Senshi Front

Senshi Projekt:
Következő videó:

Ötlet:

0%


Felvett jelenetek:

0%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Kommentek

Facebook

Othala Front

Othala Projekt:
Következő videó:
Jack the Ripper végigjátszás

Hossz:

2 óra


Felvett jelenetek:

100%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Othala & Senshi

Sziasztok!
Ezen a blogon játékokat fogunk nektek bemutatni (némelyiket külön, némelyiket pedig közös erővel), hogy képet tudjatok alkotni a játékpiac remek és kevésbé remek (másnéven borzalmas) alkotásairól. Reméljük, hogy videóink tetszenek majd nektek, jó szorakozást kívánunk! Üdv: Othala és Senshi

Elérhetőség:
Othala: othala@citromail.hu
Senshi: pali2031@gmail.com
senshiszerviz@gmail.com

RE

2008.05.19. 17:34 | Othala | 17 komment

Na, ha már Senshi rössz hírt közölt, megragadom az alkalmat, hogy én meg egy jó hírt mondjak el :-)
De kezdjük az elején... A Condemned videóm után elkezdtek technikai gondok gyötörni: egy progi miatt nem volt hajlandó a Vegas hangot felvenni. Nagy nehezen újratelepítettem a Windows-t, így ez a probléma orvosolva lett. A helyzet azonban korántsem volt olyan mesés, mert a netszolgáltatóm jóvoltából egy hétig nemvolt netem, valamint újabb gondok adódtak (na ezt inkább nemrészletezném)...
És itt kapcsolódik be a történetbe a jóhír: minden problémám megoldódott, így neki tudok állni az új bemutatónak, remélhetőleg 2 héten belül elkészül. Azért mondtam ezt a dátumot, mert ezen a héten minden nap írok és felelek az iskolában... Péntektől viszont nekiállok a munkálatoknak, és igyekszem minél korábbi időpontra kiadni a videót :)
A végére egy kis önreklám (mert az powa :P): a youtube-os oldalamon elinditottam egy sorozatot a legjobb metál albumokról :) Akit érdekel, hallgasson bele :)

Ehh, lehet, h készitek egy külön blogot a sorozatnak, vagy átalakitom a gportalos oldalam. Még eldöntöm :)

A bejegyzés trackback címe:

https://othala-senshi.blog.hu/api/trackback/id/tr11477173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2008.05.19. 18:02:27

ÁÁÁÁÁ!!! Ilyen kevés bejegyzésünk van erre a hónapra???? Nosza, fel kell dobni vmivel a blogot!!! Van is ötletem ;P

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2008.05.19. 21:00:58

Nem, nem arra gondoltam, nemtudom, h Senshi mikorra tervezi :)

BattleSoldier 2008.05.20. 15:34:31

XD Metál őőőő inkább nem kösz kihagyom még nem akarok dobhártya szakadást kapni XD

nyáron én is kezdem az ontást :D

JadenFell 2008.05.20. 18:25:39

Mi a g-portalos blogod?

Zikler (törölt) · http://worldmovies.blog.hu/ 2008.05.20. 19:15:28

Kedves Othala illetve Senshi.

Lehetséges lenne, hogy a blogom kitegyétek a linkblogba itt az oldalon?

Én már kitettelek titeket.
worldmovies.blog.hu/
Ez lenne a cím.

Várom válaszotok.

Freekiller 2008.05.22. 22:41:11

Metal 4 ever!!! és persze Dimmu borgir forever!!!

Dick assman 25 2008.05.22. 22:58:13

Üdv újra Othala... hát téged is megtréfált a technika ördöge :P
szóval mi lesz az új videó alanya? Várjuk már nagyon!!!
Megint valami horrorisztikus vígjáték lesz vagy most szakytasz a "hagyományokkal"? (azért tettem idézőjelbe emrt 2 videó aligha hagyomány:)
ha már anyit írsz és felelj akkor nekünk is írj és felelj... elvégre jóideig nem olvashattuk a szellemes hozzászólásaidat, a hangodról nem is ebszélve :) kezdünk elvonási tűnetekben szenvedni... kezdetnek megteszi a játék alanya is majd mondjuk kitérhetnél a problémákra részletesen is amik adóttak és végezetül elkészül a videó.... Örülök h visszatértél ;) ;) ;)

Othala 2008.05.24. 14:57:48

@BattleSoldier:
Ha neked nem tetszik, hát ne hallgasd, én azoknak ajánlottam, akiket érdekel.

@Freekiller:
Köszönöm szépen, tökéletesen igazad van :)

@Godf@ther:
A gportalos cimem remélem még megvan, mert az csak úgy vagyogat...

@Dick assman 25
A legújabb videó alanya hamarosan kiderül :P A problémákra azért nemtértem ki részletesen, mert nemakartam, h a nyavajgásaimról olvassanak, nemszeretek panaszkodni. Úgy gondoltam, h nemérdekel különösebben mást. Ejj, különbenis jobb inkább a pozitivumokat hangsúlyozni, nemigaz? :P
A bemutató egyébként készül, csak 3 percnél megrekedt a tudomány, mert szokás szerint megtelt a vinyóm xD Most épp takaritok, aztán folytatom :P

Othala 2008.05.24. 15:08:27

Hoppácska, a g-portalos cimem le lett tiltva... Akkor majd lesz egy másik blogom :)

JesusTheSuperStar 2008.05.25. 06:51:37

Ennek én is örülök hisz mostanság szinte senki nem csinál videokat ( csak reactor ) . Meg azér egy othala-s video más mint egy saintos vagy senshi-s ( imádom ezeket a név generátorokat ^^ )

Navajonki 2008.05.25. 10:45:40

tele a vinyó? ismerős érzés :)
nah csak takaríts ;)

Navajonki 2008.05.25. 10:47:15

javaslom azt a Windows mappát törölni és lesz hely XD

QuaKe05 2008.05.28. 19:14:28

király lenne e-héten egy vidi rég volt már, de érdemes várni :)
süti beállítások módosítása