Senshi Front

Senshi Projekt:
Következő videó:

Ötlet:

0%


Felvett jelenetek:

0%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Kommentek

Facebook

Othala Front

Othala Projekt:
Következő videó:
Jack the Ripper végigjátszás

Hossz:

2 óra


Felvett jelenetek:

100%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Othala & Senshi

Sziasztok!
Ezen a blogon játékokat fogunk nektek bemutatni (némelyiket külön, némelyiket pedig közös erővel), hogy képet tudjatok alkotni a játékpiac remek és kevésbé remek (másnéven borzalmas) alkotásairól. Reméljük, hogy videóink tetszenek majd nektek, jó szorakozást kívánunk! Üdv: Othala és Senshi

Elérhetőség:
Othala: othala@citromail.hu
Senshi: pali2031@gmail.com
senshiszerviz@gmail.com

Secret Files of Tunguska bemutató

2009.07.12. 15:51 | Othala | 34 komment

Már 2 napja kint lenne a videó, ha a Vegas és a Youtube nem nehezitette volna meg a dolgomat. Na látjátok, pont ezért nem mondok előre időpontot :)

A bejegyzés trackback címe:

https://othala-senshi.blog.hu/api/trackback/id/tr341241908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.07.12. 16:48:32

Üdvözlet!

(mivel nem találtam semmi e-mail-t ezért ide írok)

Nos végignéztem a blogot és nagyon tetszik amit csináltok. A videók, a cikkek és minden más. Nekem is van ilyen blogom (good-games.blog.hu) és hát így arra gondoltam hogy nem e lehetnénk társoldalak? Természetesen ha visszautasítotok, akk megértem! De örülnék ha összejönne ;)
am a videótok nagyon jó lett (személy szerint ez az első videó amit láttam, hogy egy lány kommentált :)) de téll nagyon jó lett...

Üdvözlettel: Borsesz és az egész Good-Games team

SushiCat 2009.07.12. 16:49:55

Ez egy remek kis bemutató, gratulálok.
Nagyon tetszik a hangod,a tagolt beszéded(úgy értem hogy nem őőőő-zöl), és szépen összefoglaltad a játékot.

Építő jellegű kritikával szeretnélek ellátni, mégpedig:
Szerintem vedd lentebb a játék hangjait, mert elvonja a figyelmet rólad.
-MSN-t kapcsold ki :)(6:12-nél lehet hallani)

Ennyi lenne, és még egyszer gratulálok és jó újra hallani a hangod ^^.

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2009.07.12. 19:24:24

@PieTya: Igen, tudom, h az msn párszor belezavar. Végülis direkt hagytam igy :D A játék zenéjét igy is lejjebb vettem + úgy gondoltam, h elég halk. Ezek szerint mégsem, sorry :P

SushiCat 2009.07.12. 19:37:20

@Othala:

Semmi baj, de nem is a játék zenéjével van a baj, hanem a főszereplő csaj beszédhangjával. Elnyomja azt a szép,dallamos hangod :)

Polgár Csaba · http://cornersofthegalaxy.blog.hu/ 2009.07.12. 19:39:08

A WC-s rejtély: Nos szerintem az egy kissé ódivatú pottyantós budi.
Am. Tunguska-magyarosítás: magyaritasok.hu/index.php?func=dlinfo&mit=800

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2009.07.12. 19:44:20

@Darth Revan Mester: Tudok a magyaritásról, csak lusta voltam feltenni :P

@PieTya: A videóban asszem mondtam, h nekem is volt bajom Nina hangjával. Csak aztán a 2. részben már hiányzott xD Valszeg azért, mert már megszoktam + jobban szeretem, ha marad ugyanaz a hang a folytatásoknál. Still Life-ban szerencsére maradt Victoria hangja :P

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2009.07.12. 19:45:14

@Darth Revan Mester: A WC-hez még annyit, h lehet, h ódivatú, de úgy néz ki attól még az ember, mintha a levegőben ülne :P

Serious 2009.07.12. 22:21:25

csak egy egyszerű sima kis bug:)
a vidi téleg jó lett lehet kipróbálom nem az én műfajom de lehet most megfogtál vele:P:)

DarthWhite 2009.07.12. 22:35:15

@Othala:
Úgy néz ki, te lettél a Nagy Visszatérő :)
Azért csak óvatosan azzal az énekléssel, nehogy berekedj a következő bemutatóra :P

Ja, és minden KOCKA elvtársamnak üzenem: " ELKEZDTEM WoW-ozni :O" xD
Pedig úgy voltam vele, hogy ez szar, ez nekem nem tetszik, de mégis :)
Basszus, már én is WoW-os k*cs*g lettem xD

Borsesz · http://borsesz.blog.hu/ 2009.07.12. 23:03:15

Üdvözlet!

