Senshi Front

Senshi Projekt:
Következő videó:

Ötlet:

0%


Felvett jelenetek:

0%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Kommentek

Facebook

Othala Front

Othala Projekt:
Következő videó:
Jack the Ripper végigjátszás

Hossz:

2 óra


Felvett jelenetek:

100%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Othala & Senshi

Sziasztok!
Ezen a blogon játékokat fogunk nektek bemutatni (némelyiket külön, némelyiket pedig közös erővel), hogy képet tudjatok alkotni a játékpiac remek és kevésbé remek (másnéven borzalmas) alkotásairól. Reméljük, hogy videóink tetszenek majd nektek, jó szorakozást kívánunk! Üdv: Othala és Senshi

Elérhetőség:
Othala: othala@citromail.hu
Senshi: pali2031@gmail.com
senshiszerviz@gmail.com

Újdonságok

2013.09.14. 13:00 | Senshi Inoue | 2 komment

Címkék: újdonságok amnesia outlats

Sziasztok!

E cikkben a nemrég megjelent két friss túlélő-horror játékról szeretnék pár gondolatot megosztani veletek!
Aki figyeli a megjelenéseket, az már tudhatja, hogy az Outlast, illetve az Amnesia: A Machine for Pigs című játékokról van szó. Mindkét játék megjelenését nagyon vártam, és amikor Steam-en végre elővételben meg lehetett őket venni, csak úgy dobáltam a pénzemet a monitorra, miközben üvöltöttem "SHUT UP AND TAKE MY MONEY!!!".
Íme egy kis szösszenet az Outlast-ból:

Ettől a játéktól és el vagyok ájulva! Oda, meg vissza vagyok érte és imádom azt az atmoszférát, azt a kiszolgáltatott, veszélyeztetett helyzetet, amibe a készítők beleraknak minket! Végigjátszás várható belőle!

 

És akkor itt van a legújabb Amnesia:

Hogy őszinte legyek, a kettő közül ezt vártam a legjobban. Aki nyomon követte eddigi munkásságomat, az tudhatja, hogy mennyire szerettem ennek a játéknak az első részét, és bevallom, elég sokat is játszottam már ezzel a játékkal. És sajnos pontosan e miatt keringenek bennem vegyes érzelmek.
Nem túlzok szerintem, ha azt mondom, hogy kb. 5 óra alatt végeztem ezzel a játékkal. A végigjátszás után, az internet segítségével teljes mértékben megértettem a sztorit (ami az első részhez hasonlóan beteges és egyben zseniális), elfogadtam a karrakterek motivációit, de a játék számomra meg sem tudta közelíteni azt a szintet, ami az első részt velem megszerettette.
Ennek ellenére ebből is várható végigjátszás, de szerintem Ti sem lesztek túlzottan elájulva tőle.

A bejegyzés trackback címe:

https://othala-senshi.blog.hu/api/trackback/id/tr185513220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Serious 2013.09.14. 17:59:49

Senshi grat a systemhez meg h ezt már vegigvitted:) nagy parát harangoztak az amnesia legújabb részének de így már nem leszek elájulva h azt mondod nem félelmetesebb mint az első része. Csinálsz e majd végigjátszást pl a gta 5 ből vagy hasonló játékokból?

Serious 2013.09.23. 23:06:46

Facen nem jelölsz vissza? Vagy meg se kaptad az üzit?:D
süti beállítások módosítása