Senshi Front

Senshi Projekt:
Következő videó:

Ötlet:

0%


Felvett jelenetek:

0%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Kommentek

Facebook

Othala Front

Othala Projekt:
Következő videó:
Jack the Ripper végigjátszás

Hossz:

2 óra


Felvett jelenetek:

100%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Othala & Senshi

Sziasztok!
Ezen a blogon játékokat fogunk nektek bemutatni (némelyiket külön, némelyiket pedig közös erővel), hogy képet tudjatok alkotni a játékpiac remek és kevésbé remek (másnéven borzalmas) alkotásairól. Reméljük, hogy videóink tetszenek majd nektek, jó szorakozást kívánunk! Üdv: Othala és Senshi

Elérhetőség:
Othala: othala@citromail.hu
Senshi: pali2031@gmail.com
senshiszerviz@gmail.com

Star Wars Republic Commando végigjátszás 7-9.rész

2011.01.08. 09:33 | Senshi Inoue | 13 komment

Címkék: republic star wars végigjátszás rész commando 7 9

Sziasztok!

Nehéz volt visszaszokni a sulihoz így téli szünet után.Ennek örömére itt egy kis Star Wars Republic Commando végigjátszás!

A bejegyzés trackback címe:

https://othala-senshi.blog.hu/api/trackback/id/tr242569035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

k.csaba 2011.01.08. 15:57:36

Milyen üdítőt ittál?

dome120 2011.01.08. 16:19:33

Engem nem zavar a káronkodás sztem néhány jelenet pont attól vicces :D:D amúgy grat jók lettek a vidik

Dark White · http://darkwhite.blog.hu/ 2011.01.08. 21:31:33

jaj nekem az a rész amikor a hetedik videód közepén volt az bug-os volt! :((( Jaj hát ez a játék sem "tökéletes"! :D

Eragon51 2011.01.08. 21:55:25

nagyon jó lett a videó :D nekem is megvan ez a játék imádom :DD
ismered a Dead Space sorozatot? és ha igen gondolkodsz végigjátszáson a közeljövőben?

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2011.01.09. 21:34:30

Köszönöm szépen, hogy elkészítetted a végigjátszás folytatását :) Pont mielőtt posztoltad volna, az járt a fejemben, milyen jó lenne tőled ismét végigjátszásos videókat nézni :) Ejj, te kis gondolatolvasó :)

Áruld el nekem azt is, hogy hogyan sikerült neked 5 percen belül, első próbálkozásra megszerezni a kódokat, visszaverni az ellenséget és elmenekülni a robbanás előtt?? Én normal fokozaton órákig szenvedtem, mire megcsináltam... Az is csalással, mert már az idegeimre ment... A folytatásra is kíváncsi vagyok, mert lesznek még érdekes részek (pl. amikor sorra fogják pakolni a droidokat, harci droidokat és minden finomságot... sietni kell, mert minden másodpercben újabb és újabb droidokat pakol ki a gép...)

Senshi Inoue 2011.01.09. 23:08:44

@Othala:
Wáháá,társi kollektív tudat kedves Othi! :D
Örülök,hogy vártad,és úgy sikerült nekem a végét egy szempillantás alatt megcsinálni,hogy mint említettem,már harmadjára csináltam meg újra ezt a fejezetet,így már nagyjából azt is tudtam,hogy aki abban a teremben van,mikor fog fingani egyet.Az első próbálkozás...az kemény volt... :D
És később ez csak egyre jobb lesz!

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2011.01.10. 18:03:27

@Senshi Inoue: a végigjátszás videóid nagyon hangulatosak...a Cold Fear-t már "végigjátszottam" veled, kíváncsi leszek erre a játékra :D

Polski gyerek · http://korn.blog.hu 2011.01.11. 16:46:20

Nagyon bírom ezt a játékot
Egyébként
Előre is boccs a reklámért
Társzszerkesztőt keresek
Akit érdekel a dolog az írjon kommentet!
kacagas.blog.hu
Bárki jöhet :D

Hunor99 2011.01.15. 11:37:06

@Othala: Azzal a pályával én is nagyon sokat szenvedtem...

mayhem 2011.02.02. 17:32:31

A silent hill 4 végigjátszásának a folytatása mikorra lesz várható?
süti beállítások módosítása