Senshi Front

Senshi Projekt:
Következő videó:

Ötlet:

0%


Felvett jelenetek:

0%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Kommentek

Facebook

Othala Front

Othala Projekt:
Következő videó:
Jack the Ripper végigjátszás

Hossz:

2 óra


Felvett jelenetek:

100%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Othala & Senshi

Sziasztok!
Ezen a blogon játékokat fogunk nektek bemutatni (némelyiket külön, némelyiket pedig közös erővel), hogy képet tudjatok alkotni a játékpiac remek és kevésbé remek (másnéven borzalmas) alkotásairól. Reméljük, hogy videóink tetszenek majd nektek, jó szorakozást kívánunk! Üdv: Othala és Senshi

Elérhetőség:
Othala: othala@citromail.hu
Senshi: pali2031@gmail.com
senshiszerviz@gmail.com

Budapest Game Show 2010

2010.11.18. 11:40 | Senshi Inoue | 8 komment

Címkék: budapest game show 2010

Sziasztok!

Képzeljétek,én is sikeresen kijutottam az ez évi Budapest Game Show nevezetű fantasztikus rendezvényre!Szerdán mentem ki és számomra ez hatalmas élmény volt,hiszen mindíg is el akartam jutni egy ilyen nagy szabású rendezvényre,ahol akármerre nézek,mindenhol mindenki kocka!
Ráadásul nem is üres kézzel jöttem el a Game Show-ról,ugyanis lehetett kapni Internet Explorer 9-es bögrét,nagyka akasztható kulcstartót és még számos más meglepetés is várt azokra,akik a Microsoft legújabb vívmányát a Kinect-et kipróbálták.
Igaz a Kinect-hez én túl gyáva voltam,de a Halo Reach bajnokságot mégsem hagyhattam ki!
Hogy is zajlott le ez a bajnokság?A játék Firefight módját kellett egy társaddal vállvetve játszani,és amelyik csapat a legtöbb pontot elérte,annak jutalma egy-egy fantasztikus Halo könyv volt!
Szerencsére én is a nyertesek között voltam,így ez a fantasztikus könyv aznap a markomat ütötte és igaz,hogy angolul van,de rengeteg kérdésemet megválaszolta,ami a Halo univerzumával kapcsolatos.A társam,akivel együtt játszottam,úgyszintén megnyerte ezt a könyvet,de sajnos a szerdai rendezvény során nem találkoztam vele többet és szégyen szemre a nevére sem emlékszem (elég rossz a név memóráim),ezúttal szeretném a bocsánatát kérni és egyúttal szívből jövő gratulációmat is küldeni neki,amiért együtt aznap ebben a játékban bajnokok lehettünk!
Természetesen számos fotót is készítettem a rendezvényen,amit letölthetővé teszek nektek,fogtok látni a Halo könyvből pár oldalt,a rendezvényen látható konzolokról,gép tunningokról,a Holdfény csapat portrékáiról,a kiállított játék standokról és számos más dologról is képet!

A képeket letölthetitek ITT!

Ui: A következő videó egy HunTube/YouTube Poop hibrid lesz!

Köszönöm a figyelmet!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://othala-senshi.blog.hu/api/trackback/id/tr452456857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

martinboy 2010.11.18. 14:33:14

én is kinn voltam:D nagyon jó volt.pólót vettél Senshi?

Dj.Pk 2010.11.18. 17:41:13

Én nem voltam kinn :'( akkorát üvöltöttem amikor megtudtam hogy lesz, és nem mehetek ki, hogy beszakadt a dobhártyám:(
Kívánjatok jobbulást, és gratulálok a könyvért, és a nagy élményért!

Brill01 (törölt) 2010.11.18. 19:28:54

Jók lettek a képek. :) Látom volt néhány moddolt ház is, de nálam (képek alapján) az ASUS Ares vitte a prímet (5. kép) azzal a szép kis procihűtővel. :D

Ja és nem mellesleg: GRAT! ;)

Nuclearvision · http://nvision.blog.hu/ 2010.11.19. 17:15:08

Miért van ilyen ritkán bejegyzés? :S

Senshi Inoue 2010.11.19. 18:08:35

@Nuclearvision:
Mert kemény két hétig nem volt netem...

@Dj.Pk:
Jobbulást és sajnálom.

@martinboy:
Nem.

@Brill01:
Köszönöm. :)

Remericho · http://limited-edition.blog.hu/ 2010.11.28. 03:19:29

Tök jó, lefotóztad ahogy haverommal Kinecteltünk :D
süti beállítások módosítása