

Első a szórakozás, második a videó :)
@Gamer-x
A mi 9 tagú bandánkkal mentünk locsolni. 3 literes vödrökkel :)
És( :D ) csodálkozunk, hogy mindenki elment misére, meg élményfürdőbe ... :)

Gyurkesz90 2009.04.17. 12:07:58

Szerbusztok!
Panem et Circense, én aszondom, és mivel te szolgáltatod a cirkuszt, úgy gondolom korrekt hha nem kövezünk halálra csak azért mert nem pontosan azt kapjuk amire szavaztunk.
A lényeg: legyen vidi. Hogy milyen? Ki döntse el, ha Te nem? Nemde? :)
Na csáó
süti beállítások módosítása