Senshi Front

Senshi Projekt:
Következő videó:

Ötlet:

0%


Felvett jelenetek:

0%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Kommentek

Facebook

Othala Front

Othala Projekt:
Következő videó:
Jack the Ripper végigjátszás

Hossz:

2 óra


Felvett jelenetek:

100%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Othala & Senshi

Sziasztok!
Ezen a blogon játékokat fogunk nektek bemutatni (némelyiket külön, némelyiket pedig közös erővel), hogy képet tudjatok alkotni a játékpiac remek és kevésbé remek (másnéven borzalmas) alkotásairól. Reméljük, hogy videóink tetszenek majd nektek, jó szorakozást kívánunk! Üdv: Othala és Senshi

Elérhetőség:
Othala: othala@citromail.hu
Senshi: pali2031@gmail.com
senshiszerviz@gmail.com

Senshi megszólal

2010.01.09. 23:54 | Senshi Inoue | 15 komment

Címkék: senshi megszólal

Sziasztok!

Először is mondanám: Böff!
Másodszorra pedig:
Látom sokaknak nem ízlik a Silent Hill 4 végigjátszásom.Valahogyan sejtettem,hogy ez lesz belőle és nem egy technikai hiba köpött bele a levesembe,mire sikerült azt a sok videót eddig megsütnöm nektek,de hát,nem ízlik,nem ízlik.
Ezzel kapcsolatban szeretnék egy kérdést intézni hozzátok:
Újrakezdjem a végigjátszást úgy,hogy közben a videó alatt (magyarul) végigbeszélem az eseményeket?Mert szerintem ez a játék is azon játékok eggyike,ami alatt nem szabad beszélni,mert teljesen átformálja a játék hangulatát.Ezzel kapcsolatban szeretnék tőletek visszajelzést.
A másik dolog,amit még mondani akarok,hogy kérlek ne puffogjatok az XBox 360 kaland videó után,hogy idézem "jaj,hol van már","miért nincs még kész".Higyjétek el,nem véletlenül lett halasztva,bár én sem szívesen halasztom el,mert már tele vagyok új ötletekkel,amit az XBox 360 sorozatba bele is akarok tenni,csak valami mindíg közbeszól.
Plusz egy régebben közzé tett listában még meg is említem,hogy a Star Trek Voyager:Elite Force 2 játékbemutató után lesz majd XBox 360 kaland.Tehát még egyszer kérlek titeket,ne sürgessetek úgy,mintha a szavam a Szentírás lenne.
Köszönöm a figyelmeteket,desszertként egy kis ökörség,jó szórakozást hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://othala-senshi.blog.hu/api/trackback/id/tr551660339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2010.01.10. 10:45:08

Nekem már most az a véleményem erről, hogy ne zavarjon, ha a kedves magyar nézőknek nem tetszik az angol végigjátszás. A külföldiek biztosan meg lesznek vele elégedve. Semmiképp se töröld az eddig végigjátszásokat, viszont azt meg lehetne csinálni (időtől függően persze), hogy angolul is, és magyar szinkronnal is megcsinálod a végigjátszást. Sztem úgy mindkét fél meg lenne elégedve. (Zárójelben megjegyzem, hogy egyes emberkék még a magyar végigjátszásomat se képesek értékelni, nem fogják fel, mennyit dolgoztam vele... Sőt, még messze nem fejeztem be, mert nagyon hosszú játék, ráadásul az angol szöveg is bonyolult - látszik, h angolok / irek készitették - igy rengeteget szenvedtem, mire megértettem a történetet. Egyébként nem is a szóértéssel volt a gond, hanem úgy az egész értelmének a megértésével. Volt, hogy csak nagyokat néztem, hogy most miről beszélnek, pedig meg szoktam érteni az angol szövegeket. Ennek ismeretében nagyon nehéz volt a végigjátszás közben a párbeszédeket forditani... Párbeszédekből ugye meg rengeteg van...)

