Senshi Front

Senshi Projekt:
Következő videó:

Ötlet:

0%


Felvett jelenetek:

0%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Kommentek

Facebook

Othala Front

Othala Projekt:
Következő videó:
Jack the Ripper végigjátszás

Hossz:

2 óra


Felvett jelenetek:

100%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Othala & Senshi

Sziasztok!
Ezen a blogon játékokat fogunk nektek bemutatni (némelyiket külön, némelyiket pedig közös erővel), hogy képet tudjatok alkotni a játékpiac remek és kevésbé remek (másnéven borzalmas) alkotásairól. Reméljük, hogy videóink tetszenek majd nektek, jó szorakozást kívánunk! Üdv: Othala és Senshi

Elérhetőség:
Othala: othala@citromail.hu
Senshi: pali2031@gmail.com
senshiszerviz@gmail.com

Közvélemény kutatás

2013.04.19. 18:14 | Senshi Inoue | 17 komment

Címkék: kutatás közvélemény

Sziasztok!

Kíváncsi lennék a véleményetekre!
Mostanság igen sok horror alapú játékról készül végigjátszás, és a jövőben is tervezek hasonlókat, ahogy az eddigi bejegyzéseimből láthatjátok. Ezt tervezem feldobni azzal, hogy más fajta játékokkal kicsit felturbózom a mixet, hogy legyen változatosság! Eddig két TPS játékra gondoltam, ezek a következők:

Spec Ops: The Line


Ghost Recon: Future Soldier

 


Most jöttök TI a képbe!
Milyen fajta játékról szeretnétek végigjátszásokat látni?

A bejegyzés trackback címe:

https://othala-senshi.blog.hu/api/trackback/id/tr295235385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tamás Borics 2013.04.19. 18:34:41

egy resident evil 3,5 vegigjatszast megneznek.:))

Tamás Lakatos 2013.04.19. 18:40:52

Én a kettő közül a ghost recorn future solidert néznèm meg az jó kis játék de megnéznèm ttőled a dead space végigjàtszàsokat is:P

Speed16 2013.04.19. 18:43:05

Én őszintén szólva örülnék egy jó kis akció játék végigjátszáshoz,de hiányzik már egy jó kis sci-fi annak idején a Republi Commando nagyon tetszett. ;-)

Navajonkee 2013.04.19. 19:03:36

Nekem igazából mindegy, jöhet horror, akció, bármi amit jónak találsz, engem igazából az dob fel, ha te sem ismered a játékot. Vagy nem játszottál még vele, vagy olyan rég, hogy nem emlékszel, az az igazi, amikor neked is új az élmény :)
Kissé hangulatromboló tud lenni, amikor te már előre tudod, mi fog történni...

Viktor Varga 2013.04.19. 19:09:21

Én egy Silent Hill 2-3 maratonnak örülnék leginkább....ugyanis nagyon tetszett a Silent Hill 4: The Room végigjátszás, minden pillanatát élveztem, és szerintem kár lenne kihagyni a második, meg a harmadik részt...pláne egy ilyen remek játéknál. :D

DZPrey 2013.04.19. 20:17:25

Resident Evil 6 majd mindenkéépen legyen :)

OrchanGamer 2013.04.19. 20:41:39

Alone in the Dark the New Nightmare végigjátszásnak örülnék

Patuz 2013.04.19. 22:39:22

Egy jó Metal Gear Solid 2-es végigjátszás szívesen megnéznék vagy a Ghost Recorn Future Solider-t is szívesen megnézném tőled.

Dryenful 2013.04.19. 23:01:48

Hmmm nem rossz, de én a Spec Ops-ot választom. Ha meg bármit lehet, akkor valamelyik May Payne játék, amelyik a kedvenced :D

martin077 2013.04.19. 23:57:09

A kettő közül a Spec Ops izgalmasabban hangzik. Amúgy én a Bastion-t ajánlanám, bár nem tudom mennyire lenne érdekfeszítő egy végigjátszás abból a játékból.

mayhem 2013.04.19. 23:58:56

Alan Wake :D Azt szeretném a legjobban tőled :D De lehet még Resident Evil 5 végigjátszás is, illetve a Metal Gear Solid 1-2 (valamelyik) is lehetne..bár nem hiszem hogy neked annyira bejönne..de, ki tudja? :D Silent Hill 3, Silent Hill 2, Silent Hill Homecoming..ezek is nagyon jók :D Meg természetesen a Resident Evil 6 se egy rossz választás :P Személy szerint, mint mondtam, Alan Wake-t szeretnék a legjobban, második legjobban pedig akármelyik korábban említett Silent Hill játékot :)

mayhem 2013.04.20. 00:01:04

@mayhem: UI:
Az összes általam említett játék horror, MGS 1-2 kivételével, ami ilyen "stealth" játék, tehát bújdosásra lehet benne számítani, meg egyéb igen izgalmas kis taktikázásra :D

prédikátor 2013.04.20. 11:53:53

A Spec Ops marha jó játék, nagyon eltalált karakterekkel, lebilincselő történettel! Sok újat nem tud mutatni, de persze érdekelne a te szemszögedből is a sztori :) De inkább először a Ghost Recon-t nézném meg, azt még nem ismerem annyira (nem toltam végig vagy ötször). Máskülönben tudod mi az, amit még szívesen látnék a te előadásodban? Egy New Vegas végigjátszást! Bár kissé hosszú lenne...

Black-Hunter-hun 2013.04.20. 22:23:33

@prédikátor: Én is pont ugyan erre gondoltam. A Fallout: New Vegas az tényleg egy remek ötlet, de ha szabadon ajánlhatok én is egy játékot akkor az Alan Wake re vagy a Half Life első részére gondoltam. Szerintem elég érdekes és szórakoztató lenne a te szemszögedből is végig nézni ezen játékok bármelyikét. Ha meg a te általad készített listából kell ténylegesen választani akkor a Ghost Recon Future Soldier-re szavazok. Amúgy meg szerintem bármit választasz a kommentelők vagy az én elképzeléseimből mind nagyszerűen sikerülne. Sok sikert a választáshoz, remélem egy jó kis Senshi féle fasza vidit fogsz alkotni most is.

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2013.04.21. 14:28:58

Mindegy csak SCi-Fi horror legyen! :D

Serious 2013.04.22. 22:03:21

hááh a spec ops the line jó kis game:D végigtoltam hajrá senshi azt nyomhatod nyugodtan :) kell egy kis dubai-os feeling:P

Lawyer96 2013.05.08. 18:40:57

egyetértek azzal aki a sillent hill maraton írta , nekem is mindegy bár szerintem a két választék közül egyikről sem kell végigjátszás mert mindenki ismeri már , szerintem valami olyan kéne ami jó , nem sokan ismerik és amin szét káromkodhatod az agyad
süti beállítások módosítása