Senshi Front

Senshi Projekt:
Következő videó:

Ötlet:

0%


Felvett jelenetek:

0%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Kommentek

Facebook

Othala Front

Othala Projekt:
Következő videó:
Jack the Ripper végigjátszás

Hossz:

2 óra


Felvett jelenetek:

100%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Othala & Senshi

Sziasztok!
Ezen a blogon játékokat fogunk nektek bemutatni (némelyiket külön, némelyiket pedig közös erővel), hogy képet tudjatok alkotni a játékpiac remek és kevésbé remek (másnéven borzalmas) alkotásairól. Reméljük, hogy videóink tetszenek majd nektek, jó szorakozást kívánunk! Üdv: Othala és Senshi

Elérhetőség:
Othala: othala@citromail.hu
Senshi: pali2031@gmail.com
senshiszerviz@gmail.com

Othala Update

2008.08.27. 18:52 | Othala | 9 komment

Sziasztok!

Az augusztusra igért Vice City szeptemberben fog megjelenni, igyekszem még az első héten elkésziteni. Az ötletek már megvannak, 3 részesre tervezem, vmint kiadok hozzá egy bónusz videót is, de annak a témáját nem árulom el :) Hely úgy ahogy van a gépemen, szóval az sem lesz akadály.

Szerintem az lesz a legjobb, ha a Vice City részek közé beiktatok más bemutatókat is. Arra gondoltam, h videó-gyorsitás érdekében bemutatnék több, kisebb játékot is. Ez arra szolgálna, hogy lehetőség szerint akár hetenként lássatok tőlem új videót. Ezeknek a játékoknak a felvétele ugyanis nagyon egyszerű, nem kell sokáig játszani velük, valamint a szinkronnal kapcsolatban is már rengeteg ötletem van. Mit szóltok hozzá?

A bemutatókon kivül szeretném feltölteni youtube-ra a Syberia és a Post Mortem teljes végigjátszását, vagyis nem fogom átugrani a bárbeszédeket, hanem bent hagyok mindent (a Still Life-nál ugyanis kihagytam a párbeszédeket, és sokan panaszkodtak ez miatt). Mivel mindkét (azaz 3, mert a Syberia 2 is felkerül) játékot végigvittem már + kivülről fújom, h mit mikor kell csinálni, ezért ez nem lassitaná a bemutatók tempóját. Még az is lehet, h mindkét játékot bemutatom.

Tervezem még továbbá, hogy egyre több kalandjátékot fogok bemutatni, mert egyszerűen rákattantam erre a műfajra :) Az elsők között lesznek az Agatha Christie regényei alapján készült játékok is, valamint a Microids cégtől is ki van szemelve jópár darab.

ööö, ha már Microids... akkor el kell mondanom vmit. ők adták ki, és fejlesztették a Still Life-ot, vmint a játékaik közé tartozik a Syberia, Post Mortem, és az Obscure is, ami szerepelt a szavazásban. Körülnéztem a boltjukban, és láttam ott egész jónak igérkező kalandjátékokat, amiket be is fogok szerezni. Dee nem ez a lényeg, hanem vmi más. Legelőször nem vettem észre, de aztán később feltűnt vmi rettenet... Nem, inkább nem is húzom tovább a szót, nézzétek meg a saját szemetekkel itt.

Igen, ezt a szörnyűséget ők adták ki :( csak az vigasztal, h nem ők fejlesztették :)

Edit by Athemil

A bejegyzés trackback címe:

https://othala-senshi.blog.hu/api/trackback/id/tr43636514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2008.08.27. 20:21:39

othala küldtem képet a san andreasból

Othala 2008.08.28. 11:26:16

Tudom, csak most nem vagyok otthon.

SX7 2008.08.28. 13:04:30

lol Ski Park Managert is a Microids adta ki xD
ui.: mi az a szám a mi a 2. szavazás videónál az Obscure alatt megy?

tomshagy · http://www.gamecorner.eoldal.hu/ 2008.08.28. 13:20:47

Az jó. Senshi! Lenne egy kérdésem. Most vettem meg a Shogot, XP-m van. Sikerült feltelepíteni, elindítom, a főcímkép bejön, aztán kiléptet. Ilyenkor mi a teendő? Segítséged kérem. Előre is köszönöm. tomshagy

Othala 2008.08.28. 16:47:11

@SX7
Fogalmam sincs, mert nem én raktam alá a zenét. Eleve úgy volt a trailerrel együtt.

Dury 2008.08.29. 22:53:09

De jó, bemutatod majd a Syberia mind2 részét?! Anno vagy 60x végigvittem mind2őt, annyira megfogott. Bár azóta a játék alkotójától (Beniot Sokal ha jól tudom) nem produkált számomra maradandót (esetleg a Sinking Island)...

BattleSoldier 2008.08.30. 02:13:42

Othala
A Hegemonia se az ő játékuk :D azt nem tudja senki se lenyulni a magyar készítöktól :D

Sharok 2008.08.30. 03:00:05

nem is tudtam eddig hogy magyar készitésü játék a hegemonia
süti beállítások módosítása