Senshi Front

Senshi Projekt:
Következő videó:

Ötlet:

0%


Felvett jelenetek:

0%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Kommentek

Facebook

Othala Front

Othala Projekt:
Következő videó:
Jack the Ripper végigjátszás

Hossz:

2 óra


Felvett jelenetek:

100%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Othala & Senshi

Sziasztok!
Ezen a blogon játékokat fogunk nektek bemutatni (némelyiket külön, némelyiket pedig közös erővel), hogy képet tudjatok alkotni a játékpiac remek és kevésbé remek (másnéven borzalmas) alkotásairól. Reméljük, hogy videóink tetszenek majd nektek, jó szorakozást kívánunk! Üdv: Othala és Senshi

Elérhetőség:
Othala: othala@citromail.hu
Senshi: pali2031@gmail.com
senshiszerviz@gmail.com

Visszatértem!!!

2009.07.10. 19:35 | Othala | 22 komment

Igen, elérkezett a pillanat! Eredetileg úgy terveztem, h videós felvétel lesz, de sajnos nincs most nálam a kamera, úgyhogy csak hanganyagot tudtam felvenni. Azért ez is megteszi :) Enjoy!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://othala-senshi.blog.hu/api/trackback/id/tr731239258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hikoro 2009.07.10. 21:03:11

Végre Othala visszatért. ^.^

Serious 2009.07.11. 00:18:09

jo hogy itt vagy:) de szamitottam rad msn en elfoglat voltal kicsit ,minden szarral:P de most legalabb itt vagy:P ^^

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2009.07.11. 08:02:26

@Serious: Hmm, nem te beszéltél arról, h az Othi front disznek van? :P Msn-en azért van kitéve az elfoglalt, h ne zavarjon a bejelentkezést jelző hang + nem emlékszem, h el lettem volna foglalva minden vacakkal. Egyszerűen éltem az életem :P

@Marchena666: Hmm... téged pedig nem ismerlek + nem szoktam bárkinek megadni a cimem. De hát azt különben is kérni szokták, nem? :P Huhh, de későn kommentáltál. Akkor keltél, vagy akkor mentél aludni?:P Amúgy jó hir, hamarosan lesz videó. Már csak fel kellene vhogy juttatni a youtubera.

SushiCat 2009.07.11. 08:45:44

Húhú végre, már hiányzott a hangod ^^.

Várom már a videót, és üdv újra ;D

kicsibatu 2009.07.11. 09:31:27

Szia Othala! YEAH De rég írtam már ezt

DarthWhite 2009.07.11. 09:56:48

@Serious: Hehe, megvan az msn címe? Neked is? :D
Akkor még egy jel arra, hogy mi tartjuk a kapcsolatot msn-en xD
Na mind1...

@Othala: Mi meg már jó rég óta nem beszéltünk :)

Serious 2009.07.11. 11:44:32

@Othala: az igaz hogy elfoglat voltál akk nem értél rá, és élted az életed:) de ideje visszaereszkedni a blogra:P es folytatni a melót:))

jöhetnek a kalandjátékok talán kipróbálom őket ha eléggé elmagyarázod:) (Y)

Eragon51 2009.07.11. 18:46:48

Jó újra hallani a hangod. :)

Gyurkesz90 2009.07.12. 03:50:18

Remélem kellemesen csengő hangod tökéletes felvezetője lesz a következő videódnak. (amikor megfogalmaztam még értelmesnek tűnt)
Hát biza' híresnek lenni felelőséggel jár, úgyh kérem a cirkuszt (kenyér van)
Na jó, én értem ez a lényeg
na cs all

TheOne 2009.07.12. 08:24:24

Senshi en vok az suadam es vmiben a segitseged szeretnem kerni
legyszi segits mert nagy rajongod vagyok es nagyon joljonne
ha erdekel kuldd itt az MSN cimem
suadam@freemail.hu
elore is koszi ha segitesz

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2009.07.12. 11:31:50

@TheOne: Ezt az üzenetet ird Senshi bejegyzése alapján, mert ezt a bejegyzést én irtam, igy én kapok erről az üzenetről email értesitőt, nem pedig ő + lehet, hogy az én bejegyzésemhez tartozó kommentet ő nem olvassa el. Vagy, ha mást nem, akkor irj neki emailt, azt biztosan elolvassa :)

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2009.07.12. 13:42:30

Othala, nem gondolkoztál még énekesi pályán? :P

Polgár Csaba · http://cornersofthegalaxy.blog.hu/ 2009.07.12. 19:07:40

Örülünk, hogy visszatértél. :)
Sokáig távol voltál. Már hiányzott a hangod. :)

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2009.07.13. 10:31:05

@Othala: Király! Mikor lessz kinn az első album :P :P Ha kell egyik osztálytársam gitáros, én meg dobolni tanulok :D /tudom hogy csak viccelsz/

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2009.07.13. 10:52:55

@Killah: Nem, nem viccelek :) Van bandám, de hobbi szinten, kedvtelésből éneklek. Ne számits nagy dologra, mert egyelőre csak próbálgatunk :) Ha eljutunk a koncertezés szintjére, majd szólok :P Bővebb információkat nem árulok el, mert nincsenek :)

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2009.07.14. 21:55:39

@Othala: Yuhééé Királyság, ha te énekelsz akkor hamar világhírűek lesztek, mert neked van a legszebb hangod, a világon (komoly nem ismerek senkit akinek ilyen szép hangja lenne) Ugye Melodic Death metalt nyomtok?

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2009.07.20. 14:58:04

@Killah: Lol, hát a melodeath metalban hörögni kéne, úgy meg hogy néznék ki? XD Nem vagyok én az Arch Enemy énekesnője XD
süti beállítások módosítása