Senshi Front

Senshi Projekt:
Következő videó:

Ötlet:

0%


Felvett jelenetek:

0%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Kommentek

Facebook

Othala Front

Othala Projekt:
Következő videó:
Jack the Ripper végigjátszás

Hossz:

2 óra


Felvett jelenetek:

100%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Othala & Senshi

Sziasztok!
Ezen a blogon játékokat fogunk nektek bemutatni (némelyiket külön, némelyiket pedig közös erővel), hogy képet tudjatok alkotni a játékpiac remek és kevésbé remek (másnéven borzalmas) alkotásairól. Reméljük, hogy videóink tetszenek majd nektek, jó szorakozást kívánunk! Üdv: Othala és Senshi

Elérhetőség:
Othala: othala@citromail.hu
Senshi: pali2031@gmail.com
senshiszerviz@gmail.com

Játszótér: Prince of Persia - The Forgotten Sands

2010.08.30. 17:24 | Othala | 8 komment

Mostanság nem készítek ugyan játékbemutatókat, de ez persze nem jelenti azt, hogy nem is játszok játékokkal. Sőt... :) Minden kipróbált játékból azonban nem tudok bemutatót készíteni, mert az nagyobb tervezést igényel. A játszótér rovatot azért indítom el, hogy írásban (lehet akár videóban is) kifejthessem a véleményem, élményeim, tapasztalataim a játékokról vagy egyszerűen csak írjak róluk pár gondolatot.

A rovat első alanya az új Prince of Persia játék, a Forgotten Sands.

 

Prince of Persia fan lévén nagy lelkesedéssel vártam már a legújabb epizód érkezését. A Forgotten Sands időben a Sands of Time (1.rész) és a Warrior Within (2.rész) között játszódik, ami szintén pozitívum. Hülyeség lett volna ugyanis folytatni a The Two Thrones-t (3.rész), mert az pontot tett a trilógia végére. Teljesen nyilvánvaló, hogy az új játék a Prince of Persia film kedvéért készült el, ami... Nos, a film egy külön bejegyzést érdemel, most csak annyit mondok róla, hogy mint film egész jó, de mint játékadaptáció, egy nagy selejt.

A játék megjelenése előtt nézegettem a közzétett játékképeket, gameplay videókat és olvasgattam a híreket. A grafika kifejezetten tetszett nekem, és a látványra se panaszkodhattam. Az új, "vízmegállító" képességnél csak úgy csorgott a nyálam, és alig vártam, hogy kipróbálhassam végre a játékot. A legoptimálisabb az lett volna, ha azonnal kipróbálhattam volna :) Sajnos azonban várnom kellett a megjelenésig, ami igencsak elhúzódótt (én hosszúnak éreztem :P). Az is érzékenyen érintett, hogy a konzolosok hamarabb kapták kézhez a játékot mint mi PC-sek, ráadásul minket "megajándékoztak" egy csinos kis másolásvédelemmel, amit (Darth Revan Mester kolléga után) DRM-nek neveztek el. Effecta kolléga, egy Xbox 360 büszke tulajdonosa, rögtön le is csapott a játékra a megjelenést követően, és próbálta húzni az agyamat a játékkal kapcsolatos információkkal. Igyekeztem bemesélni magamnak, hogy türelmesen várom az epizód megjelenését (miközben türelmetlen voltam), és elfoglalni magam mással.

Telt múlt az idő, megjelent PC-re az új rész, és... És hidegen hagyott :D A megjelenés előtt kilelkesedtem magam, utána már szinte nem is érdekelt a játék :) Nagy nehezen megszereztem, de még akkor sem próbáltam ki azonnal. Egy szép napon végre valahára rákattintottam a play gombra, és... Megint semmi :D Azt sem tudom, mi volt egyáltalán az intró vagy hogyan néz ki a főmenü :) A játékkal játszva pedig ugyan az a kifejezés ordibált a fejemben újra és újra: SANDS OF TIME. Bizony! A játék eleje hangulatban, környezetben, szinte mindenben a Sands of Time elejére emlékeztet. Szinte ugyanazon a platformon kell ugrálgatni, és az épület oldalába ugyanúgy belecsap egy ágyú... Ezen a ponton meguntam az egészet, kikapcsolatm, és az óta se vettem elő. Az is lehet, hogy már letöröltem. Nemtudom :D

