Senshi Front

Senshi Projekt:
Következő videó:

Ötlet:

0%


Felvett jelenetek:

0%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Kommentek

Facebook

Othala Front

Othala Projekt:
Következő videó:
Jack the Ripper végigjátszás

Hossz:

2 óra


Felvett jelenetek:

100%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Othala & Senshi

Sziasztok!
Ezen a blogon játékokat fogunk nektek bemutatni (némelyiket külön, némelyiket pedig közös erővel), hogy képet tudjatok alkotni a játékpiac remek és kevésbé remek (másnéven borzalmas) alkotásairól. Reméljük, hogy videóink tetszenek majd nektek, jó szorakozást kívánunk! Üdv: Othala és Senshi

Elérhetőség:
Othala: othala@citromail.hu
Senshi: pali2031@gmail.com
senshiszerviz@gmail.com

Left 4 Dead 2 demo...NOT?!

2009.10.28. 07:24 | Senshi Inoue | 5 komment

Címkék: 2 4 demó dead left not

Sziasztok!

Tegnap egy meglepetéssel készültem nektek!
Tudjátok,én 3 barátommal együtt előrendeltük a Left 4 Dead 2-őt Pc-re és ennek hála olyan kiváltságokban részesültünk,hogy a játék demóját előbb próbálhatjuk ki,magát a játékot már a megjelenés napján játszhatjuk,még mielőtt a boltokba kerülne és végül,de nem utolsó sorban egy csak előrendelteknek készített exkluzív baseball ütőt (Rézfaszú Gabi felkiált: BÉBOLZÜTŐ) kapunk ajándékba.
Az előrendeltek tegnap este 9 órakor játszhattak volna a demóval...ha játszhattak volna.
Az történt,hogy a barátommal,feszengve ültünk a gép előtt,hogy mi fog történni,míg ahogy 9 órát ütött az óra,megjelent egy új dátum,miszerint október 28.-án,reggel 7 órakor már játszhatunk vele.
Nos,én jó kocka létemre,már reggel 6-kor fent voltam,hogy felkészüljek a demóra,de mit látok?Megint időpont változás!Ma,este 9 órakor lehet játszani a demóval!
Ezek után (meg pár k*rva anyázás után) beletörődtem,hogy a meglepetésemnek lőttek.
A meglepetésem az lett volna,hogy készítettem volna egy "Első benyomások" videót nektek a játék demójáról,amit ma reggel meg is tudtatok volna tekinteni,de ez sajnos nem fog egyhamar összejönni,mert ma este nem leszek gépnél és emiatt nem is tudom kipróbálni a demót (már,ha ma este tényleg lehet már játszani vele).
Ha törik,ha szakad,a videót akkor is meg fogom csinálni,előbb-utóbb,de ennyit a meglepiről.
Addig is...lehet nézegetni a játék trailerét meg a kiszivárgott gameplay videókat.
PLUSZ: Az előrendeltek csak Steam-ről tudják leszedni a demót,az előfizetési akció meg már lejárt.A hivatalos megjelenése a demónak november 4.-én lesz.Ne kéregessetek tőlem linkeket.

VIDEÓ LOPÁS ÜGYI UPDATE:

HotDog-os "samumate" barátunk a levelemre a következővel válaszolt:

"cs nem loptam el a videódat h nem a yutobéról töltöttem ide fel úhy hogy nem loptam el cs"

Ha nem YouTube-ról szedte le akkor...hm...aztán egy lelkes kommentelő újabb linkekkel lepett meg engem:

http://video.xfree.hu/?n=drciccancs|f910b1d6d805dbac82528010143fc6ec
http://www.kecskefeszek.hu/_muviz/videok.php/ez-allati/ket-beszelo-macska-magyar-forditas.html

Bonyolult egy téma lett ez,ezek után az összes tolvajnak már csak azt szeretném kívánni,hogy lopja el a kezüket a havasi Jeti.

A bejegyzés trackback címe:

https://othala-senshi.blog.hu/api/trackback/id/tr861480605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

penge96 2009.10.28. 09:04:30

sajnálom a meglepetést :(

"cs nem loptam el a videódat h nem a yutobéról töltöttem ide fel úhy hogy nem loptam el cs" de ez feldobta a napomat XD

assassinscreed 2009.10.28. 10:12:03

Senshi mikor lesz új vidi ? mi lesz a címe a játéknak ? előre is kösz

SushiCat 2009.10.28. 12:30:13

Én is sajnálom a meglepit, a lopós gyereken látszik, hogy egy 10 éves kis fajankó.

Más:

Eléggé meglepődtem mikor megláttam a "Hat pár rendőrpatkány" poop-odat a napiszaron.

www.napiszar.com/egyeb/2009/10/28/huntube-poop-hat-par-rendorpatkany/

Senshi Inoue 2009.10.28. 12:34:06

@assassinscreed:
Most már nem tudom,majd eldől,hogy vagy ez,vagy a Star Trek Voyager: Elite Force 1

@PieTya:
Én is meglepődtem ám!

@penge96:
Na,ennek örülök! :D
süti beállítások módosítása