Senshi Front

Senshi Projekt:
Következő videó:

Ötlet:

0%


Felvett jelenetek:

0%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Kommentek

Facebook

Othala Front

Othala Projekt:
Következő videó:
Jack the Ripper végigjátszás

Hossz:

2 óra


Felvett jelenetek:

100%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Othala & Senshi

Sziasztok!
Ezen a blogon játékokat fogunk nektek bemutatni (némelyiket külön, némelyiket pedig közös erővel), hogy képet tudjatok alkotni a játékpiac remek és kevésbé remek (másnéven borzalmas) alkotásairól. Reméljük, hogy videóink tetszenek majd nektek, jó szorakozást kívánunk! Üdv: Othala és Senshi

Elérhetőség:
Othala: othala@citromail.hu
Senshi: pali2031@gmail.com
senshiszerviz@gmail.com

Új videó hamarosan!

2008.09.30. 21:25 | Othala | 4 komment

Igen, ezúttal jóhirrel tudok szolgálni! Megkezdtem a játék felvételét, de még nemfejeztem be. Kicsit kiüritem a gépemet, és mehet tovább a munka. A vágás nem lesz nehéz, szinkronra meg már vannak ötleteim. Mivel egy regény/film alapján készült játékról van szó, arra gondoltam, hogy vágnék bele a filmből jeleneteket, de ez még nembiztos. Attól függ, hogy hogyan fog a bemutatóba illeni. Mindenesetre az biztos, hogy a közeljövőben elkészül a videó. Sőt, lehet, hogy egy másik is. Cimet szándékosan nem mondok, legyen meglepetés.

Az előző bejegyzésemben emlitett két játékban továbbra se jutottam tovább, főleg hogy újratelepitettem a windowst. Páran ajánlottatok végigjátszást, de köszönöm szépen, én is megtaláltam ezeket a neten (ha elakadtam, azonnal kerestem mindkettőhöz). Ott csak a kombinációkat irták le, de arra a játékban magamtól is rájöttem. Nem, a probléma nem a kombinációval van, egyszerűen nem tudom kitárcsázni, mrt hülyén van megoldva az egész. nyilakat kell nyomkodni, de olyan gyorsan forog a tárcsa, hogy nemtudom a helyes számra tekerni. Vki segitsen, plz! (Egyszerűbb, ha magatok is kipróbáljátok a két játékot - az is elég, ha az egyiket.)

10.01 Felvétel befejezve, jöhet a vágás :)

A bejegyzés trackback címe:

https://othala-senshi.blog.hu/api/trackback/id/tr24689754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

powi 2008.10.01. 00:06:20

első

még soha nem írtam ilyet h "első" de már annyiszor láttam meg egy hírt elsőként, hogy muszáj vagyok egyszer ezt elsütni :)

Nem ismerem a játékokat, szóval nem igazán tudok hozzászólni a dologhoz (videó jöhetne [a "2 perces"]) .. de elég furcsának találom, hogy ilyenen akadsz fel. Valamit nagyon rosszul csinálhatsz :p vagy csak egy kis ügyesség meg kitartás kell hozzá... na mindegy várom a videód, szio.

jajaj 2008.10.03. 15:57:26

Várjuk szeretettel!
krumplifőzelék

normanix 2008.10.03. 19:15:55

már nem bírok magammal túl sokat kell várni
sajt

Smileykiller · http://vft1.blog.hu 2008.10.04. 18:20:47

Tárcsázás?Régi széfzár?Nekem is volt ilyen(nem ebben a játékban)
Játszottam a Call of Ctuhlhu:Dark Corners of the Earth(nevezzük csak CoCDCotE-nek),és abban is volt ilyen.Néha úgy kellet,hogy kicsit jobbra az 1-hez,aztán balra a 8-hoz,jobbra a -hoz,aztán balra a 8-hoz(ez példa).Egyszóval egyik számot jobbra,oszt balra,jobbra,balra,KATT.Abban így volt.Abbár Othala nyugodtan próbáld ki ezt is,olyan mint a Condemned,csak régi kori és brutálabb(jó öreg Al Caponés évek).
Jobbulást kívánunk[ha még mindig beteg vagy,ha mégse,akkor is:D]
Szmájlikillőr
süti beállítások módosítása