Senshi Front

Senshi Projekt:
Következő videó:

Ötlet:

0%


Felvett jelenetek:

0%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Kommentek

Facebook

Othala Front

Othala Projekt:
Következő videó:
Jack the Ripper végigjátszás

Hossz:

2 óra


Felvett jelenetek:

100%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Othala & Senshi

Sziasztok!
Ezen a blogon játékokat fogunk nektek bemutatni (némelyiket külön, némelyiket pedig közös erővel), hogy képet tudjatok alkotni a játékpiac remek és kevésbé remek (másnéven borzalmas) alkotásairól. Reméljük, hogy videóink tetszenek majd nektek, jó szorakozást kívánunk! Üdv: Othala és Senshi

Elérhetőség:
Othala: othala@citromail.hu
Senshi: pali2031@gmail.com
senshiszerviz@gmail.com

Új végigjátszás: Jack the Ripper

2011.04.08. 15:23 | Othala | 5 komment

Elérkezett az április. Ez azt jelenti, hogy most van aaaa... JACK THE RIPPER HÓNAP! Ennek jeléül tekintsétek meg a Jack the Ripper nevű játék végigjátszását, amit nektek készítettem :)

 

Pár szóban a videóról, avagy túljártam a technika ördögének eszén :D

  • Úgy látszik a Vegasnak nem elég a 2 GB ram, eléggé lassan dolgozott.
  • Majdnem nem sikerült felvennem a szinkront :D (Bővebb információ a végigjátszás 2. részében.)
  • A felvett hanganyag hosszabb lett mint a videó, pedig egyszerre indítottam el a videót és a hangfelvételt (megoldottam egy kis gyorsítással).
  • Majdnem nem sikerült elmenteni a videót. Az első klipről (ami másfél perces) hirtelen eltűnt a kép (!), csak feketeség volt helyette. Hiába importáltam többször a videót, nem jelenítette meg a képet. Szerencsére meg volt nyitva még egyszer ugyan ez a project, és ott rendben volt a felvétel.
  • Végül a media player megtréfált :D Elindítottam a kész videót, de a játék hangját össze-vissza dobálta :D Pl. amikor a főnök beszélt, Paul hangja hallatszott :D Érdekes módon az én hangom rendben volt. Elmondaná nekem vki, hogy hogyan sikerült összedobálnia a media playernek csak a játék hangját? :D BS Playerben minden stimmelt.
  • A videó hangminősége majdnem katasztrofális lett. A játék hangja ugyanis elnyomta az én hangomat. Hiába próbáltam levenni a játék hangját, a Vegas akkor az én hangomat is magától lejjebb vitte. Végül töröltem a hangom, levettem a játék hangerejét és úgy tettem rá az enyémet :D Úgy már engedte :D
  • Halk a mikrofon. Oké, próbáltam hangosítani rajta (szerintem sikerült), de be kell látni, hogy az új mikrofonom nagyon halkan veszi fel a hangom. Legközelebb megpróbálom teljesen a szám elé tenni. Érdekes, hogy a mostani mikrofon majdnem a szám előtt volt, de így is halk lett, míg az előző mikrofonom jó hogy nem egy kilométerről is érzékelte a hangom. (Az előző mikrofonom már nincs meg, mert elromlott a headsetem.)

Remélem azért tetszett a videó :) A következő rész vasárnap vagy hétfőn készül el.

A bejegyzés trackback címe:

https://othala-senshi.blog.hu/api/trackback/id/tr282809806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dark White · http://darkwhite.blog.hu/ 2011.04.09. 10:52:52

Othala baszus! Ez a hang... XDDD Olyan mint ha valami démon vagy valami "ördögfajzat" beszélne! Am jó lett a videó és ez a hang csak emeli a videó élményét! :D

prédikátor 2011.04.09. 11:30:59

Szuper, végre Othi videó! \o/ A hangod picit "Kerriganos" lett, és sokat ööözöl, de ezt leszámítva eddig szuper! Várom a következő részt!

Dryenful 2011.04.09. 17:27:37

Othala,történt veled valami,vagy csak az új mikrofon tehet arról,hogy egy kissé robot hangod van? XD És örülök,hogy újra van videó tőled.

Nuclearvision · http://nvision.blog.hu/ 2011.04.14. 18:57:19

Tök jó duplán hallani Othalát :D Amúgy tényleg jó, hogy visszatértél :)
süti beállítások módosítása