Senshi Front

Senshi Projekt:
Következő videó:

Ötlet:

0%


Felvett jelenetek:

0%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Kommentek

Facebook

Othala Front

Othala Projekt:
Következő videó:
Jack the Ripper végigjátszás

Hossz:

2 óra


Felvett jelenetek:

100%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Othala & Senshi

Sziasztok!
Ezen a blogon játékokat fogunk nektek bemutatni (némelyiket külön, némelyiket pedig közös erővel), hogy képet tudjatok alkotni a játékpiac remek és kevésbé remek (másnéven borzalmas) alkotásairól. Reméljük, hogy videóink tetszenek majd nektek, jó szorakozást kívánunk! Üdv: Othala és Senshi

Elérhetőség:
Othala: othala@citromail.hu
Senshi: pali2031@gmail.com
senshiszerviz@gmail.com

Update

2008.03.30. 21:24 | Othala | 29 komment

Fogalmam sincs már, hogy melyik oldalon, de azt mondtam, hogy a videóm csúszni fog egy hetet. Nem bírtam magammal, így elkészítettem a videóm, de még nincs 100%-os állapotban, kb. a felét le kell szinkronizálnom. Legkésőbb kedden már kapjátok is az új bemutatóm, amiről továbbra se árulok el semmi konkrétumot :P
De addigis szeretném nektek megmutatni Senshi egyik videóját; a mai napig képes vagyok rajta nevetni (jó értelemben), ha csak rágondolok :P

Update 04.01, 23:32: Youtube nem powa... Elkészítettem mára a videót, ahogy ígértem. Ezzel nincs is gond, csak a kedves youtube már vagy ötezer éve tölti a videóm, de még nincs fent... Aztán hozzá kell számolni azt az időt is, amíg láthatóvá válik egy videó... Legrosszabb pillanatban vacakol, mert eléggé álmos vagyok...

Update 04.01, 23:58: Pffff, kifagyott a firefox.... A videót holnap töltöm fel, megyek aludni...


Devil May Cry 3 Ork Parody 2:

 

Hogy én se maradjak "tétlen", publikálom az egyik bossfight-om:

Prince Of Persia - Warrior Within - Killing Kaileena


A bejegyzés trackback címe:

https://othala-senshi.blog.hu/api/trackback/id/tr34403737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Oti 2008.03.30. 22:29:36

Hát a PoP vidónál azt hittem a végén amikor megfordul és eldobja a fegyvereit hogy térdre esik és várja hogy a herceg mit csinál.A hercegben meg van annyi lovagiasság hogy életben hagyja...nem vágom mitől halt meg :S
Amugy ez a játék nekem kimaradt...nemtudom hogyan...pedig nagyon jónak nézem.

Sharok 2008.03.30. 22:29:42

Állat az az orcos!!! XD

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2008.03.30. 22:41:24

@Skarok
Mondtam én, hogy az orcos videó nagyon állat xD Szana-széjjel röhögöm magam rajta xD

@Oti
Háát, tessék szépen bepótolni a Warrior Within-t, mert a kedvenc játékom :P

Oti 2008.03.30. 23:35:39

@Othala

:D Jójó,nekem régebben a Morrowind volt a nagy kedvencem.Mostanra már nem az de még mindig tetszik...most nincs kedvenc...tudsz nekem ajánlani valamit?
És ha jó akarsz nevetni akkor keress rá a jútúbon hogy Spenót (Egy kicsit morbid de nem nagyon...az a legmorbidabb hogy a spenótpapa meg akarja ölni a spenótgyerekét ha nem eszi meg a spenótot...de hogy érezze hogy a spenót miatt nem szabad meghalni ezért csak legvágja az egyik újját...najó...ez a Snpeót téma hülyeség :S...inkább azokat nézd meg amiknek van címe...a többiben csak beszélgetnek az ebédről(a spenótról)

Szóval beteg egy műsor de ezek a vidik remekekek amiket felraktál.

Oti 2008.03.31. 14:38:30

Azt még elfelejtettem mondani hogy nem tudsz-e olyan oldalt ahonnan letölthetem a Warrior Wirthin-t?Nagyon megköszönném.:)

Sonny_X · http://kabare.blog.hu 2008.03.31. 15:29:01

végig vittétek a warrior wihtint?

QuaKe05 2008.03.31. 16:24:34

ez nagyon durva :D:D:ASD: dawn of war forever

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2008.03.31. 16:25:43

Én min 6x végigvittem a WW-t, mert annyira odatapsztott a gép elé :)

Sonny_X · http://kabare.blog.hu 2008.03.31. 16:39:47

én csak egyszer, utána isten tudja mért lefagyott és azóta nem indul

dbence 2008.03.31. 16:49:12

Van 1 kédésem.
Csak 2 élet feltőltöt találtatok meg a Prince of Persiában.A video szerinte.
Én már sok kombot megtanultam benne.Jól ellehet baromkodni az elenségekel.Jó a videok.

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2008.03.31. 17:17:28

@dbence
Mi volt a kérdés ? :)

@Sonny_X
Ha nekem nem indulna, ott helyben kapnék idegbaj-t, mert eredeti a WW-m.

