Senshi Front

Senshi Projekt:
Következő videó:

Ötlet:

0%


Felvett jelenetek:

0%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Kommentek

Facebook

Othala Front

Othala Projekt:
Következő videó:
Jack the Ripper végigjátszás

Hossz:

2 óra


Felvett jelenetek:

100%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Othala & Senshi

Sziasztok!
Ezen a blogon játékokat fogunk nektek bemutatni (némelyiket külön, némelyiket pedig közös erővel), hogy képet tudjatok alkotni a játékpiac remek és kevésbé remek (másnéven borzalmas) alkotásairól. Reméljük, hogy videóink tetszenek majd nektek, jó szorakozást kívánunk! Üdv: Othala és Senshi

Elérhetőség:
Othala: othala@citromail.hu
Senshi: pali2031@gmail.com
senshiszerviz@gmail.com

Othi bemutatók

2008.10.06. 17:08 | Othala | 7 komment

Nya, az igért bemutató nem marad el, csak halasztanom kellett kicsit, mert elkaptam egy virust, és napokig ki voltam tőle ütve. A hangomat nemtudtam használni. Most, hogy meggyógyultam (a megfázásból), folytatom a munkálatokat. Tehát:

1. Death on the Nile lesz a következő alany. Biztos, h még a héten elkészülök vele.

2. Egy kalandjáték, aminek a cimét szándékosan nem árulom el, mert ledöbbentett. Ilyen kalandjátékot még életemben nemláttam. Lehet, hogy van hozzá hasonló, de attól nekem még ez egy újszerű megvalósitás. Igyekszek ezt is a hétre befejezni (az első részét).

3. Vice City (igen, jól olvastátok :D) Jövő héten (ha minden jól megy) operálni fognak, és bentleszek megint a kórházban pár napig (ezúttal rövidebb időre). Ha kiengedtek, utána még nem megyek min. egy hétig iskolába, igy lesz alkalmam végre nekiállni a Vice City-nek. Azért nemkezdtem el, mert előszöris kórházban voltam, lábadoztam, meg pótolnom kellett. A Vice City időigényes, nem akartam összecsapni. Inkább kiadok előtte kisebb munkákat, minthogy pont a Vice City-s bemutató legyen rossz.

A bejegyzés trackback címe:

https://othala-senshi.blog.hu/api/trackback/id/tr62699781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szaros:D 2008.10.06. 19:01:37

jeee végre új vidi ^^

David 2008.10.07. 15:52:33

Jobbulást, és kevesebb kórházat!

hyker 2008.10.13. 21:35:44

szerintem a kalandjáték alatt a clock towert érted

az nem fogható egy másikhoz sem

hungaryanhyker 2008.10.16. 16:17:04

vagy pedig a vempires the maskarade-et

az is nagyon furcsa

azt már valaki bemutatta

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2008.10.17. 14:26:18

Nem, a játék a The Experiment lesz :) A Clock Tower sajnos nincs meg, de utánanézek, és ha tetszeni fog, bemutatom :)

hungaryanhyker 2008.10.17. 19:44:21

a clock tower amolyan survival horror szerű de attól nagyon más

ps-re van meg a legelső része de van több is csak az nincs meg

van pcre is

nagyon tetszet nekem és nagyon félelmetes

a vmt meg teljesen más

mászkálni kell másokkal beszélni és eszméletlenűl hosszu,
nem szeretem mert kb a 80% cinematicoc
és kevés az akció

kb 1-2 hét mire végigviszed

na mindegy,jobbulást kivánok

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2008.10.20. 19:30:16

1-2 hét??? Nemáá. Még akkor is, ha egész nap játszol vele?
süti beállítások módosítása