Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Senshi Front

Senshi Projekt:
Következő videó:

Ötlet:

0%


Felvett jelenetek:

0%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Kommentek

Facebook

Othala Front

Othala Projekt:
Következő videó:
Jack the Ripper végigjátszás

Hossz:

2 óra


Felvett jelenetek:

100%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Othala & Senshi

Sziasztok!
Ezen a blogon játékokat fogunk nektek bemutatni (némelyiket külön, némelyiket pedig közös erővel), hogy képet tudjatok alkotni a játékpiac remek és kevésbé remek (másnéven borzalmas) alkotásairól. Reméljük, hogy videóink tetszenek majd nektek, jó szorakozást kívánunk! Üdv: Othala és Senshi

Elérhetőség:
Othala: othala@citromail.hu
Senshi: pali2031@gmail.com
senshiszerviz@gmail.com

Star Wars Republic Commando végigjátszás 18 - 22. rész

2011.03.27. 17:29 | Senshi Inoue | 7 komment

Címkék: republic star wars 18 22 végigjátszás rész commando

Sziasztok!

A videóban említett 2 órás Republic Commando végigjátszás maratonnak ez az első fele,más néven órája.A második felét még el kell készítenem,de igyekszem azt is minél hamarabb megcsinálni!Köszönöm a megértést,remélem tetszeni fognak a videók! 

A bejegyzés trackback címe:

https://othala-senshi.blog.hu/api/trackback/id/tr932776124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dark White · http://darkwhite.blog.hu/ 2011.03.28. 16:57:33

Nagyon jó lett a videó igazán élvezetes... Jah és ami nekem nagyon tetszik a játékba az a gyönyörű látvány! Crysis meg Crysis 2 a közelébe se ér! Ahogy elmennek melletted azok a lézercsíkok húh!

Otmare620 2011.03.28. 20:32:17

SZERINTEM AZ AKNÁKAT EGY MEGSEMMISÍTŐ BERENDEZÉSBE TESZI AMI JOBB OLDALÁN VAN A CLONNAK VAGY BAL!!!!! VALAMÉK OLDALÁN NA!!!!!!!!!!VAGY EZEK AZ AKNÁK MÜKÖDTETIK A NAGYOKAT GONDOLOM ABBA TESZIK!!!!!!!!!!

[DarthWhite] 2011.03.30. 22:08:10

@Én Vagyok a HALÁL (THE ALIEN):
Ne gondolj ilyen bonyolult dolgokra...
Szerintem odaadják a takarító droidnak és az elviszi az újrahasznosítóba.
A hullákat meg a szerves hulladék közé vihetik, mert azok is eltűnnek ^^

@Dark White:
Valóban szép a grafika, de azért ne említsük egy lapon a mai játékokkal :)
Mondjuk szerintem a japán játékoknak van a legkidolgozottabb grafikája... Nálam a Devil May Cry sorozat óta jöhet bármi ami japán, kivéve ha Final Fantasy, az nem jön be :D

Serious 2011.04.01. 20:47:12

lehet senshi kedvet adsz és én is kijátszom ezt a game-t:)
én folyton ilyenekkel játszok most efélét nyomok a Bulletstorm-ot
nemtudom h kinek jön be de nekem elmegy:)

Senshi Inoue 2011.04.06. 18:29:45

@Je m'appelle Théo:
Már a YouTube csatornámra elkezdtem feltölteni a részeket.Majd akkor rakom ki ide,ha fent lesz a teljes második óra.
süti beállítások módosítása