FearItself 2010.01.10. 11:18:03

Szerintem már alapjáraton jó volt úgy is, ahogy van. Mindenesetre sokat dobna rajta, ha közben szinkron is menne. El tudom képzelni mekkora meló volt vele eddig is, pláne majd úgy.. végülis én nagyon szívesen várom azt is.

kicsibatu 2010.01.10. 13:33:39

FearItself:
sztem teljesen igazad van ugyan ezt akartam írni de sajnos +előztél!

Phoenix0 2010.01.10. 17:13:19

Szerintem viszont most ne adj alá magyar szinkront hiszen ennyi erővel akár játékbemutató is lehetne.Persze játékbemutatónak is örülnék sőt személy szerint jobban mint a végigjátszásnak de ha a végigjátszás során beszélnél akkor egyrészt mint írtad is nem lenne olyan jó hangulata a videónak másrészt így se nem végigjátszás nem lenne se nem játékbemutató.Ha engem kérdezel én azt mondom,hogy folytasd a végigjátszást és ha megcsináltad akkor csinálj a játékból 1 bemutatót.Meg annak szerintem nincs is értelme,hogy csinálsz mondjuk 40 videót és ugyanazokat a dolgokat ismétled benne újra és újra.

Kylloy 2010.01.11. 19:19:27

@Othala: Igazd van. meg van magyarosítás a játékhoz, szedjék le ha nem jó nekik ez. Pl. én is neten nézek végigjátszást ha elakadok. De kersgéljenek neten ha nem jó nekik. Ez saját vélemény.

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2010.01.11. 21:10:43

@Torrentboy: Neeeeee! EZT NEM HISZEM EL! Bannoltalak Juniorról a sorozatos reklámozás miatt. Aztán ide is jösz? Ha még egyszer reklámozol itt vagy a Junioron, mindkét helyen örökös bannt kapsz!!!! Ha annyira nem bírod ki, akkor írj a chatbe, vagy küldj már emailt, hogy irjam ki a reklám részleghez a live adásról szóló hírt!

Serious 2010.01.11. 21:27:39

hát ez valahogyy nekem se jött be:S lehet csak ha mondod akkor jó:)
nekem legalábbis úgy jobb mert így most nem nagyon élveztem a gamet:))

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2010.01.11. 21:57:03

@Serious: Áááá hogy lehet igy nem élvezni? Engem kommentár nélkül is baromira megfogott! És alig várom már, hogy a kedves társam befejezze a végigjátszást, mert nagyon kiváncsi vagyok a végére!

Serious 2010.01.12. 18:22:10

értelek othi :)
nem mondom hogy nem élveztem de ha beszélt is volna vagy lökött is volna be valami hangot vagy efektet akkor már jobban élveztem volna:P:)

BattleSoldier 2010.01.12. 20:38:57

Az XBOX most Amerikába ment behívták, hogy játszón el egy szerepet amibe csak állnia kell és duruzsolnia.

Vivien85 2010.01.16. 11:31:35

"A másik dolog,amit még mondani akarok,hogy kérlek ne puffogjatok az XBox 360 kaland videó után,hogy idézem "jaj,hol van már","miért nincs még kész".Higyjétek el,nem véletlenül lett halasztva,bár én sem szívesen halasztom el,mert már tele vagyok új ötletekkel,amit az XBox 360 sorozatba bele is akarok tenni,csak valami mindíg közbeszól."

Egyszerűbb lett volna azt írni,hogy lusta vagy!:p :DD
Csak szemétkedek kicsit,sorry;)

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2010.01.17. 09:28:39

@Vivien85: Egyáltalán nem lusta Senshi! Miért nem lehet felfogni, h nincs ideje és egyéb fontosabb dolgai is vannak? Az Xbox360 kaland elkészitése ráadásul nem 5 perc...

Vivien85 2010.01.17. 17:21:04

@Othala: Nyugi,nyugi! Tudom,hogy nincs ideje,csak vicceltem...
süti beállítások módosítása