Sonny_X · http://kabare.blog.hu 2008.03.31. 18:40:09

nekem nem eredeti lehet az a baj, és én a Dahaka-tól kaptam idegbajt azt az egyet nagyon utáltam benne

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2008.03.31. 20:26:02

Amikor a hanging gardens-ben (függőkert) járunk + ott öldöz Dahaka, akkor van a pályában egy csöpp bug. Na attól párszor dührohamot kaptam.. Van a talajban egy láthatatlan vmi, amiben el lehet akadni+van, mikor elég nehéz ott továbbmenni... Ezen a kis bugon kivül nem volt semmi bajom Dahakával, sztem az adrenalin fokozására kiválló ez a rész :D

Sonny_X · http://kabare.blog.hu 2008.03.31. 20:55:31

adrenalinra jó de amikor pl egy falonfutás miatt beütött a gebasz, akkor én áramtalanítottam a gépet és órákig mérgelődtem. (sajna elég sokszor volt ilyen)

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2008.03.31. 21:27:21

Nyugalom :P
Az első olyan játék (sorozat), ami engem ki tudott hozni a sodromból + minden percében dührohamot kaptam, az a Prince Of Persia volt :P

Oti 2008.03.31. 22:49:55

Jaj várjunk,én lemaradtam.a Warrior Within nem egy PoP féle dolog...mármint ugyanaz a 2...a főszereplő csak más sztori más időben más helyeken...szóval folytatás...vagy nem?:S

Más téma...

Tervezem a 2. videómat de hogy én is gonoszkodjak egy kicsit ( >:D )nem árulom el a tesztalanyt...pont mint Othala...furdal a kiváncsiság mi?Na...hát engem meg nem O.o ...de amugy nagyon élvezetes játék...az RPG játékok közé sorolnám...03-as kidolgozott garfikával és hangulatos zenével...igazán érdemes kipróbálni.Én meg várom a gonosz videóját...tudjuk ki videóját.

UI:És most csak egy kicsit voltam idióta. :P

sareth 2008.04.01. 09:14:33

prince of persia WW ben iylen kor már legeláb 5-6 élet feltöltöt meg leht szerezni én megszereztem mindet :) és tanács ha le akarod gyözni kailenat akkro mindig gurolásbol szúrj mert az vesz le a legtöbbet

sareth 2008.04.01. 09:18:00

egyébként a devil my cry az miröl szól mert a játék neve elég jó

Ekibit 2008.04.01. 13:45:18

Nekem csak az a bajom senshi videoival hogy nem veszi figyelembe hogy nem rendelkezik mindenki olyan tökéletes angol tudással mint ő.

Sonny_X · http://kabare.blog.hu 2008.04.01. 19:22:35

egyébként ritkán közöltök híreket a néppel (csak megjegyeztem, biztos nincs mit azért)

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2008.04.01. 22:13:16

@Oti
A Warrior Within a Prince of Persia 2. része.
Figy, nekem mindegy, h milyen játékot mutatsz be, csak ne merj olyat választani, ami nálam tervben van :P

@Sonny_X
Épp most írtam helyzetjelentést ebben a bejegyzésben xD Szóval ennyit arról, h nincsenek hírek :P

@Ekibit
Senshinek ez egy olyan videója, amit még a Shogo előtt készített, szóval ez mindenki számára készült poén-videó :P Warhammer-es hangokat ötvözte a Devil May Cry 3 intrójával :P Megjegyzem, kitűnő munkát végzett :P Ha nem is tud vki olyan jól angolul, sztem kb ki lehet következtetni, hogy mit mondanak (persze aki abszolút nem tud angolul, annak nincs mit kikövetkeztetnie xD) - ezt általánosságban írtam persze.

Oti 2008.04.02. 07:26:38


@Othala

Hát nekem 2 is tervben van...egyiket ma megyek megvenni a Tesco-ban a ha meg hazajöttem elkezdem a másikat.

Ádám 2008.04.02. 17:48:33

ha nem tudsz jól vagy nem tudsz következtetni angolbol akkro itt van
www.webfoditas.hu és itt le tod foritani

SX7 2008.08.13. 12:44:24

mivan nem vágom ps2őn meg van az összes POP kinyirja a Kaileena a Prince? de hisz a 3.részbe vele megy az otthonába igaz utánna tényleg meghal (vagy mégse mivel a végén valami szellem lesz belőle vagy mi a f*sz) és aztán azzal a csajjal lesz akit a Sands of timeba fel szedet (POP 2) 1 szóval NEM ÉRTEM A POP-OT

ui.: jöjjön má ki a PoP 4

SX7 2008.08.13. 12:51:26

most nagyon felhoztátok a PoP-ot kerestem egy vidit a PoP 4ről:
www.youtube.com/watch?v=zQGMPdslRYQ&feature=related
KI EZ A CSAJ?!?!?!?! VALAMI SZELLEM VAGY MÉR HUZOGATJA FEL UGRÁS KÖZBEN?

SX7 2008.08.15. 21:20:39

ja bocs össze kevertem (vagy pedig még mindig nem értem a PoP-ot) a The Sands Of Time az első PoP? Nem a Warrior akármi? Sokkal jobb a Sands of Time a Warrior izénél (kivéve a kombókat) az a borzalamas akár milyen Rock megy végig a Warrior ***** 1általán nem illik hozzá

DeathHead 2008.08.15. 23:15:01

Az első popnagyon régen jelent meg!A pop 1,2,3 aztán a sot aztán a ww és most pedig a ttt de jön a progody vagy mi!

SX7 2008.08.16. 21:38:07

ezt nem értettem azt tom hogy az első pop az 1989be készült de mi az hogy "pop 1,2,3 aztán a ww és most pedig a ttt" értem a rövidítéseket tom azt is hogy volt olyan pop is aminek az volt a címe Prince of Persia 3D és akkor van amit mondtam az első pop 1989ben a The Sands of time, utánna a PoP WW (nem tom hogy h van a teljes címe ennek a résznek XD) és amit mondtál h most ami nem most volt hanem már vagy 2-4 éve jött ki a PoP T2T és most fog ki jönni a PoP 4 aminek már nem tom a címét XD mind1 naggyából felsoroltam.
itt egy link és itt felvan sorolva az összes POP:
en.wikipedia.org/wiki/Prince_of_Persia
süti beállítások módosítása