(mivel nem találtam semmi e-mail-t ezért ide írok)

Nos végignéztem a blogot és nagyon tetszik amit csináltok. A videók, a cikkek és minden más. Nekem is van ilyen blogom (good-games.blog.hu) és hát így arra gondoltam hogy nem e lehetnénk társoldalak? Természetesen ha visszautasítotok, akk megértem! De örülnék ha összejönne ;)
am a videótok nagyon jó lett (személy szerint ez az első videó amit láttam, hogy egy lány kommentált :)) de téll nagyon jó lett...

Üdvözlettel: Borsesz és az egész Good-Games team

zsomoka1998 2009.07.13. 09:55:12

@Borsesz: te ezt hányszor írod le?

DarthWhite 2009.07.13. 09:57:20

Hmmm...ez furcsa :/
Mióta Othi visszatért, Senshi még csak kommentet sem írt :D
Hogy megy ez? Egy szünetel a másik gürcöl, egy visszatér a másik eltűnik? o.O xD
Vagy csak azért van mert nem az ő bejegyzésébe írogatunk :P

Polgár Csaba · http://cornersofthegalaxy.blog.hu/ 2009.07.13. 10:20:32

@Othala:
Végül is igen. Mikor én játszottam vele, valahogy nem tűnt fel annyira.
Am. a téren egyetértek, hogy vannak olyan dolgok a Tunguska esetén, hogy elég értelmetlen. Sok esetben voltak nehéz részek, de ahogy mondtad a "segítségek" sokat segítettek.
Lényeg a lényeg, várjuk a következő videót nagy szeretettel. :)
Ja és még valami. Lenne egy kérdésem, amit inkább személyesebb, e-mailben kérdeznénk meg. Arra a citromail-esre küldjem vagy van esetleg már másik?

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2009.07.13. 10:44:10

A főhősnő IDIÓTA hangja elnyomja Othala Szééééép hangját!!! Felháborító!!!!

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2009.07.13. 10:45:51

@SnoopDogg: Senshi a világért se tűnt el :P Szóval még csak gondolni se kell ilyenre. Amúgy ha azt vesszük, az utóbbi időben én sem kommentáltam a videói alá, szóval tőle se várom el, h megnézze a bejegyzéseimet :) + biztos vagyok benne, hogy munkálkodik a következő videón, úgyhogy hamarosan ő is jelentkezik :)

@Darth Revan Mester: Természetesen a citromailes cimem használom, irj oda nyugodtan :)

@zsomoka1998: Gondolom annyiszor, amig nem válaszolok neki :)

@Borsesz: Ne haragudj, akartam válaszolni, csak először vhogy átsiklott a tekintetem az üzeneted fölött, szóval thx, hogy figyelmeztettél :) Az oldalad hamarosan megnézem, és aztán mondom, h hogy lesz tovább :)

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2009.07.13. 11:02:43

@Killah: Ninának szép hangja van. Én nem figyeltem oda eléggé + azt hittem, h lejjebb vettem a játék hangerejét.

DarthWhite 2009.07.13. 15:05:37

Ezt már komolyan nem hiszem el!
Gondoltam, ma játszok egy jót, és megveszem a Mass Effect-et :)
2 hete láttam Győrben 4990FT-ért magyar felirattal..
Ma, ahogy beléptem az üzletbe, mindenhol csak "Gyémánt kiadás"-os vackokat láttam, 5490FT-ért és Angol felirattal :@
Ráadásul rányomtak egy matricát, hogy milyen faja ez a gyémánt kiadó és eltakarták vele a korhatár jelzést és a nyelvet is.
Plusz még annyit, hogy lassan 1 éve annak hogy megvettem a Gears of War-t 4990FT-ért. De a Gyémánt kiadósok azért ráhúztak egy plusz 500 FT-ot hogy legyen némi hasznuk, mert az a 500 FT igen csak sok pénz ha eladnak pár ezer darabot :/