Hová lett a nagy lelkesedés? Miért nem játszottam végig a játékot, ha ennyire nagy Prince of Persia fan vagyok? Jó kérdés... A válasz kb. ott kezdődik, hogy hangulat-ember vagyok. Mindig csak azt csinálom, amihez kedvem van, és csak olyan játékkal játszok, amivel éppen akarok. Hiába szeretném a jövőben végigjátszani mondjuk az Obscure sorozatot, ha egyszerűen semmi kedvem és hangulatom nincs még hozzá. Lehet, hogy ha jövőre fogok érezni egy késztetést, hogy: Othi, neked most Obscure 1-el kell játszanod, akkor előveszem. Ez a helyzet a Forgotten Sands-el is. Nincs kedvem vele játszani. A Sands of Time-ra hajazó kezdet után meg duplán nincs. Ott egyszerűen elveszett a játék varázsa.

Összefoglalva:
A Forgotten Sands lehet, hogy jó játék, az is lehet hogy nem; lehetnek benne jó ötletek és nagy melléfogások is. Jelen pillanatban teljesen hidegen hagy, semmilyen információra nem vagyok kíváncsi. Egyszer valamikor biztosan végig fogom játszani, elvégre a Prince of Persia széria egyik darabja, de nemtudom előre megjósolni, hogy mikor lesz az a pillanat.

A bejegyzés trackback címe:

https://othala-senshi.blog.hu/api/trackback/id/tr362259258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Polgár Csaba · http://cornersofthegalaxy.blog.hu/ 2010.08.30. 18:12:19

Jó kis iromány lett. :)
Am. van egy-két déja vu feelingje. Kapunk meg egy "Dahaka" üldözést is. :D

mayhem 2010.08.30. 19:52:21

Hát szerintem ez igenis jó játék.

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2010.08.30. 19:59:25

@mayhem: Annak én csak örülök :) Az előtte megjelent Prince of Persia, ahol más volt a főszereplő nem igazán tetszett nekem. Ez legalább kiegészíti az előző történetet, és nem folytatja/nem akar újat kezdeni. Meglátom majd mi lesz, mert ki szeretném játszani vmikor, és utána írok egy újabb értékelést.

UlqUIorRa279 2010.08.31. 09:37:25

jók az érvek.én is ennyire izgatott voltam :D,de amikor kijött akkor megvettem és ennyi.nem indul el mert nem bír csatlakozni a szerverre.szóval én még mindig izgatott vagyok miatta X)

Dryenful 2010.08.31. 10:19:56

Én mert ratyi a gépem csak az unokatesómnál tudtam vele játszani de nem akartam abbahagyni annyira tetszett.Bár az elemi dolgok benne nekem elsőre furcsák voltak és nem illenek a Prince of Persiákhoz(mert hát azokban homokozni kellett:))de attól nem rossz újítás.Szerintem jó játék és megéri végigvinni.

Polgár Csaba · http://cornersofthegalaxy.blog.hu/ 2010.08.31. 16:37:30

@Dryenful:
Na ja, de az Ubi védelme, azért nagyon zavaró néha. Tapasztalat. :D

GOW&GOW 2010.09.01. 17:12:57

Nekem a Warrior Within van meg kemény ezer forint volt a Tescoban de rengeteg újabb és drágább játékot leköröz.Imádtam :)Aki csak tud az jáccon vele, szerezzétek be fantasztikus!Valamikor beszerzem a The Two Thorenst is de a Forgotten Sandsra gondolni se merek.Az én gépem nem bírná azt ki :(De ha valamikor sor kerül egy xbox 360 vásárlására akkor a Forgotten Sands az első játékaim közt lesz.
süti beállítások módosítása