Senshi Front

Senshi Projekt:
Következő videó:

Ötlet:

0%


Felvett jelenetek:

0%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Kommentek

Facebook

Othala Front

Othala Projekt:
Következő videó:
Jack the Ripper végigjátszás

Hossz:

2 óra


Felvett jelenetek:

100%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Othala & Senshi

Sziasztok!
Ezen a blogon játékokat fogunk nektek bemutatni (némelyiket külön, némelyiket pedig közös erővel), hogy képet tudjatok alkotni a játékpiac remek és kevésbé remek (másnéven borzalmas) alkotásairól. Reméljük, hogy videóink tetszenek majd nektek, jó szorakozást kívánunk! Üdv: Othala és Senshi

Elérhetőség:
Othala: othala@citromail.hu
Senshi: pali2031@gmail.com
senshiszerviz@gmail.com

Aliens versus Predator 3 játékbemutató 2.rész

2010.03.14. 22:09 | Senshi Inoue | 20 komment

Címkék: 3 kiegészítés versus predator aliens plusz játékbemutató 2.rész

A bejegyzés trackback címe:

https://othala-senshi.blog.hu/api/trackback/id/tr671839911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kylloy 2010.03.15. 07:29:06

Király lett. Egy kérdés. Amikor az emberek fejét letépi nem gyűjti össze? Mármint egy bizonyos fejszámért nem jár egy bónusz valami?

Dante.s 2010.03.15. 12:06:51

@Kylloy: nem jár(xboxon legalábbis nem)

senshi szerinted a l4d2 elfut 1 2,4 AMD-s 128 MB RAM-os gépen?

Kylloy 2010.03.15. 13:20:48

@Dante.s: Nem nekem a gépem jobb mint a tiéd és nekem se indul. Csak videókártya kéne meg lóvé és menne:D

Dante.s 2010.03.15. 18:17:41

(de a demó pöcc nélül ment(igaz 512-essel))

DarthWhite 2010.03.15. 19:53:33

@Dante.s:
Az a helyzet a demóval, hogy csak multiplayer része volt :)
Azok a pályák sokkal kissebbek, mint amit egyes küldetéseken bejársz.
Ezért a gépednek sokkal több textúrát kell betöltenie.

Nekem tökéletesen fut egy GeForce 9800GT 512MB-s videokártyával, 4 GB RAM-mal meg egy 5-6 éves leélt, 2 magos intel procival :D
Bár a processzor miatt néha beszaggatott :/

@SenshiInoue:
Gratulálok a 100. és 100+1. videódhoz :)

'Plusssz'
Nem tudja vki, hogy hogy a viharba nem tok hosszú 'i'-t irni? :D
Lehet hogy az éves klaviatúra fürcsi ártott meg neki, nem tom :D
Na, mindegy majd ha unatkozok szétkapom és meglesem mi a helyzet odabent :D

Senshi Inoue 2010.03.15. 21:41:07

@Kylloy:
Nem kapsz semmit érte.Az előző AvP játékokban se kaptál semmit.Igaz,a második részben számolta a játék,de értelme nem nagyon volt.

@DarthWhite:
Köszönöm szépen,nekem olykor Steam-nél nem enged hosszú "ö" betűt írni. :(

Senshi Inoue 2010.03.16. 06:37:30

@Dante.s:
Hmm...ennél részletesebb infó kéne.

haveeer 2010.03.16. 14:57:00

Hmmm nagyon felkelltete az érdöklésem ez a játék... :D Lehet,hogy össze szedem majd a AvP filmeket és nosztalgiázok egyet :)

Sensi neked mi a véleményed a AvP Requiem filmről?? (remélem jól írtam)...

balintfenix 2010.03.16. 15:26:00

cs jó vidi de egy kérdés menyi arra az esély hogy elövedd 3-or is?

