Senshi Front

Senshi Projekt:
Következő videó:

Ötlet:

0%


Felvett jelenetek:

0%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Kommentek

Facebook

Othala Front

Othala Projekt:
Következő videó:
Jack the Ripper végigjátszás

Hossz:

2 óra


Felvett jelenetek:

100%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Othala & Senshi

Sziasztok!
Ezen a blogon játékokat fogunk nektek bemutatni (némelyiket külön, némelyiket pedig közös erővel), hogy képet tudjatok alkotni a játékpiac remek és kevésbé remek (másnéven borzalmas) alkotásairól. Reméljük, hogy videóink tetszenek majd nektek, jó szorakozást kívánunk! Üdv: Othala és Senshi

Elérhetőség:
Othala: othala@citromail.hu
Senshi: pali2031@gmail.com
senshiszerviz@gmail.com

Meglepi: Beauty Factory review by Othala

2008.12.23. 17:44 | Othala | 21 komment

Igen! Jól olvastátok! Ezúttal a Beauty factory c. játékot elemzem! Hogy honnan jött ez az ötlet? Nos a Rossz Pc Játékok oldalon olvastam róla egy bejegyzést, és elhatároztam, hogy ezt a játékot nekem muszáj bemutatnom. FreddyD úgysem volt rá hajlandó, ezért gondoltam hogy megteszem helyette :) Különbenis, a bejegyzést többnyire fiúk nézték meg (nemtudom, hogy rajtam kivül hány lány nézi az oldalt), én pedig a játékot igyekeztem női szemmel nézni. Még aznap beszereztem, és kipróbáltam. Hogy mi lett az eredmény? Azt nézzétek meg a videóban :) De előtte még muszáj megjegyeznem, hogy a hangomon még mindig érződik a megfázás+ezúttal a szinkront másképp vettem fel. Beállitottam a Snagit 8-at, és ahogy játszottam a játékkal, azzal párhuzamban egyből felvettem a kommentet hirtelenjében, tehát azért akadozik néha a beszéd. Ezt még gyakorolni kell ugyan, de sebaj, mert igy már remélem senki se vádol meg azzal, hogy olvastam a szöveget :)

Nos igen, csalódtam a játékban, mert nemjó semmire, semmit sem lehet benne csinálni. De basszus, mégis mit vártam el egy City Interactive-os játéktól? Lassan már ténnyé válik, hogy amit ők adnak ki vagy készitenek, az jó nemlehet. Legalábbis én nemtalálkoztam olyannal. Van még egy kiszemelt játék tőlük, de azt csak akkor fogom bemutatni, ha végeztem a listán szereplő játékokkal, és kipróbáltam+végigvittem.

A bejegyzés trackback címe:

https://othala-senshi.blog.hu/api/trackback/id/tr81838711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

greenguy747 · http://greenguystudios.blog.hu/ 2008.12.23. 19:42:27

Jó lett a videó,bár a játékot a világ összes pénzéért sem próbálnám ki.

DarthWhite 2008.12.23. 19:55:52

Én a világ összes penzéért kipróbálnám :D

Kecsó11111 2008.12.23. 21:37:04

Othala, az a citys játék a Art of murder?

kicsibatu 2008.12.23. 22:27:18

Kecsó11111 én nem vok Othala de az,igen

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2008.12.24. 01:09:18

Nem mondok semmit, majd meglátjátok :)
A világ összes pénzét pedig nekem is odaadhatnátok, egyből megoldódnának az anyagi problémáim :)

Kecsó11111 2008.12.24. 11:42:11

Chronicles of Mystery: Scorpio Ritual is lehet citys kaland...

QuaKe05 2008.12.24. 19:33:46

Hát ez nevetséges...(a játék) Mármint, tudom hogy ez elsősorban a casual játékosoknak készűlt, de ennyire unalmas, céltalan sz*rságot már rég láttam.. sztem jobb is lehetett volna, nem mintha valaha is hozzányúlnék egy ilyen játékhoz, az hogy city interactive csak hab a tortán. Másrészről örülök hogy van, mert volt mit bemutatni :)

Oti 2008.12.25. 02:30:56

ajh,Othi...te mindig betegeskedsz :D jobbulást neked
a játék tényleg egy borz-alom...szerintem inkább a tőled megszokottabb stílusú játékokat mutass be...például ez a kalandjáték amiről adagold itt nekünk az információt elég ígéretes videó alanynak tűnik

Njugi · http://belabafs.blog.hu/ 2008.12.26. 10:03:42

Nekem hiányzik a "felolvasósdi" :'( hüpp-hüpp, amúgy jó ;)

Tom.666 2008.12.26. 13:06:14

grat, jó lett a videó, csak így tovább. a city interactive mindig meg tudja lepni a népet újdonsággal... sosem értettem hogy még miért nem mentek csődbe...
na jó ez egy csúnya sztereotípia, vannak jó darabjai is a cégnek, mostanában nagyon nyomják a honlapjukon a Chronicles Of Mystery-t, az Art of murder-t meg még valami SAS-es játékot. a trailerek alapján igényesnek tűnnek, lehet hogy jók is... de ha egy fejlesztő cég tud ilyen jó (legalábbis jónak ígérkező) dolgokat is csinálni akkor miért fecsérli az idejét ilyen Beauty Factory szintű szarságokra?

Polski gyerek · http://korn.blog.hu 2008.12.26. 17:19:07

Király lett Othalaszerintem ha FreddyD visszavonúlna (ISTEN MENTS!)te simán odaléphetnél a helyére

kukac@ 2008.12.26. 18:33:01

ha jól számolom másodszorra dícsér meg freddy (de most először nyilvánosan... asszem) egyre nagyobb lesz a othala-senshi blog népessége xD

kukac@ 2008.12.26. 18:34:33

nem új fiú vok csak mindig elfelejtem a felhasználló nevemet meg az email címemet (a jelszót nem me az mindenhol majdnem ugyan az xD)

Gyurkesz90 2008.12.27. 07:40:01

Üdv!
Nehéz lenne a kommentet az itt rengetegszer elhangzó közhely nélkül kezdeni: ,,jó a vidi".
Mindazonáltal érződik a kurzor hiánya (v csak nekem tűnt fel? na jó, igaz is mit kukacoskodok itt...), valamint hangod hallatára reflexből ki akartam fújni az orrom :D, de félre a tréfát (nem rosszindulatból mondtam) --> Jobbulást kívánok!
A helyedben hagyományos gyógymódokhoz fordulnék (feles házipálinka,de a jó forró mézes tea is megoldást jelenthet)

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2008.12.27. 12:42:00

@Gyurkesz90:
Van kurzor a játékban, csak a videóban nemlátszik, nemtudom hogy miért :(
A betegség még mindig tart!!! Nemtudom, hogy a francba sikerült ennyire megfázni, pedig csak eláztam + megfújt a szél... Nyugi, gyógyszert eszembe se jutott bevenni, teázgattam meg egyebek.

kasmat 2008.12.27. 15:01:15

Graula a videóhoz, csak így tovább! ;)

TVCJ 2008.12.28. 17:05:45

Most találtam rá erre az oldalra és nagyon tetszik:)
Marha jó a videó... :)
Nagyon várom a Vice City-ről szólót is, mert mindig is érdekelt, hogy egy lány milyennek látja.
üdv.
egy új visszajáró vendég :)

:{) MIKI (}: · http://machinimak.wordpress.com/ 2008.12.29. 10:45:04

Jó a videó!!
Eddig Angry video game nerd-öt meg Rossz Pc játékokat néztem, de a te stílusod is tetszik. Csak így tovább!
süti beállítások módosítása