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2009.07.13. 16:11:53

@SnoopDogg: Látod, én ezért nem szoktam üzletekbe járkálni :)

Serious 2009.07.13. 16:34:11

sokkal jobban megéri a netről letölteni:)
én onnan szerzem be a cuccokat:P(film zene progi játék)
persze annak könnyű akinek korlátlan nete van meg 3 megás nete:):P

DarthWhite 2009.07.13. 19:38:03

@Serious:
Én is onnan szoktam de volt egy fölös 5ezresem :D
Meg ezzel a kis 128 kb/s nettel nem túl élvezetes töltögetni :/
Mivel akkor a CS:S-en se tudok nyomulni és osztogatni a fejesekt :P Mert ugye kegyetlenül laggolnék.

Pl. a Prototype is 17 óra alatt jött le :D

@Othala:
Neked meg könnyű a 3 megás nettel :)

Navajonki 2009.07.14. 01:25:52

hm... hát sajnos eza bemutató nem nyűgözött le (nem a te hibád, nem szeretem a point'n click játékokat) de azért szép volt :)

@SnoopDogg
egy ideje filózok tajta h letöltsem a Mass Effectet :P Am én csak akkor veszek emg vmit ha olcsó és vmi miatt jobban megéri (multi vagy vmi)

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2009.07.14. 08:08:40

@Dick Assman 25: Hát pedig a következő is kalandjáték lesz.

DarthWhite 2009.07.14. 10:14:39

@Dick Assman 25:
Bizony csak eredeti "Serial Key" használatával tudsz multizni.
Kivéve, ha olyan kódod írsz be amit még senki sem használ :D
De erre elég kevés az esélyed :/

Amúgy, emlékeztek még Freddy videójának a végére?
Wolfsschanze...Ezt reklámozták a kartondobozon :)
A Saturn-ban lévő guberálóban 1190 Ft :D
De nem engedtem a kísértésnek :D

Serious 2009.07.14. 10:43:59

@Dick Assman 25: tudhatod hogy Othinak a kalandjáték "jön be" :) és nem az Fps akciók meg ilyenek
ha lesz változás ugyis megtudod tőle:):P
az ilyet csak Senshi-től várjál:D

DarthWhite 2009.07.14. 19:51:42

@Serious:
Elvileg ott lett volna a F.E.A.R... De azzal éppen nem játszik :D
Nem frissek az emlékek, már azt se tudja melyikkel gombbal megy előre, esetleg FÉÉÉÉL xD

@Othala:
Nem megsértődni! :P

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2009.07.14. 20:10:12

@SnoopDogg: Lol, hát aztán ilyet irni XD Félni nem félek, FPS játékok irányitását meg még nem felejtettem el. Csak az a bajom velük, h nem nagyon kell gondolkodni. Legalábbis nem olyan módon mint a kalandjátékokban :P

Killah · http://killahokorsegei.wordpress.com/ 2009.07.20. 00:47:33

@Othala: Dehogy van szép hangja Ninának, neked sokkal szebb van!

Polgár Csaba · http://cornersofthegalaxy.blog.hu/ 2009.07.20. 09:30:00

Elkezdtem játszani a Puritas Cordis-sal. Annyira zavaró, hogy más Nina hangja. Annyira megszoktam a régit. XD
Amúgy a szinkronnal van egy kis gáz. Hallatszik rajta, hogy nem egyszerre vették fel. :S

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2009.07.20. 14:59:43

@Darth Revan Mester: Ugye, h milyen rossz, hogy más a hangja Ninának? :) Mondtam én. + baromira hallatszik, h nem egyszerre vették fel. Amúgy az első résszel is ugyanez a helyzet, csak ott kevésbé hallani.

Polgár Csaba · http://cornersofthegalaxy.blog.hu/ 2009.07.20. 15:59:22

@Othala:
Hát ez az. Itt hallani pontosan az egészet. :S
Mikor meghallotam a hangját Ninának: Na ne... XD
Az első résznél ez valahogy fel sem tűnt annyira.
Amúgy az első résznek a borítója lett még nagyon jó. :)
süti beállítások módosítása