Senshi Front

Senshi Projekt:
Következő videó:

Ötlet:

0%


Felvett jelenetek:

0%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Kommentek

Facebook

Othala Front

Othala Projekt:
Következő videó:
Jack the Ripper végigjátszás

Hossz:

2 óra


Felvett jelenetek:

100%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Othala & Senshi

Sziasztok!
Ezen a blogon játékokat fogunk nektek bemutatni (némelyiket külön, némelyiket pedig közös erővel), hogy képet tudjatok alkotni a játékpiac remek és kevésbé remek (másnéven borzalmas) alkotásairól. Reméljük, hogy videóink tetszenek majd nektek, jó szorakozást kívánunk! Üdv: Othala és Senshi

Elérhetőség:
Othala: othala@citromail.hu
Senshi: pali2031@gmail.com
senshiszerviz@gmail.com

Morrowind - +4 ok, amiért érdemes kipróbálni

2011.05.13. 15:07 | Othala | Szólj hozzá!

A tegnapi Morrowind írásom folytatása :)

5. Változatos karakter
Megpróbálom összefoglalni, hogy pontosan mihez tudunk kezdeni a karakterünkkel: ki tudjuk választani a karakter faját (dark elf, ork, ...), minimálisan, de meg tudjuk változtatni a külsejét, lehetünk férfi vagy női karakterrel, meg tudjuk határozni a csillagjegyünket (hölgy, torony, ...), kiválaszthatjuk, milyen osztályhoz szeretnénk tartozni (akrobata, mágus, harcos, tolvaj, ...).

6. Varázslatok
Varázsolni tekercsek segítségével lehet, de megtanulhatjuk őket tanároktól is. Mint mindenre, a varázslatokra is érvényes, hogy nagyon sok van belőlük. A számuk nem is annyira érdekes, inkább a minőségükön van a hangsúly. Ha tanult mágusok vagyunk, bizony el lehet szórakozni az egyes varázsigékkel :) Én ugyan nem voltam mágus, de mint a tolvajok céhének becsületes és aktív tagja, kitanultam néhány, a szakmámban nélkülözhetetlen varázslatot: kaméleon 80%, láthatatlanság (90 másodperc), lebegés (x másodperc) és isteni közbeavatkozás (ez a teleportálás). Zárnyitásra nem volt szükségem, mert mindig volt kéznél tolvajkulcs. A varázslatok hatalmas száma még nem minden! A használati tárgyakat és a ruházatunkat meg lehet bűvölni. Pl. volt egy csizmám, amivel tudtam lebegni egy ideig.

7. Sok NPC
Akár faluról akár városról van szó, nagyon sok NPC van a játékban. Mindegyiküknek van külön neve, és majdnem mindenkivel érdemes beszélgetni, hátha kapunk tőle küldetést. Vivec városában szinte egy szabad hely nincs, olyan sokan vannak. Vivec alapból a sziget legnagyobb városa, és beletelik pár napba, ha csak az ottani küldetéseket szeretnénk teljesítgetni.

8. VÁMPÍROK!
Bizony, vámpírok léteznek! Igaz, hogy én csak 3 db vámpírral találkoztam az egész játékban, de ez mellékes :) Viccet félre téve, Morrowindben bizony vannak vámpírok, akik barlangokban rejtőznek. Mivel tudtam, hogy pontosan melyik barlangban vannak vámpírok, ezért messziről elkerültem őket, nehogy megharapjanak :) Óvatosságom ellenére a vámpírokat a játék pozitívumai közé sorolom :) Ha nem félnék a sötétben, akkor bizonyára kipróbáltam volna, milyen egy vámpír bőrébe bújni.

Összefoglalva: A játék legnagyobb pozitívuma, hogy nagyon részletes! Rengeteg tárgy van, sok NPC, küldetések, varázslatok és nagyon sok a lehetőségünk fejlődni. A történet izgalmas, a terep szinte felfedezhetetlen, hacsak nem szándékozunk napokat rááldozni az életünkből :)

Egyelőre ennyi pozitívumot gyűjtöttem össze :) Ha eszembe jut más ezeket kívül, akkor írok még egy cikket erről. :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://othala-senshi.blog.hu/api/trackback/id/tr612893157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása