Senshi Front

Senshi Projekt:
Következő videó:

Ötlet:

0%


Felvett jelenetek:

0%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Kommentek

Facebook

Othala Front

Othala Projekt:
Következő videó:
Jack the Ripper végigjátszás

Hossz:

2 óra


Felvett jelenetek:

100%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Othala & Senshi

Sziasztok!
Ezen a blogon játékokat fogunk nektek bemutatni (némelyiket külön, némelyiket pedig közös erővel), hogy képet tudjatok alkotni a játékpiac remek és kevésbé remek (másnéven borzalmas) alkotásairól. Reméljük, hogy videóink tetszenek majd nektek, jó szorakozást kívánunk! Üdv: Othala és Senshi

Elérhetőség:
Othala: othala@citromail.hu
Senshi: pali2031@gmail.com
senshiszerviz@gmail.com

Amnesia The Dark Descent végigjátszás 4-5.rész

2012.07.13. 15:58 | Senshi Inoue | 9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://othala-senshi.blog.hu/api/trackback/id/tr434653979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adam'S 2012.07.13. 21:19:44

Senshi A lépcső résznél amikor felmész Alexander dolgozó szobájába... Na ott előtte lent várd meg hogy Deniel agyfaszt kapjon és akkor menj fel... Na és ott van egy portré (Alexander ábrázolja) és azzal történni fog valami (azért írom így mert én se tudom hogy mi Mert ez a PC Guruba volt benne)

OrchanGamer 2012.07.13. 22:20:28

na én tudom miről beszélsz és tök jó hogy azt berakták a játékba

Navajonki 2012.07.14. 02:33:58

RAPE :)

Hogy nekem miért az éjszaka közepén, lefekvés előtt kell megnéznem a végigjátszásaidat...

Rookie15 2012.07.15. 09:27:06

modzone.web4.hu/cikk/amnesia-a-szornyek-szuletese
Nyugisan eszem a kajámat és nevetek hogy minden kis nesztől megijedsz tök jól elvagyok és kb. az 5. perc után veszem észre hogy az a címe a videónak hogy haláli humor vagy mi hát mondanom se kell hogy nem ettem a videó során semmit ezután :D nagyon tetszettek ezek a részek is várom már a következőt :P

Rookie15 2012.07.15. 09:47:52

Az Alexender festményéről szóló bejegyzés meghozta a kedvem egy kis kutakodáshoz és meg is találtam a PC Guru bejegyzését és tényleg történik valami igazán rémisztő :) de találtam mást is amit lehet hogy te is ismersz Senshi de azért ide belinkelem hát hogy ha nem ismernéd és esetleg lenne kedved kicsit olvasgatni :)
www.pcguru.hu/pcguru/vegigjatszas/amnesia_the_dark_descent_tippek

Rambrus0 2012.07.18. 12:06:39

Senshi.

Szerintem neked a Dead Island-ból is kéne csinálnod végigjátszást mert szerintem ez is izgalmakkal teli uj végigjátszás lenne

deltaleader 2012.07.19. 14:39:27

Szerintem van elég dolga.
Penumbra reguiem , Amnesia the dark descent.
Ráadásul megígérte barátjának , hogy csinál Resident Evil 4 végiglátszást + még akarna silent hill végigjátszást magyar kommentárral.

deltaleader 2012.07.19. 14:41:21

De most a játékról beszéljünk.
Senshi amúgy én nem hitem volna hogy a "leeset állú úri ember" felfigyel arra hogy ugrálsz a vízben.
De utána futni kellet. :)
süti beállítások módosítása