Senshi Front

Senshi Projekt:
Következő videó:

Ötlet:

0%


Felvett jelenetek:

0%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Kommentek

Facebook

Othala Front

Othala Projekt:
Következő videó:
Jack the Ripper végigjátszás

Hossz:

2 óra


Felvett jelenetek:

100%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Othala & Senshi

Sziasztok!
Ezen a blogon játékokat fogunk nektek bemutatni (némelyiket külön, némelyiket pedig közös erővel), hogy képet tudjatok alkotni a játékpiac remek és kevésbé remek (másnéven borzalmas) alkotásairól. Reméljük, hogy videóink tetszenek majd nektek, jó szorakozást kívánunk! Üdv: Othala és Senshi

Elérhetőség:
Othala: othala@citromail.hu
Senshi: pali2031@gmail.com
senshiszerviz@gmail.com

Othi front :P

2009.01.12. 21:15 | Othala | 8 komment

Nos, újból iskola van, és igy értelemszerűen megint nincs időm. Még van összesen 2 hetem jegylezárásig, mert még mindig nincsen meg vmilyen tantárgyból a bepótolni való... na, azért már sokkal jobban állok + most eszemben sincs annyira összetörni magam, de a még hátralevő felmérő/felelés adag pont elég ahhoz, hogy ne tudjak videózni. Amint lement ez a végső hajtás + elkezdődött a második félév (+előre összeszedtem jegyeket), nekiállok újra a videózásnak :) A szünet a videózással kapcsolatban egyébként még mindig tart, a Beauty Factory csak amolyan karácsonyi meglepi volt :) A java most jön, mert szerencsére tele vagyok ötletekkel :) Ahh, úgy imádom, mikor az ötlet halmazok kavarognak össze-vissza a fejemben, mert attól jól érzem magam :)

A szünetben kijátszottam 2 kalandjátékot és a Gothic 3-assal vacakoltam (még mindig nemfejeztem be). Nemtudom, hogy az embereknek mi bajuk van a Gothic 3-as részével! Napokig el tudok vele lenni, rengeteg órát játszottam vele, de még mindig nem fejeztem be! A garantált 50 órányi játékidő egy álomérték számomra, mert azt én már többszörösen is túlléptem :) De nem is baj, mert imádok vele játszani :) Különbenis sokkal jobb számomra egy RPG, amivel hetekig vacakolok, mint egy olyan FPS, amit pár óra alatt kivégzek.

A 2 kalandjáték között van egy City Interactive-os játék, amit be fogok mutatni. A másik játék rögtön utána fog következni, hogy érezzétek a különbséget egy igazi kalandjáték és egy összekopirozott vacak között! Mert az a bizonyos játék olyan hatással volt rám, ami mellett a City-s játék teljesen elveszitette az értékét, és már nemtudok róla pozitivan nyilatkozni.

A bejegyzés trackback címe:

https://othala-senshi.blog.hu/api/trackback/id/tr97873693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-gabber- 2009.01.13. 17:40:46

A pozitívan hosszu i! :D

Polgár Csaba · http://cornersofthegalaxy.blog.hu/ 2009.01.13. 18:54:54

Am. a Gothic 3 nem rossz játék. Csak (mint már a Forsaken God bejegyzésnél már bővebben kifejtettem) vannak olyan hibái, bugjai a játéknak amitől a falra mászok, pedig nem vagyok én Pókember. :P

DarthWhite 2009.01.13. 19:55:08

@Darth Revan Mester
Énse vagyok pókember, én csak egy falusi őrült-pszihopata vagyok :P

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2009.01.14. 16:31:37

@-gabber-
Nincs a billentyűzetemen külön gomb a hosszú i-re, ezért sosem használom.

@Darth Revan Mester
A legfrissebb patch-el a Gothic 3 szinte hibátlanul fut!

Fabe 2009.01.15. 08:16:31

A S.T.A.L.K.E.R. meg fps és rpg is és HOSSZÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ :)

sorsoska33 2009.01.20. 18:14:26

Othala lenne egy érdekeségem a számodra!

A a PC guru honlapján rátaláltam a BEAUTY FACTORY-ra

Itt megnézheted:
www.pcguru.hu/pcguru/webshop/beauty_factory__a_szepseg_hatalom


"A szépség: Hatalom"

WTF?

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2009.01.28. 09:08:18

@sorsoska33:
Igen, láttam már a PGO-n ezt az adatlapot + enyhén szólva ledöbbentem, mekkora baromságokat irtak. Azért elvárnám tőlük, hogz jobban odafigzeljenek, mert bizonyos játékokról alig van infó, vagy nincs, vagy pedig enyhén szólva hibás (mint jelen esetben).

greenguy747 · http://greenguystudios.blog.hu/ 2009.04.04. 15:20:12

Hol vagy Othi?Már hónapok óta semmi hír tőled..
süti beállítások módosítása