Senshi Front

Senshi Projekt:
Következő videó:

Ötlet:

0%


Felvett jelenetek:

0%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Kommentek

Facebook

Othala Front

Othala Projekt:
Következő videó:
Jack the Ripper végigjátszás

Hossz:

2 óra


Felvett jelenetek:

100%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Othala & Senshi

Sziasztok!
Ezen a blogon játékokat fogunk nektek bemutatni (némelyiket külön, némelyiket pedig közös erővel), hogy képet tudjatok alkotni a játékpiac remek és kevésbé remek (másnéven borzalmas) alkotásairól. Reméljük, hogy videóink tetszenek majd nektek, jó szorakozást kívánunk! Üdv: Othala és Senshi

Elérhetőség:
Othala: othala@citromail.hu
Senshi: pali2031@gmail.com
senshiszerviz@gmail.com

Where the fuck is Senshi?

2009.01.10. 22:38 | Senshi Inoue | 9 komment

Címkék: is the fuck where senshi

Üdv mindenkinek!

Utólag is bodog új évet szeretnék kívánni minden kedves látogatónak,aki veszi a fáradtságot és ide minden nap elnéz,hogy van-e valami változás.
Nos változás az én részemről régóta nincs,Othi társam tartja helyettem a frontot rendesen.
Elég rég nem jöttem már ki semmivel és épp ezért szeretnélek titeket informálni,hogy a jövő héten elkészítem a Gears of War játékbemutatóm második részét!
A suli kezdete és a félév közeledte miatt mostanában a tanárok sokszor adnak nekünk very hard dolgozatokat,amikhez eszméletlen mennyiségű XP kell,hogy legalább egy "Not bad but You almost fucked it up" osztályzatot kicsirkajunk a dologból.
Mindíg van valami kifogás,igaz? :D
Lényegében annyit szerettem volna mondani,hogy jövő héten már biztosan lesz Gears of War folytatás!Köszönöm szépen a figyelmet,addig is gyönyörködjetek Othi nagyszerű munkáiban! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://othala-senshi.blog.hu/api/trackback/id/tr41869981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kaiser96 2009.01.11. 10:17:20

sajnos sok XP- kell hozzá az igaz :Đ

Polgár Csaba · http://cornersofthegalaxy.blog.hu/ 2009.01.11. 11:13:10

"Not bad but You almost fucked it up" osztályzat
Az nem mindig elég a boldogsághoz. :D XD
Am. várjuk a Gears of War valamint az.....
XBOX történet végét. :P

Powi 2009.01.11. 13:30:06

Nem ide tartozik, csak talán régebbi bejegyzésekhez nem vennétek észre ha új kommentet írok, szóval Othalától kérdezem (persze más is válaszolhat), hogy a gothic 1-ben csak nekem nincsenek beszédhangok, vagy eleve a játékban sincs? gothic 2-ben voltak hangok, de most az 1-ben nekem nincs hang :/ (zene az van, meg az állatok is adnak ki hangokat magukból stb., csak beszéd nincs)

DarthWhite 2009.01.11. 14:05:17

Én meg nem tudom legyőzni "General RAAM"-ot :D

Gyurkesz90 2009.01.11. 20:10:27

Óh be kár h gyenge a vasam a GoW-hoz....
mindenesetre a videó(ka)t várom ezerrel, továbbá intenélek titeket egy ősi, ámde bölcs tanáccsal: ,,inkább igyál fiam mint tanuljál, az jobban meglátszik rajtad."

POWI: ugyan nem tapasztaltam hasonló problémát, viszont abban biztos vagyok h kell lennie hangnak a játékban.... töltsd le egy másik forrásból, bár inkább vedd meg eredetiben -> most akciós 'szem (akkor tuti lesz hang), esetleg megpróbálkozhatsz vmi patch-el....
Bocs hogy banális lehetőségekkel árasztalak el, de nincs más ötletem....
sok szerencsét avagy Rel Tor Ke (goauld)

Senshi Inoue 2009.01.12. 15:01:17

@kaiser96
És még mennyi szintlépés...

@Darth Revan Mester
Köszönöm Mester,hogy ennyire kitartasz! :)

@Powi
Én sajnos sosem játszottam a Ghotic egyetlen részével sem,így Gyurkesz 90 ötleteinél jobbat én sem tudok mondani,sajnálom.

@SnoopDogg
Na,akkor Senshi beveti magát és segít! :P
A lényeg,hogy mindíg maradj fényben!Én azt szoktam csinálni,hogy azonnal bevetődök az első fedezékbe,mert már ott is van egy reflektor,ami pont rád fog világítani.
Így mikor RAAM rád küldi a denevér szerű állatokat (tudom a nevüket,de hirtelen nem tudom,hogyan kell leírni),akkor azok amint hozzád érnek,visszafordulnak,mert a fénytől félnek.
Lőnöd RAAM-ot akkor szabad,mikor a denevérek nem repkednek körülötte.Mikor a denevéreket rád küldi,hajolj ki és lehetőleg mesterlövész puskával vagy egy épp nálad lévő fegyverrel adj neki minél több fejlövést.És ha közel jön hozzád,akkor fogd a gránátjaidat és dobáld rá mindet.
Előbb vagy utóbb lerobban a fejéről a segge.
Remélem tudtam segíteni!Sok sikert!

DarthWhite 2009.01.12. 18:23:58

SIKERŰŰŰŰLT :D
Köszi a segítséget!
(azt hittem csak lőni kell mint állat azt nem hogy akkor amikor nincsenek körülötte a "tetvek" :D)

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2009.01.12. 21:04:23

@Powi
Máskor az én bejegyzéseimnél tegyél fel nekem kérdést, mert akkor kapok email értesitőt, és tudok hamar válaszolni a kérdésedre. Igy Senshinek ment az email, én meg lemaradtam :D Sebaj. Egyébként a Gothic 1-ben muszáj lennie hangnak, nemtudom milyen verziót szedtél le. Sajnos ahhoz képest, hogy klasszikus játék, nemnagyon találtam meg énse neten. Nekem igy csak a német verzió van meg. (Angol/cseh volt, de vmiért már nem akar működni)

telefonjack 2009.01.14. 08:11:54

Én szinte minden nap felnézek!
Szeretnék sok XP-t küldeni :D
süti beállítások módosítása