Senshi Front

Senshi Projekt:
Következő videó:

Ötlet:

0%


Felvett jelenetek:

0%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Kommentek

Facebook

Othala Front

Othala Projekt:
Következő videó:
Jack the Ripper végigjátszás

Hossz:

2 óra


Felvett jelenetek:

100%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Othala & Senshi

Sziasztok!
Ezen a blogon játékokat fogunk nektek bemutatni (némelyiket külön, némelyiket pedig közös erővel), hogy képet tudjatok alkotni a játékpiac remek és kevésbé remek (másnéven borzalmas) alkotásairól. Reméljük, hogy videóink tetszenek majd nektek, jó szorakozást kívánunk! Üdv: Othala és Senshi

Elérhetőség:
Othala: othala@citromail.hu
Senshi: pali2031@gmail.com
senshiszerviz@gmail.com

Oblivion 2.0

2011.05.24. 13:31 | Othala | 19 komment

Vizsgák terén most egy rövidebb szünet következik, de tanulni továbbra is fogok. Azért a szabadabb időbeosztás egy kis plussz időt ajándékozott nekem, szóval ideje folytatni az Obliviont :) Mivel nincsenek meg a mentéseim, ezért sajnos előről kell kezdenem. Igazából ez sem probléma, mert csak pár órám veszett így el :)

Van valami tippetek, hogy milyen karaktert válasszak? A Morrowindben dunmer voltam és most is szeretnék az maradni :) A csillagjegyen és az osztályon viszont még gondolkodok. Három osztályon gondolkodok: rogue (ez voltam a Morrowindben is, és nagyon jó volt), tolvaj vagy barbár (főleg azért gondolok erre, mert szeretek ész nélkül nekirontani az ellenbfélnek :D)

Itt egy lista az osztályokról. Szerintetek?

A bejegyzés trackback címe:

https://othala-senshi.blog.hu/api/trackback/id/tr452928669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

prédikátor 2011.05.24. 17:34:19

Szerintem a Dunmerhez a nightblade osztály illik a legjobban. Az kiemeli a +10 blade/destruction bónuszukat, amivel a játékot kezdik.

Dryenful 2011.05.24. 21:20:19

Kérdés: a rogue és a tolvaj nem egy és ugyanaz? XD Amúgy ebben nem tudok segíteni,mert nem játszottam még ezzel a játékkal és én mindig az a távolról varázslatokat használó ürge voltam :).

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2011.05.24. 21:35:37

@Dryenful: Nem, nem ugyanaz :) A tolvaj a thieve, a rogue meg magyarul csavargó, zsivány, stb. A Morrowind magyar változatában (ha jól emlékszem) szerencsevadásznak volt fordítva.

@prédikátor: Köszi a tippet :) Jó is a nightblade, de a rogue mégis jobban vonzott. Talán azért, mert tud kereskedni :)

Vreid 2011.05.24. 22:19:41

Nekem a legelső karakterem erdei elf volt és íjász voltam. Jó is lett volna, ha nem kellene mindig sündisznót csinálni az ellenségből(ezét inkább kezdtem egy ork "berzerker"-t)...Remélem a Skyrimba már változtatnak rajta.
Pár napja toltam ki a játékot, nagyon jó volt, bár a Morrowind hangulatát nem übereli, mivel nem tudom, hogy csak nálam volt az, hogy az összes városba lehet "gyorsutazni" már a legelejétől, ezért elveszti a fantasy világnak a hangulatát (kb nekem annyi volt, hogy utaztam városról városra, nem is nagyon lehet így felfedezni a területet). Meg eleve nekem az Oblivion csak nagyon kicsit fantasy. Nem tudom hogy kerültek oda igazi farkasok, meg lovak pl. az iszapjáró helyett, meg az egész kb. csupa erdő, amit itt a földön is megtalálsz...(kivétel az Oblivion világa) Morrowindbe azért jóval több fantasy volt pl. hatalmas gombafák..) Bocsi Othala, de muszáj (vagy "ly" nem tom XD) volt egy kicsit kiöntenem a lelkem erről a elképesztően jó két játékról :)))

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2011.05.24. 23:50:22

@Vreid: Sündisznó, ez tetszik :D Íjásszal sosem szerettem lenni, akkor már inkább mágussal mentem :D A vélaményed pedig nyugodtan írd le máskor is :) Amúgy nekem pont az tetszik az Oblivionban, hogy gyorsan lehet utazni egyik helyről a másikba. A Morrowindben zavart, hogy kilométereket kellett olykor menni, hogy eljussak vhova (sokszor használtam ez miatt a teleportáló kódot). Úgy vagyok vele, hogy ha fel akarom fedezni a terepet, akkor körülnézek kicsit, de ha küldetéseket akarok teljesíteni, akkor nem szeretek percekig futni a semmiben :D A Morrowindben sokszor ellenfeleket se találtam, max. barlangokat (amiker egyébként utálok). Az Oblivionban nem nagyon futkostam még, egyelőre a küldetésekre koncentrálok.

