Senshi Front

Senshi Projekt:
Következő videó:

Ötlet:

0%


Felvett jelenetek:

0%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Kommentek

Facebook

Othala Front

Othala Projekt:
Következő videó:
Jack the Ripper végigjátszás

Hossz:

2 óra


Felvett jelenetek:

100%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Othala & Senshi

Sziasztok!
Ezen a blogon játékokat fogunk nektek bemutatni (némelyiket külön, némelyiket pedig közös erővel), hogy képet tudjatok alkotni a játékpiac remek és kevésbé remek (másnéven borzalmas) alkotásairól. Reméljük, hogy videóink tetszenek majd nektek, jó szorakozást kívánunk! Üdv: Othala és Senshi

Elérhetőség:
Othala: othala@citromail.hu
Senshi: pali2031@gmail.com
senshiszerviz@gmail.com

Aliens versus Predator 3 játékbemutató 1.rész

2010.02.23. 00:14 | Senshi Inoue | 8 komment

Címkék: 3 kiegészítés versus predator aliens 1.rész plusz játékbemutató

Plusz egy kiegészítő videó,mert nem fértem bele a 10 percbe megint.

A bejegyzés trackback címe:

https://othala-senshi.blog.hu/api/trackback/id/tr211782722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dante.s 2010.02.23. 07:26:30

húú senshi jó sok munkát csináltál magadnak
Xbox-on az én kedvencem is az Alien volt(egyedül csak azt vittem végig edig)

haveeer 2010.02.23. 14:19:41

Senshi nagyon jó lett nagyon várom már a többi videót a blogot megszállják az allienek xD
Igy Tovább! :)

balintfenix 2010.02.23. 15:24:11

cs király volt várom a következő videot az alien vs predator-nak
cs.

offspringfan 2010.02.23. 20:08:20

Én is játszottam az AvP-vel de csak a 2-vel és én is szinte szorongtam ha az emberekkel játszottam.(mondjuk ennek lehet vmi köze ahhoz hogy régen ET-től is féltem):D A vidi pedig jó mint mindig.

Dante.s 2010.02.24. 06:40:31

@offspringfan: óóó te szegény,hát pedig az E.T.az egy aranyember

tasi13 2010.02.25. 16:24:43

zsíros vidi lett Mr.Töviröl Hegyire

Polgár Csaba · http://cornersofthegalaxy.blog.hu/ 2010.03.09. 20:41:52

A videó jó. Vélemény az Alien küldetésekről: jók, DE és egy JÓ NAGY BETŰS DE valami pofátlanul rövid. Normál fokozaton elég könnyű, ráadásul 5 küldetés/pálya van csak. Igaz, hogy hosszúak, de ez k*rvára kevés.
süti beállítások módosítása