Senshi Front

Senshi Projekt:
Következő videó:

Ötlet:

0%


Felvett jelenetek:

0%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Kommentek

Facebook

Othala Front

Othala Projekt:
Következő videó:
Jack the Ripper végigjátszás

Hossz:

2 óra


Felvett jelenetek:

100%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Othala & Senshi

Sziasztok!
Ezen a blogon játékokat fogunk nektek bemutatni (némelyiket külön, némelyiket pedig közös erővel), hogy képet tudjatok alkotni a játékpiac remek és kevésbé remek (másnéven borzalmas) alkotásairól. Reméljük, hogy videóink tetszenek majd nektek, jó szorakozást kívánunk! Üdv: Othala és Senshi

Elérhetőség:
Othala: othala@citromail.hu
Senshi: pali2031@gmail.com
senshiszerviz@gmail.com

Senshi visszavonulás

2009.07.15. 10:02 | Senshi Inoue | 19 komment

Címkék: visszavonulás senshi

Sziasztok!

Mivel Othi végre visszatért ennyi idő után az élők sorába,úgy gondoltam,most kijárna nekem is egy kis pihenés,hiszen már mióta egymagam tartom fent az egész blogot.
Gondoltam elmegyek egy kicsit vakációzni,addig majd Othi szépen elszórakoztat titeket.
Ha megkérdeznétek,hogy mikor térek vissza...majd egyszer. :P
Othi tele van energiával,most egy jó ideig ő lesz itt a műsorvezető!
Addig is itt egy kis őrület,mint búcsúajándék.
Sziasztok!

A bejegyzés trackback címe:

https://othala-senshi.blog.hu/api/trackback/id/tr161247095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2009.07.15. 10:54:44

Rendben, akkor amig pihensz, addig tartom a frontot. Szeretnék pár változtatást az oldalon. Majd kérlek jelentkezz, ha vagy, és megbeszéljük.

gadam 2009.07.15. 11:06:45

ööö Senshi mit értesz azon hogy egy éven át ő lesz a műsorvezető?Senshi......Egyébként jó nyarat,időtöltést,kikapcsolódást,(sok fagyit)
Othala:Örülünk hogy visszatértél.Üdv a blogon.

sorsoska33 2009.07.15. 11:27:08

egy év????

nem lesz az egy kicsit sok?
igaz hogy Othala sokáig volt távol de nem egy évig

azért ez "viszonzásnak" egy kicsit sok

Senshi Inoue 2009.07.15. 11:31:04

Emberek,nehogy már azon legyen felháborodás,hogy szünetelni merek.
Nézzetek már magatokra. :S

Senshi Inoue 2009.07.15. 11:32:10

Emberek,nehogy már azon legyen felháborodás,hogy szünetelni merek.
Nézzetek már magatokra. :S

CaptainCsabi · http://rpggames.blog.hu/ 2009.07.15. 11:40:12

@Senshi Inoue: Nem azon van. Pihenhetsz de egy évet max 364 napot....

DarthWhite 2009.07.15. 12:16:21

@CaptainCsabi:
364 napot és 6 órát! :D Ne faragd már le azt a 6 órát :P
Annyit még kibírsz :)