Wrathe CN · http://www.youtube.com/channel/UCyeYGrliSe3C7ab78ylvhIQ 2011.05.26. 14:53:25

@Othala: Ismered az Arx Fatalist? RPG az is. Ajánlom mert kegyetlen jó! :D

magical 2011.05.29. 15:07:22

Amúgy a Morrowindben van 1 csizma amivel gyorsan lehet menni és pár perc mire eljutsz valahova.Ja és ha nekiszeretnél mindenkinek rontani akkor legyél knight.

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2011.05.30. 12:03:29

@Wrathe CN: Nem, még nem hallottam róla, de ha szerinted jó, akkor utána nézek :)

@magical: Komolyan vagy egy olyan csizma? HOL? Jó lett volna pedig játék közben, mert utáltam gyalogolni :D Mondjuk annyival könnyebb volt a dolgom, hogy a karakterem egyik tulajdonsága az Athletics volt, így egyre gyorsabban tudtam futni.
Igen, szeretek ész nélkül nekirontani az ellenfélnek, de kezdek rájönni, hogy a mostani karakterem (rogue dunmer) tökéletes a számomra :) Van blade és block főtulajdonságom, és így egyszerre tudok nekirontani az ellenfélnek és közben blokkolni, ha visszaüt :) A pengémet már sikerült expert szintre fejleszteni. Már csak kellene egy jobb kard. Ötlet? :)

prédikátor 2011.05.30. 16:09:22

Miért, milyen kardod van most? :P Nekem a Chillrend bejött jó sokáig (glass sw, de fagysebzéssel) elég hamar meg lehet szerezni egy küldetés jutalmaként. Mindössze le kell gyakni egy pár goblint és életben tartani a megbízó fiait. Vagy ott van még az Umbra...

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2011.05.30. 17:35:14

@prédikátor: Igen, emlékszem a Chillrendre, meg is kaptam mint jutalmat, de nem használtam. Az egyik kiüldetésnél viszont sorban törtek el a kardjaim, és akartam volna használni, de akkor vettem észre, hogy eltűnt. Nem emlékszem rá, hogy eladtam volna :/ Most többféle kardot használok: glass sword és három kard, amiknek nem tudom ugyan a nevét, de azt tudom, hogy az egyiknek van fagysebzése, a másiknak pedig tűzsebzése, a harmadik pedig egy csatabárd (ezt csak azért hagytam meg, mert a lelket elnyeli). Egyébként hogy lehet a szörnyek lelkét elfogni? Van erre külön varázslat? Gondolom van, de hol?

Wrathe CN · http://www.youtube.com/channel/UCyeYGrliSe3C7ab78ylvhIQ 2011.05.30. 20:25:03

@Othala: Van egy csizma caldera körül egy nőnél. 200-at ad a gyorsaságra.:D 100-at a vakságra :( De van egy mödszer (nem bonyolult) amivel megszüntetheted. Na mindegy ha érdekel szólj.

Wrathe CN · http://www.youtube.com/channel/UCyeYGrliSe3C7ab78ylvhIQ 2011.05.30. 20:26:42

@Othala:
blade az melyik? bocs de magyar verzióra specializálódtam :D

prédikátor 2011.05.30. 20:51:10

@Othala: Van rá varázslat, a Soul Trap! Azt hiszem bármelyik mage guildben megtanulható, mysticism kell hozzá (appretince szinten már meg tudod venni a varázslat legolcsóbb verzióját).

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2011.05.30. 22:27:45

@Wrathe CN: Hát, ha van kedved, akkor leírhatod :D A Blade egyébként penge

@prédikátor: Hmm, eddig nem találkoztam még vele. Lehet jobban körül kellene néznem :D Vagy lehet, hogy azért nem vettem még észre, mert a varázslatokat az szerint nézegettem, hogy meg van-e hozzá a képességem vagy nincs. Most egy kicsit le vagyok égve pénzileg, ezért nekiálltam kifosztogatni a kereskedőket :D Csak a tolvajkulcsot ne törném el annyiszor :D (Nincs türelmem kivárni a megfelelő pillanatot :D)

Wrathe CN · http://www.youtube.com/channel/UCyeYGrliSe3C7ab78ylvhIQ 2011.05.31. 20:56:16

@Othala:
van egy küldi amivel olyan lélekkövet kapsz amit végtelenszer felhasználhatsz :D

am. szerintem érdemes soul trappal beszerezni egy golden saint lelkét és azzal egy olyan tőrt(kardot vagy akármit) enchantolni ami ütéskor soul trappet rak az ellenségre. az aranyszentek lelke a leghasználhatóbb.

Wrathe CN · http://www.youtube.com/channel/UCyeYGrliSe3C7ab78ylvhIQ 2011.06.01. 14:04:35

@Othala: a kontinens délkeletii sarkában az egyik szigeten ha jól emlékszem. egy daedrikus szentély amit onnan megismersz hogy egy hatalmas azura szobor van a tetején. beszélj a szoborral(a szentélyen belülivel) ő adja a küldit. :D

magical 2011.06.05. 11:38:06

am nem férfi akinél a csizma van? mind1 caldera előtt picivel van egy ember akit el kell kísérni valahova vagy nem tom rég játszottam.de meg is lehet ölni és ha hordani akarod 100% vagy több magic resist kell.
süti beállítások módosítása