Senshi Front

Senshi Projekt:
Következő videó:

Ötlet:

0%


Felvett jelenetek:

0%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Kommentek

Facebook

Othala Front

Othala Projekt:
Következő videó:
Jack the Ripper végigjátszás

Hossz:

2 óra


Felvett jelenetek:

100%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Othala & Senshi

Sziasztok!
Ezen a blogon játékokat fogunk nektek bemutatni (némelyiket külön, némelyiket pedig közös erővel), hogy képet tudjatok alkotni a játékpiac remek és kevésbé remek (másnéven borzalmas) alkotásairól. Reméljük, hogy videóink tetszenek majd nektek, jó szorakozást kívánunk! Üdv: Othala és Senshi

Elérhetőség:
Othala: othala@citromail.hu
Senshi: pali2031@gmail.com
senshiszerviz@gmail.com

Tervek, hírek és egyéb

2010.05.21. 16:34 | Othala | 13 komment

Huhh, annyi mindent akarok nektek mondani, hogy hirtelen azt sem tudom, hol kezdjem O_o Megpróbálom pontokba foglalni a gondolataimat, bár van olyan érzésem, hogy ez egy hosszú bejegyzés lesz. Kezdem először a hírekkel, fontosabb tudnivalókkal:

1. RPCJr Oscar: Nemtudom, hogy Senshi mennyire tud róla, de ő lett a Rossz PC Juniorok Oscar bemutató és közönségdíj kategóriájának győztese :) Azt gondolom, hogy megérdemelten győzött, hiszen egy nagyszerű bemutatót készített nekünk, ami tele volt poénokkal. Remélem hamarosan jelentkezik LaLee-nál, mert meg kéne beszélniük, hogy mikor és hol veheti át a nyereményét. Bővebben az eredményekről itt olvashattok.

2. Még mindig RPCJr Oscar: Senshi a fentebb említett két díjon kívül egy harmadikat is bezsebelt, ugyanis benevezte a blogunkat az Oscar legjobb blog kategóriájába. A nézők szavazatai alapján a 3. helyen végeztünk. Köszönöm mindenkinek, aki ránk szavazott :)

3. Szótlanság: Bizonyára feltűnt nektek, hogy ismét eltűntem. Személy szerint engem is nagyon zavar, hogy időnként inaktívvá válok és semmit se hallotok felőlem. Ez úttal nem igazán tudtam mit kezdeni a helyzettel, mert a problémámat röviden összefoglalva úgy hívják, hogy ÉRETTSÉGI. Jövő hét hétfőn kezdődik nálunk a szóbelik időszaka... Az én szóbeli programom: hétfő - töri, szlovák; szerda - német, magyar. Mivel külföldi vagyok és nálunk másmilyen az írásbelik rendszere, ezért a pontszámításnál (Pestre készülök egyetemre) a töri és a magyar szóbelim fog számítani. Ami a felkészülést illeti, nagyon rosszul állok... Igazából még semmit se néztem át normálisan, pontosabban kifejezve: a törit és a magyart már átnéztem, viszont még nem feleltettem le magam, így fogalmam sincs, hogy melyik tételből mennyit tudok. Ma igazából már a szlobákkal kellett volna foglalkoznom, de azt hiszem marad holnapra... Hétfőig a törit, magyart és a szlovákot terveztem átnézni, a németet csak érintőlegesen, mert hétfő délutántól kedd estig lesz még időm átnézni. Elég furán érzem most magam érettségi előtt, mert legszívesebben magam mögött hagynám ezt az egészet... Utána biztosan sokkal könnyebb lesz, csak most érzem vacakul magam. bízok benne, hogy mindegyik tantárgyból azt a tételt fogom húzni, amelyiket a legjobban el tudom majd mondani (kinéztem magamnak mindegyik tantárgyból 1 tételt, és megpróbálok azokra koncentrálni). Érettségi után megpróbálok írni egy élménybeszám-OLÓ-t, amiben remélem csupa jó dologról számolhatok majd be nektek.

4. Végigjátszások (Art of Murder): Egy ideje szívesebben készítek végigjátszásokat, mint bemutatókat, mert egy végigjátszás elkészítése sokkal kevesebb időbe telik, mint egy bemutatóé. Ne tessék félreérteni, továbbra is tervezek bemutatókat, de ezeket megpróbálom majd összehangolni a végigjátszásokkal. Sokkal könnyebb dolgom van már csak azért is, mert vettünk egy laptopot, aminek 500 gigás a winyója. Elkedtem feltölteni YouTube-ra az Art of Murder 1 végigjátszását, de szokás szerint gondok akadtak körülötte... Laptopon vettem fel a jeleneteket, viszont fogalmam sincs miért, de a bejátszásokat nem tudom felvenni Fraps-al... Az asztali gépemen szintén nem tudom felvenni, mert a hangkártya megint vacakol, és a hangot eltorzítva hajlandó csak felvenni... (Ehh, tényleg muszáj lesz beruháznom egy szuper hangkártyára.) A bejátszásokról nem mondtam le, így megkértem Darth Revan Mester kollégát, hogy vegye fel nekem őket. Ez eleinte működött is, csak aztán sikeresen elfeledkezett róla, így nemtudtam időben befejezni a végigjátszást (mert aztán tanulnom kellett az érettségire). Részemről már fel van véve a teljes végigjátszás, de a bejátszások még mindig hiányoznak. Remélem érettségi után DRM időt szakít majd rám, és be tudja fejezni, amire megkértem, mert most tényleg nagy szükségem van rá. Az Art of Murder végigjátszás egyébként teljesen "beteríti" a laptopom, így most azon sincs sok szabad hely (az asztali gépemen már csak pár mega helyem van, így jár az aki torrentezik és nem takarit közben). Ha emlékezetem nem csal, akkor az Art of Murder 2 végigjátszását is felvettem. Ha nem is teljesen, de biztosan elkezdtem. Ehhez kapcsolódik az első kérdés:

Szeretnétek, hogy az Art of Murder végigjátszásaimat felvegyem magyar szinkronnal? 3 része van a játéknak, és ha gondoljátok, szívesen alákommentálom mindegyiket. A felvételek még megvannak, nem nagy munka aládobni szinkront.

4. Végigjátszások (Risen és Gothic): Köztudott rólam (aki eddig nemtudta, az most megtudja), hogy Gothic rajongó vagyok. Nem kicsit, hanem nagyon! Olyannyira, hogy úgy döntöttem, felveszem az összes Gothic sorozat végigjátszását (kiegészítőkkel együtt), sőt a Risent is vállalom. A végigjátszás ténye már fix, csak azt nemtudom még, hogy hogyan legyen megvalósítva. Van pár lehetőség, ezekről kérem ki a véleményeteket:

    1. Először felveszem a jeleneteket, aztán alákommentálom angolul, utána pedig magyarul.
       - Minden egyes mozzanatot felveszek, beleértve a szörnyek legyőzését és a tárgyak gyűjtögetését.
       - Csak és kizárólag a küldetésekre koncentrálok a videóban, csak azt a szörnyet ölöm meg, és csak azt a tárgyat veszem fel, ami éppen útbaesik. A karakterem fejlesztését videón kívül végzem.
    2. Ezek a végigjátszások csak a magyar nézőknek készüljenek, a szinkront nem utólag, hanem játék közben vegyem fel.
        - Minden egyes mozzanatot felveszek és kommentálok.
        - Csak a küldetéseket mutassam meg.
    3. Fogjam be a számat és játsszak.

Azt tudnotok kell, hogy ezzel a végigjátszással van egy célom is. Alakult ugyanis egy magyarországi Risen oldal (ami hamarosan Gothic és Risen fanklubbá fog alakulni), és ezeket a végigjátszásos videókat az ő figyelműkbe szeretném ajánlani. Szerintem ha jónak találják majd a videókat, akkor publikálni fogják az oldalukon. Irásos értékelésekbe vagy végigjátszásokba nem igazán szeretnék belemerülni, ezért is fogom majd felajánlani nekik a videóimat.

5. Nyereményjáték infó: A Risen Magyarország egyébként meghirdetett egy nyereményjátékot, amire ha minden jól alakul, én is be fogok nevezni. A feladat írásos értékelés vagy videó készítése a Risenről. Ha valakit érdekel rajtam kívül, akkor katt ide.

6. Végigjátszások (egyéb): Természetesen nem tervezem, hogy a Gothic vagy a Risen elvegye minden időmet és erőmet + csak arra koncentráljak. Helyette arra gondoltam még, hogy másfajta játékokról is készítek végigjátszásokat. Igyekszem kiválasztani a rövidebbeket, amikkel max. egy délután végezni tudok. Van is pár jelentkező, úgyhogy ez se lesz gond.

7. Random Gameplay: Érettségire való tanulás helyett eszembe jutott egy ötlet. Mivel sokan unjátok a kalandjátékokat, ezért arra gondoltam, hogy felvennék random jeleneteket random játékokból (ez alatt mindenre gondolok, ami nem kalandjáték), és pár haverommal kommentálnánk a látottakat. Mivel most már 2 gépem van, könnyen megtudom oldani ezt is. Na mit szóltok hozzá? Mivel random gameplay-ekről lenne szó, ezért nem is kéne velük sokat vacakolni. Csak filhívom skype-on a kiszemelt ismerősöket, elinditjuk a felvételt, elinditom a játékot és meheeeet. Ennyi az egész.

