Senshi Front

Senshi Projekt:
Következő videó:

Ötlet:

0%


Felvett jelenetek:

0%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Kommentek

Facebook

Othala Front

Othala Projekt:
Következő videó:
Jack the Ripper végigjátszás

Hossz:

2 óra


Felvett jelenetek:

100%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Othala & Senshi

Sziasztok!
Ezen a blogon játékokat fogunk nektek bemutatni (némelyiket külön, némelyiket pedig közös erővel), hogy képet tudjatok alkotni a játékpiac remek és kevésbé remek (másnéven borzalmas) alkotásairól. Reméljük, hogy videóink tetszenek majd nektek, jó szorakozást kívánunk! Üdv: Othala és Senshi

Elérhetőség:
Othala: othala@citromail.hu
Senshi: pali2031@gmail.com
senshiszerviz@gmail.com

Alaplap fail :D

2011.05.10. 13:39 | Othala | 6 komment

Sziasztok!

Huhh, olyan dolog történt velem (pontosabban a gépemmel), aminek nem szabadott volna megtörténnie :D

Kb. 3 hete éppen az Oblivionnal játszottam, amikor hallottam egy kattanást és kikapcsolt a gépem :D Vissza akartam kapcsolni, de mindig kikapcsolt. Leszedtem a gép oldalát, és rövid nézelődés után megnyugodtam, mert nem égett ki semmi. Megvizsgáltam az alkatrészeket, hogy nem lazult-e ki vmi, erre a processzor hűtője a kezemben maradt :D Szerintem rajtam kívül csak a barátom volt jobban meglepődve, aki elmondta, hogy ennek nem szabadott volna megtörténnie :D Az alaplapon van egy keret, és ehhez a kerethez csatlakozik hozzá a processzor hűtője. A kereten van egy kar, ami tartja az egészet - na pontosan ez a kar törött le, így nem lehet visszaszerelni a hűtést :D (Most dróttal van rögzítve, de ez sem használ, max. pár percre tudom felkapcsolni a gépet) A gépem pedig hűtés nélkül nem hajlandó tartósan felkapcsolni :D

Szerintem ez a baleset pont a legjobbkor történt, mert jövő héten lesz a vizsgaidőszak. Ennek ellenére ezen a héten is több vizsgám lesz már, szóval ez a baleset csak azért történhetett meg, hogy ne Oblivionozzak tanulás helyett :D

A Jack the Ripper végigjátszásomat sem tudtam ez miatt folytatni, mert az összes felvett jelenet benne van.

A vizsgaidőszak hivatalosan június végéig fog tartani,  de szerintem hamarabb is végezni fogok. Addig írásban megpróbálok jelen lenni, és ha megoldottuk a hűtés rögzítésének problémáját, akkor folytatom a végigjátszásokat :)

Ha minden terv szerint megy, akkor hamarosan beszerzek egy használt alaplapot (ugyan azt a típust, ami most van nekem) és újra működni fog a gépem. Az a szerencse, hogy tavaly vettünk egy laptopot, így tudom veletek tartani a kapcsolatot :)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://othala-senshi.blog.hu/api/trackback/id/tr82892919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

"Mate" (HUN) 2011.05.10. 15:24:43

lol
csak annyit tudok mondani hogy ez szívás

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2011.05.10. 16:02:02

@"Mate" (HUN): De nem az, mert van addig laptopom, ráadásul Oblivionozás helyett tudok tanulni :)

Senshi Inoue 2011.05.10. 17:38:45

Othikám,sajnálom ami az alaplapoddal történt!Sok sikert kívánok a vizsgáidhoz és egy hirtelen lottó nyereményt is Neked,hogy minél hamarabb tudj új laptopot venni. :)

Senshi Inoue 2011.05.10. 17:43:49

Laptopot,beszélek már hülyeségeket...alaplapot. ;D

Dj.Pk 2011.05.12. 06:43:52

@Senshi Inoue: Kifárasztottak a vizsgák. Nem tudsz már beszélni se! :D
süti beállítások módosítása