Senshi Front

Senshi Projekt:
Következő videó:

Ötlet:

0%


Felvett jelenetek:

0%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Kommentek

Facebook

Othala Front

Othala Projekt:
Következő videó:
Jack the Ripper végigjátszás

Hossz:

2 óra


Felvett jelenetek:

100%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Othala & Senshi

Sziasztok!
Ezen a blogon játékokat fogunk nektek bemutatni (némelyiket külön, némelyiket pedig közös erővel), hogy képet tudjatok alkotni a játékpiac remek és kevésbé remek (másnéven borzalmas) alkotásairól. Reméljük, hogy videóink tetszenek majd nektek, jó szorakozást kívánunk! Üdv: Othala és Senshi

Elérhetőség:
Othala: othala@citromail.hu
Senshi: pali2031@gmail.com
senshiszerviz@gmail.com

Esti bejegyezgetés

2011.03.13. 23:17 | Othala | 9 komment

Na sziasztok :)

Vasárnap este van, és én már megint angol leckével foglalkozom :( Ez megy már vagy egy hónapja :( Hétfőn van egy angol órám, amire mindig sok lecke van, és tanulni is kell, mert írunk :( Az a sok lecke amúgy könnyű, de sok időbe telik, mire megcsinálom...

Na, de le is zárom a panaszkodós részt, mert ezen kívül minden rendben van :) Morrowindben szépen haladok, fejlődök és csinálom az apróbb küldetéseket. És természetesen továbbra is túl sok időt töltök a játékban :D Ha már Morrowind: tudom, nem szép dolog csalni, de rászoktam a teleportáló kód használatára. Bazi nagy az egész terep, és nagyon sokáig tart futkosni a városok között. Tudom, azért vannak csónakok meg iszapjárók, de nincs mindegyik városnak összeköttetése. Főleg azt nem szeretem, amikor a térkép alsó feléről kapok egy küldetést, amit a térkép legfelső részének egyik szigetén kell elvégeznem :( Hoppá, ez megint panaszkodás :D A lényeg az, hogy nagyon sokat kell futkosni a térképen, ami egyrészt unalmas, másrészt nagyon sok időmet elveszi. Szóval marad a teleportálgatás a városokba :) A teleportáláson kívül nem használok más kódot. Nincs is rá szükségem, mert jó páncélja van a karakteremnek, ráadásul negyven valahányas szinten vagyok. Ha nekem támad valaki, csak kisebb karcolásokat szerzek :) A varázslókkal mondjuk így is meggyűlik a bajom... Nem értem továbbá, hogy ha van egy barlang, amiben banditák vannak, miért van mindig velük varázsló is? Sajnálom, varázsló fóbiám van ebben a játékban :D Ami viszont nagyon tetszik, az a kaméleon gyűrűm, amitől 80%-ban beleolvadok a környezetbe :) A segítségével nem látnak meg, akár más karakterek orra elől is lopkodhatok :) Persze azért ez mellé a tolvajlás képességeim is feltornáztam :)

Kis irományom egy videóval zárom, amiben az egyik macskám, Lili, a fürdőszobában játszik :) A felvételt nem én készítettem róla.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://othala-senshi.blog.hu/api/trackback/id/tr412737062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dhuradhan 2011.03.14. 09:45:27

de aranyos nekem is van macskám 4 db XD ők is szoktak fura dolgokat csinálni

Dark White · http://darkwhite.blog.hu/ 2011.03.14. 11:10:26

Ez a macska teljesen az én cicám mása... Amikor először néztem ezt a videót teljesen megdöbbentem hogy : "ez az én cicám?!" XD

zsomoka1998 2011.03.14. 12:04:31

Az egyik macskámat is Lili-nek hívták.

UI:csak nekem írja azt hogy eddig csak 1 komment érkezett
pedig Dark White és Dhuradhan is írt kommentet?

Senshi Inoue 2011.03.14. 18:15:46

Bla,bla,bla Othikám. :D
De aranyos a cica! :)

Dhuradhan 2011.03.14. 22:40:53

az én macskám is ugyan így néz ki, és ugyan úgy lány cica csak az arca más és az enyim neve csubi ( gondolom a nevéből kitaláltátok hogy mijen az arca az enyimnek ) :D

Dj.Pk 2011.03.15. 09:02:36

Arany cicus:D
Az enyém a lelógó fonalakat szokta rendszeresen ellopkodni:D

Kalocsai Mária · http://zsirreceptek.blogspot.com 2011.03.15. 09:44:37

Nahát, hogy mardossa a vizet ez a kis jószág! Az én cicám, Bölömbér is nagyon szeret játszani. Gyakran belebújik a zsírosbödönjeimbe, aminek nem nagyon örülök, hisz tiszta szőr lesz így a zsír. De hát mit tehetnék, csalafinta a természete.

redhellable 2011.03.16. 19:42:23

De aranyos ,nekem is van cicám fehér, de a farka fekete.

sacred devil 2011.04.04. 16:36:36

Dejó pont most raktam újra fel morrot, és erre beleakadok egy másik csajba, aki szintén függő, azt hittem egyedül vagyok a világban:D:D majd el is olvasom a beszámolódat, kíváncsi vagyok. mondjuk az igaz, hogy én már leszoktam picit róla, de azért nem teljesen;)
cuki a cica:D
süti beállítások módosítása