Senshi Front

Senshi Projekt:
Következő videó:

Ötlet:

0%


Felvett jelenetek:

0%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Kommentek

Facebook

Othala Front

Othala Projekt:
Következő videó:
Jack the Ripper végigjátszás

Hossz:

2 óra


Felvett jelenetek:

100%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Othala & Senshi

Sziasztok!
Ezen a blogon játékokat fogunk nektek bemutatni (némelyiket külön, némelyiket pedig közös erővel), hogy képet tudjatok alkotni a játékpiac remek és kevésbé remek (másnéven borzalmas) alkotásairól. Reméljük, hogy videóink tetszenek majd nektek, jó szorakozást kívánunk! Üdv: Othala és Senshi

Elérhetőség:
Othala: othala@citromail.hu
Senshi: pali2031@gmail.com
senshiszerviz@gmail.com

Filmvilág - Scott Pilgrim vs. the World

2011.01.05. 23:21 | Othala | 1 komment

Ó emberek! Ma szinte egész nap az Ókori történelem vizsgámra tanultam, és az elkövetkező napokban is hasonló lesz a programom. Nagyon szeretnék átmenni azon a vizsgán, viszont most pihenésre van szükségem. Ez alkalomból megosztom veletek az élményem a Scott Pilgrim filmmel kapcsolatban :) Megpróbálkozom egy rövidebb véleménykifejtésre a Gray Matternél. Nézzük sikerül-e :)

Készek vagytok? Hát akkor meheeeeeeeeeeeeeeeeee... ööö ja, ez Senshi szövege? Hmm, nekem is ki kéne találnom valami hasonlót :D

Ezt a filmet Effecta ajánlotta nekem. Nos, kedves Effecta, máskor is várom az ajánlataidat, mert nagyon megérte megnéznem ezt a filmet :)

A történet röviden: Scott Pilgrim egy 22 éves srác, akinek van egy bandája (Sex-Bob-Omb). Scott barátnője a film elején Knives Chau, egy 17 éves kínai lány. Scott élete azonban teljesen megváltozik, amikor találkozik álmai nőjével (szó szerint :D), Ramona Flowers-el. Csak akkor járhat ugyanis a lánnyal, ha legyőzte Ramona 7 gonosz ex-barátját :D Első hallásra furcsán hangott ez a történet, de igazából semmi gondom nem volt vele :)

Amit már a film elején furcsáltam, azok a feliratok, és a hirtelen váltások voltak. Nem bírtam követni a filmet, és azt sem tudtam, hogy mi történik éppen :D Ezeket az effektusokat most nem szeretném szavakba önteni, inkább nézzétek meg a film trailerjében:
 


 

A lényeg az, hogy a film képregényes formában van megvalósítva (elvégre a Scott Pilgrim képregényen alapul), és a kockák számára felhasználóbarát :) A harci jelenetek úgy vannak megoldva, mintha egy játékot néznénk :) Számomra ez a film egyik legerősebb és legnagyszerűbb része. Egyszerűen imádom az összes harci jelenetet ebben a filmben!!! Higyjétek el, olyan élményt nyújtanak, amit látnotok kell nektek is :)

A történettel és a filmmel kapcsolatban nem szeretnék most többet elmondani, mert ajánlom nektek, hogy nézzétek meg minél előbb ezt a filmet. Angol nyelven jött még csak ki, de egy kis keresés után tudtok hozzá találni magyar feliratot. A továbbiakban a film rám gyakorolt hatásáról szeretnék beszélni.

Rám az a jellemző, hogy ha megnézek egy filmet, akkor vagy tetszik vagy nem. Igyekszem meglátni az összes film pozitív oldalát, szóval igazán rossz filmnek kell lennie, hogy negatívat tudjak róla mondani. Középút is létezik, általában a számomra unalmas filmek szoktak ebbe a kategóriába kerülni. Miután megnézek egy filmet, akár jó volt, akár nem, egy darabig nekem az elég is volt. Ritka esetekben szoktam csak többször megnézni egy filmet rövid időn belül. Viszont a Scott Pilgrim... Elképesztő, mekkora hatással volt rám! Miután megnéztük Effectával, az a gondolat járt a fejemben, hogy ezt nekem látnom kell még! Meg is néztem. A történet itt sem fejeződött be, mert harmadszorra is megnéztem, de még mindig nem volt elég! Még többet akartam ebből a filmből látni, így még kétszer megnéztem szinte egymás után! Ez összesen tehát öt alkalom három napon belül. Ez elképesztő teléjesítmény egy filmtől, hogy ennyire erős érzelmeket váltott ki belőlem! Szerintem pont az egy igazán jó film jellemzője, hogy nem elég megnézni egyszer, újból és újból látni akarjuk! A Scott Pilgrim erős mágnesként vonz magához, és ordibálja nekem, hogy: NÉZZ MEG!!! NÉZZ MÉG ENGEM!!! Sajnos a közelgő vizsgák miatt ellen kell állnom a késztetésnek, de a vizsgák után az lesz az első dolgom, hogy újból megnézem. Alig tudom elhinni, hogy nem unom még ezt a filmet... Már lassan fejből fogom fújni az összes párbeszédet :D (Mondjuk ez hasznos az angol nyelvtudásom fejlesztése érdekében.)

Nem szívesen értékelek játékot vagy filmet, de most megteszem: a Scott Pilgrim kap tőlem egy 10/10-es végső értékelést, és megkapja tőlem az év filmje címet :) A bejegyzésemet szeretném az alábbi videóval zárni, ahol megnézhettek pár filmbeli bakit :)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://othala-senshi.blog.hu/api/trackback/id/tr722563897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DarthWhite 2011.01.07. 14:01:38

Én is megnéztem volna, de Győrben nem vetítik :@
süti beállítások módosítása