Dante.s 2010.03.16. 17:41:51

@Senshi Inoue: system req-en megnéztem nem jó(SAD FACE)

DarthWhite 2010.03.16. 17:55:00

@Laja (HT):
Ahogy a videóban mondta: szar!
Az AvPR tulajdonképpen a 2. AvP film ezért modja a videóban, hogy: 'Tükrözi az AvP FilmEK hangulatát... filmek... pontosabban az első filmét, mert a második egy kalap szar'
Elnézést ha rosszul idéztem :P

Egyébként akkora klasszikusoknak mint az Alien filmek, a polcon a helyük ;) Hisz olyan szép boritójuk van :)

@Senshi Inoue:
Én úgy értettem, hogy sehol sem tudok hosszú i-t irni :S
Itt sem :/

Talán, akkor történt valami amikor áttisztogattam az egész rendszert :D
Évente annyi mocsok gyűlik össze a gombok között, hogy el sem tudod képzelni.
Ezért évente szétszedem alaposan megtisztitom, összerakom.
De még sohasem fordult elő, hogy valameik billentyű ne működött volna :/
Lehet, hogy már kiöregedett, elvégre 6 éves Logitech Internet Pro Keyboard-ról van szó :D
Jah, és a tisztogatást, értsd úgy, hogy benyomom a zuhany alá xD

Sry a kisregényért :P

eXertee 2010.03.17. 16:26:43

Szia Senshi! Kisregény következik. De olvasd el légyszi :)
Tehát akkor kezdem:
Nekem nagyon tetszenek a videóid, és Grat. a SZÁZADIK videóhoz :). Nagyon szépen, hangulatosan be tudod mutatni a videóid, és nem az vagy, aki:
1. A játékot videó közben össze-vissza fikázod (tudom, ez a játéktól is függ)
2. Nem agyszülött zombi vagy, aki csak mondja-mondja az értelmetlen nem fontos, nem odaillő dolgokat.
Szép hangulatosan adod elő, és igen, kell a fikázás is. NEM azt mondom. De annak is megvan a helye ahogy te meg is találod. A videó leges legvégén (remélem mindenki érti míért).
Ez csak egy kis ösztönzés arra, hogy fojtasd.
+BÓNUSZ: Én NAGYON-NAGYON-NAGYON ... válogatós vagyok. El sem tudod képzelni mennyire... DE ez a játék még nekem is megtetszett annyira, hogy beszerezzem valahonnan. Köszi Senshi és további jó videót FIGYELNI FOGLAK ;)
Köszi mégegyszer. Szia

(A HELYESÍRÁSI HIBÁKÉRT ELNÉZÉST KÉREK, NEM TUDOM VAN-E BENT. HA VAN AKKOR ELNÉZÉST, MEGPRÓBÁLTAM HIBÁTLANUL ÍRNI. xD)

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.03.17. 18:44:44

tetszik a videó és jó, hogy így feldaraboltad a játékot a külön kampány módokra

KolyDay 2010.03.18. 20:24:07

@Senshi Inoue: te nevez az Oscarra ?? mert aki nevez lehet hogy kap egy gyönyörű állapotban lévő

Wanted Guns cd-t -.-'

KolyDay 2010.03.18. 20:26:57

@qskull: hát a kis"regényedet" elolvastam és kb én is így áálok kivéve a bszerzéssel-.-'

Dryenful 2010.03.20. 09:17:09

szuper ezt a vidit vártam a legjobban mert nekem a predator a kedvencem az egész AvP sorozatban.Szivesen letölteném csak sajna túl gyenge a procim:(.És külön grat a 100. videóhoz:)

eXertee 2010.03.22. 21:21:55

@roach: höh.. fentvagy napisza*on .. xD gg xDDDDD

Dryenful 2010.04.24. 11:17:52

egyébként jókor mondod hogy alienekkel is fogunk küzdeni amikor már több mint fél tucatot kinyírtál belőlük:D
süti beállítások módosítása