Egyébként ha szeretnétek látni random gameplayt, akkor random javasolhattok nekem játékokat, és megpróbálok velük játszani. Lehetőleg olyan játékot válasszatok, amivel még nemjátszottam :P

8. Bemutatók: Bemutatóim számának megszaporítása érdekében a végigjátszásokkal párhuzamosan megpróbálok játékbemutatókkal is munkálkodni, mert nagyon zavar, hogy szinte alig csináltam vmit. Senshi már messzemenőkig túlszárnyalt engem bemutatók terén, és ezt nem szabad ígyhagynom. Go Othala! Go!

Asszem mára ennyi információ elég, várom a véleményeiteket. Ha valamint kihagytam vagy elfelejtettem mondani, akkor majd bővítem a bejegyzést.

Segítségként itt van egy let's play Risen videó. Pontosan így gondoltam, hogy megcsinálnám a saját Risen-es és Gothic-os videóimat, csak magyarul.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://othala-senshi.blog.hu/api/trackback/id/tr882021076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ting 2010.05.21. 17:42:49

Szerintem jó lenne magyarul és angolul is a Gothic + Risen videóvégigjátszás, és minden mozzanattal. :)

Gamernator 2010.05.21. 18:17:09

Szerintem az 1. lenne jó és szerintem úgy kell, hogy magyar szinkron legyen és angol felirat. Akkor tudnak olvasni az angol feliratból (aki tud ;D) vagy halgathatják a magyar szinkront.

eXertee 2010.05.21. 18:22:13

GG tudtam h senshi fog nyerni^^
magyar szinkron!:D

és nemlehetne a 2-est és az 1est variálni?:D

-Ezek a végigjátszások csak a magyar nézőknek készüljenek, a szinkront nem utólag, hanem játék közben vegyem fel.
- Minden egyes mozzanatot felveszek, beleértve a szörnyek legyőzését és a tárgyak gyűjtögetését.
;)

Gamernator 2010.05.22. 06:12:20

Dryenful: köszönöm

Petyaxd 2010.05.22. 09:25:13

Minden elismerésem nektek :D Ja és jó ötletnek tartom hogy végre valaki lefilmezi az összes Gothic részt + a Risent.Én a Gothic sorozat minden részével (kivéve a Forsaken Gods) játszottam és imádom is ^^.Ja és magyaroknak csináld :D.Ja és Mágusként vidd végig mindegyiket , azzal a legizgalmasabb szerintem :D Meg a játékhoz tudok adni pár tippet , de azokat a tippeket lehet, hogy te is ismered :)

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2010.05.22. 09:38:58

@Petyaxd: Úgy gondoltam, hogy mágusként és harcosként is megcsinálom. Lesz vele munka, de hát kibirom. Mondd nyugodtan a tippeket, hátha mondasz újat.

Petyaxd 2010.05.22. 10:32:30

A G2-ben a Halott Hárpia kocsmázónál van egy barlang.A barlangban van 3 goblin csontváz és 3 zombi.Ha ezeket megölöd körülbelül kapsz úgy 1000 XP-t ami jól jöhet.Amikor a Night of the Ravent csinálod akkor érdemes magaddal vinni a bányavölgybe vagy ott szerezni egy tűzeső varázstekercset.Amikor kijössz akkor nagy hasznát fogod venni a kutatók miatt.Ha mágus leszel a G2-ben a notr nélkül akkor szerintem az erőre csak 5 tanulási pontot költs mert akkor már megtudsz szerezni Sarahtól egy jó kis fegyót a harci botot ami a tanoncoknál van a kolostorban.Keveset sebez de a tárnarákok ellen jól jön :)

Most így ennyi jutott eszembe , de ha gondolod sztíííímen bejelölhetlek és még mondhatok párat :)

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2010.05.22. 10:50:29

@Petyaxd: Jelölj, ha gondolod. Akkor a végigjátszásokat megpróbálom úgy megcsinálni, h minden kis zeg-zugot megkeresek, stb.

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2010.05.22. 13:18:07

@Gucs: Neeem, azt bele fogom tenni mindenképp. De előtte erősödök csöppet, mert nem akarom, h a csontik legyűrjenek. Az égés lenne XD!

zsomoka1998 2010.05.22. 18:05:17

Sok szerencsét majd az érettségihez :)

[Sajt] 2010.05.23. 15:56:35

Szerintem magyarul beszélj és mindent mutass meg.
süti beállítások módosítása