Senshi Front

Senshi Projekt:
Következő videó:

Ötlet:

0%


Felvett jelenetek:

0%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Kommentek

Facebook

Othala Front

Othala Projekt:
Következő videó:
Jack the Ripper végigjátszás

Hossz:

2 óra


Felvett jelenetek:

100%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Othala & Senshi

Sziasztok!
Ezen a blogon játékokat fogunk nektek bemutatni (némelyiket külön, némelyiket pedig közös erővel), hogy képet tudjatok alkotni a játékpiac remek és kevésbé remek (másnéven borzalmas) alkotásairól. Reméljük, hogy videóink tetszenek majd nektek, jó szorakozást kívánunk! Üdv: Othala és Senshi

Elérhetőség:
Othala: othala@citromail.hu
Senshi: pali2031@gmail.com
senshiszerviz@gmail.com

Left 4 Dead 2 demo bemutató 3. és 4.-ik rész

2009.11.08. 08:17 | Senshi Inoue | 16 komment

Címkék: demo 2 4 3. 4. bemutato dead rész left

Sziasztok!

4 videót csináltam CSAK a játék demojáról!El sem merem képzelni mennyi lesz majd magából a kész játékból!
Jó szórakozást hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://othala-senshi.blog.hu/api/trackback/id/tr401508475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

haveeer 2009.11.08. 09:40:15

Iszonyatosan jó lett!Kurvára bejön a játék szerintem megszerzem majd!Én várnék erről a játékról tölled többet!
1 kérdés:Vannak járművek a játékban?(DE úgyértve használni is tudjuk)

Senshi Inoue 2009.11.08. 09:51:33

@Laja (HT):
Miből akarsz még többet?
Kérdésedre a válasz: Nem,az első részben sem volt vezethető jármű,ezért itt már meg sem említettem.

On-Ly 2009.11.08. 11:58:12

@Senshi Inoue: sztem Laja arra gondolt ha meg lesz egészbe a játék akkor azt is mutassad be :D

haveeer 2009.11.08. 12:19:21

@On-Ly: Igen valahogy úgy... Sehsi létszi add meg az msn címed: e-mail címem : haverteamlaja@citromail.hu

assassinscreed 2009.11.08. 12:32:46

@Senshi Inoue: király a vidi én nem játszottam még a játékkal mert nem vagyok valami idős :-) játszanék én vele csak nem engedik :-(

prédikátor 2009.11.08. 13:26:06

Jó kis játék, meg is veszem ha végeztem a Bioshockkal!

(csak nagyon halkan, suttogva merem megjegyezni, hogy jobban vártam a Star Trek videót, meg Xbox kalandját...:P)

Senshi Inoue 2009.11.08. 21:02:36

@Laja (HT):
Majd akkor. :D
Nem adom meg. :D

@prédikátor:
*sóhaj* Vedd ezt Haloween-i különkiadásnak! :D

Serious 2009.11.13. 14:31:52

grat senshi elég szépen összehoztad:)
nekem teccet és ahogy látom másoknak is szóval tudod hogy kell valakit felvidtani:D

Carlos23 2009.11.14. 19:53:37

Senshi!
Mondtad valamelyik videóban, hogy a multiban lehet zombival is menni. De nekem sehogy se sikerült, se rendes szerveren, se xfire-ös szerveren. El tudnád mondani, hogy mit csináljak, vagy hol van? Már nagyon kipróbálnám:) Köszi előre is!

Robee* 2009.11.16. 14:09:52

@Carlos23: Hi. Látom írtad shensinek ,hogy nem tudod a versus modot használni. nah az a teljes verzióban lesz elérhető egyszer a zombikal vagy még az emberek végigmennek egyszer pedig az embereket és ugyan úgy vannak player zombik is.

a teljes verzióban lesznek a modok elérhetőek

Robee* 2009.11.16. 14:10:39

Jó lett a videó gratulálok hozzá :)

Atilye · http://pcjatekokelemzes.blog.hu/ 2009.11.20. 22:35:56

Baromi jó vidik lettek grat :D

Figyi megkérdezhetem milyen progival szerkesztetted az intród?

Ja és linkcserét is ajánlanék(xD) pcjatekokelemzes.blog.hu

balintfenix 2009.11.30. 15:05:35

Cs én most nézegetem a videóid jók én xbox 360 játékokat mutatok majd be.Ha a nevet furcsálod azért ez a nevem mert én imádom a gears of war 1-2.én most néztem meg minden videód.Nagyon jók viccesek amit nemértek miért nem mutatod a játékok végét.A gears of war egyhez egy kiegészitő a társadat nem kell újra élesztened magától megteszi az only mód jobb és további sok sikert ha elkészül a honlapom remélem megnézed és a gears of war 2-vel kezdem majd hello.

Senshi Inoue 2009.11.30. 16:46:32

@balintfenix:
Szevasz,köszönöm a dicséretet,én is sok sikert kívánok neked!
A játékok végét mégpedig azért nem mutatom meg,mert az szerintem parasztság azzal szemben,aki végig akarja vinni azt a játékot.

--=Sunazo=-- · http://waterpipe.blog.hu/ 2009.12.05. 16:03:33

Sziasztok én már végig toltam Xbox on isteni játék!!mindenkinek ajánlom le se tudtam szálni róla.De szerintem szemétség az hogy a demoban az utolsó fejezetett adják meg.Amugy a versus mód azt csak haverral vagy neten lehet játcani ugy nem hogy csak te vagy ember és a töbi computer.Nekem bejött a játék mindenkinek ajánlom!
süti beállítások módosítása