Senshi Inoue 2009.07.15. 13:03:59

Figyeljetek,hogy megelőzzem a további felháborodásokat csak azért mert egy kicsit szünetet tartok,elmondom nektek,hogy az egy év videózás nélkül még nekem is sok lenne.
Egy évig szünetelni azért nem fogok és ezt az egészet nem azért csinálom,hogy Othinak "viszonozzak" valamit,amit egyik kedves kommentelő soroska33 is leírt nekünk.
Aki azt hiszi,hogy most azért tartok szünetet,mert bármiféle ártalmas szándékom lenne Othi felé,az szégyellje magát.
Nem fogok sokáig szünetelni,de egy kis pihenés nekem is kijár.
Kérlek ne legyetek felháborodva,mert úgymond semmi okotok nincs a felháborodásra.
Erről is rengeteget beszéltem már,de újra elkezdem.A videóimat a ti szórakoztatásból céljából csinálom,semmi pénzt vagy egyéb érdemet nem kapok értük,csupán YouTube-os értékeléseket és az észrevételeiteket,amikkel én bőven meg vagyok elégedve.
Mikor valaki megkérdi,hogy mikor lesz új videó,én annak a kérdésnek is örülök,mert látom,kíváncsiak vagytok a munkámra és csupán azért válaszolok erre a kérdésre most már mindig egy "Majd ha kész lesz." felelettel,mert konkrét időpontot nem akarok mondani,mert mi van akkor,ha nem sikerül betartanom?
Szóval ne legyetek felháborodva azon,hogy kicsit szünetelni akarok,az egész videózást értetek teszem,nincs semmi jogotok követelőzni.Én sem követelem meg tőletek,hogy minden nap írjatok egy kommentárt a videóimhoz.
Remélem megértettük egymást.Majd nemsokára visszatérek.

Serious 2009.07.15. 13:15:10

én meg is értem menycsak:D Othi majd tartja a frontot az ő hangját is kell ujra megszokni:)
és ahogy őt ismerem lesz egy két érdekes vidi :P:D

kb amit most leírtam ugy 10 ember még el fogja mondani sztem:D

sorsoska33 2009.07.15. 14:08:05

@Senshi Inoue: fére értettél én arra fel mondtam hogy rossz szándékkal mész el piheni hanem arrafel hogy most othala volt távol és most tejösz mert pihenni kel

minden videó készítő tart szüneteket Freddy Reactor (ugye aki még most se jött vissza)

én csak azt sokkaltam hogy ez év azért az sok lenne

ha ezzel megbántottalak akkor sajnálom

sorsoska33 2009.07.15. 14:09:47

te jó ég az elejéről kihagytam egy nem-et így az egésznek más értlme lett XD

na tehát így volna az elős bekezdés:
fére értettél én nem arra fel mondtam hogy rossz szándékkal mész (mert nem így van) el piheni hanem arrafel hogy most othala volt távol és most tejösz mert pihenni kel

penge96 2009.07.15. 23:36:00

@Senshi Inoue: Alap hogy elmehetsz szünetelni, 1 évre is akár, blogger társaim csak arra ugrottak fel hogy egy év sok idő, de azt nem mondták hogy nem tarthatsz szünetet.:) Egyébként hogy nem szeretnénk hogy egy évig el legyél azt elismerésnek, bóknak is veheted!:D

Chad-Gray 2009.07.17. 16:13:49

En nem vagyok rad felhaborodva Senshi.. Kinek akarozik mar alandoan videokat feljatszogatni meg vagdosgatni .. En teljesen megertelek de megis van egy probléma... Egy oriasi problema van veled :o(( Az pedig az hogy nehez lesz nelkuled a videoid nelkul mert rohadtul jol csinalod :o)) Van egy par oldalom ahova minden nap rakattintok de altalaban mindig tevagy az elso haat most nehez lesz :o(( Mindenkep jo nyaralast foleg nagyon sok bulikat ;o) Jaaahh meg sok jo X-boxozas-t :oDD Es vigyaz az uton nem hogy leut az auto mert azt mar nembocsajtjuk meg neked :oDD

Chad-Gray 2009.07.20. 17:23:42

@Senshi Inoue
Valami eszembe jutott.. Nagyon regen volt mar X-box-os story.. Mikor lesz folytatas ? Tudom nagyon sok munka van vele de ha sokaig is fog tartani az elkeszites en nagyon turelmes vagyok csak mar nagyon hianyoznak azok a szuper dumak :o)

Senshi Inoue 2009.07.21. 17:54:22

@Chad-Gray:
Na,örülök ennek! :)
Mellesleg egy új videó már folyamatban van,nem lesz hosszú életű ez a szünet. ;)
Pár bejegyzéssel előbb írtam egy listát az elkövetkezendő játékbemutatókról és ott látható,hogy nemsokára jön majd folytatása az XBox 360 kalandnak! :)
süti beállítások módosítása