Senshi Front

Senshi Projekt:
Következő videó:

Ötlet:

0%


Felvett jelenetek:

0%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Kommentek

Facebook

Othala Front

Othala Projekt:
Következő videó:
Jack the Ripper végigjátszás

Hossz:

2 óra


Felvett jelenetek:

100%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Othala & Senshi

Sziasztok!
Ezen a blogon játékokat fogunk nektek bemutatni (némelyiket külön, némelyiket pedig közös erővel), hogy képet tudjatok alkotni a játékpiac remek és kevésbé remek (másnéven borzalmas) alkotásairól. Reméljük, hogy videóink tetszenek majd nektek, jó szorakozást kívánunk! Üdv: Othala és Senshi

Elérhetőség:
Othala: othala@citromail.hu
Senshi: pali2031@gmail.com
senshiszerviz@gmail.com

The Darkness 2

2012.02.10. 06:05 | Senshi Inoue | 8 komment

Címkék: the 2 darkness

Sziasztok!

Általam az év egyik legjobban várt játéka végre ma megjelent! >:D
A játék első részéről készítettem egy írásos bemutatót,amit ITT olvashattok el.
De most,nézzük mi is jelent ma meg!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://othala-senshi.blog.hu/api/trackback/id/tr44088135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eXertee1 2012.02.10. 09:39:19

MA jelent meg? Azt hittem ezt is kitolták április környékére:o A rendelés akkor most kimaradt.:/ Dobozos verzió mikor érkezik, lehet tudni?

Dhuradhan 2012.02.10. 10:00:17

Milyen aranyos játék :D

zugiakos 2012.02.10. 18:06:25

Senshi ezt majd te is bemutatod ?

Senshi Inoue 2012.02.11. 07:20:20

@eXertee1:
Tegnap már megérkezett a dobozos verzió.

@zugiakos:
Meglátjuk.

dexexe 2012.02.15. 22:22:47

igy videó alapján ugyanolyan mint az első része....az egyes meg sztem egy átlagos fps volt....

eXertee1 2012.02.16. 13:28:01

@dexexe: Hidd el, nem az. Bár az egyel nem játszottam, de a kettőben olyan szinten.. érzed azt, hogy te irányítasz, hogy az hihetetlen. Jó, persze csak játék szinten gondolkozz, de meglepődtem, hogy emberek képesek ilyesmire. Hozzátenném, hogy -bár én minden játékot hamar megunok, hála annak, hogy a sztori nagyon kevés játéknál hat meg- szépen fokozatosan saját magadnak fejleszted ki a dolgokat, tehát nem az az elv van, hogy megkapsz mindent, aztán elveszted, aztán húzd fel magadnak. - bocsi, ha valahol nem érthető, elég fáradt vagyok.:/ -

orchan 2012.02.16. 19:08:40

Én 1,5 óra alatt végigvittem a demót de azért tök király volt és még egy párszor meg fogom csinálni!

lagzilajcsiforever 2012.02.23. 07:46:15

nem akarlak siettetni de mikor lesz új videó
süti beállítások módosítása