Senshi Front

Senshi Projekt:
Következő videó:

Ötlet:

0%


Felvett jelenetek:

0%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Kommentek

Facebook

Othala Front

Othala Projekt:
Következő videó:
Jack the Ripper végigjátszás

Hossz:

2 óra


Felvett jelenetek:

100%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Othala & Senshi

Sziasztok!
Ezen a blogon játékokat fogunk nektek bemutatni (némelyiket külön, némelyiket pedig közös erővel), hogy képet tudjatok alkotni a játékpiac remek és kevésbé remek (másnéven borzalmas) alkotásairól. Reméljük, hogy videóink tetszenek majd nektek, jó szorakozást kívánunk! Üdv: Othala és Senshi

Elérhetőség:
Othala: othala@citromail.hu
Senshi: pali2031@gmail.com
senshiszerviz@gmail.com

Dilemmák,dilemmák...

2010.05.11. 10:30 | Senshi Inoue | 15 komment

Címkék: dilemmák

Sziasztok!

Mostanában szörnyű dolgok kínozzák az elmémet,amikben egyedül sajnos nem tudok dönteni,ezért (mint mindíg) ismét szükségem lesz rátok!
Tudjátok elkezdtem még anno csinálni ezt a Silent Hill 4 végigjátszást.Nem mondtam alá kommentárt,mert szentül hidtem,hogy külföldiek is érdekesnek fogják találni és bombázni fognak a kommentekkel.Nos ez nem így lett és azóta megváltozott a véleményem erről a dologról.A jövőben is tervezek végigjátszásokat csinálni és most érkeztünk el két kérdéshez,amiben szeretném,ha ti döntenétek!

1.Minden elkövetkezendő végigjátszás videómat kommentárral csináljam meg?

2.A Silent Hill 4 végigjátszásomat újrakezdtjem kommentárral?
(ebben a kérdésem én az igen felé hajlok,de számoljatok azzal,hogy később lesz majd a végigjátszás megcsinálva,mert valami sokkal érdekesebbet néztem ki)
 

Köszönöm szépen,hogy figyelmet fordítottatok a kérdéseimre,cserébe itt egy kis néznivaló!

A bejegyzés trackback címe:

https://othala-senshi.blog.hu/api/trackback/id/tr91991875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eXertee 2010.05.11. 14:33:17

1. a magyarok jobban szeretnék.

2. hát, ahogy érzed.. ha van rá időd akkor nyugodtan:D

prédikátor 2010.05.11. 15:18:16

1. Igen! Ha sokkal élvezhetőbbek a videók, ha van benne beszéd is. Főleg, mikor nem történik semmi érdekes hosszú percekig, csak átsétál a karakter egyik helyszínről a másikra.

2. Ne! Van már részletes végigjátszás a Silent Hillről, aki meg nem szereti a játékot az nem fog végignézni egy tizenvalahány részes videósorozatot (maximum az első két részt, mint tettem azt én is anno). Te kérdezted! :P

balintfenix 2010.05.11. 15:33:48

1.igen én szerintem mert egy kiss viccekkel és történet felvilágositással élvezetesebb
2.én szerintem ne inkáb mást ez idő pazarlás

Dryenful 2010.05.11. 15:35:36

1.Igen
2.Ne mert aki végig akarja játszani annak az jó aki meg nem az meg nem nézni úgyse meg.
Ó és ezt a játékot is tervezed bemutatni?

Vegita 2010.05.11. 16:28:24

1.Igen!
2.Hát... erre szerintem majd a többség adjon választ.

Gamernator 2010.05.11. 17:02:48

1. igen
2.igen ha van rá időd

Vegita 2010.05.11. 18:49:29

Amúgy ha engem kérdezel a 2. az nem.

zozo1121 2010.05.11. 18:59:05

1.igen
2. Szerintem ne ha már sok munkád benne van és a külföldiek
is lehet megnézik és jó lessz nekik is.
Erészről meg még a te meg a többiek döntése fontos.

zsomoka1998 2010.05.12. 14:44:09

1.igen

2.szerintem folytasd úgy ahogy van mint mondjuk a 7. részben
hogy angolul is meg magyarul feliratozhatod az jó volt

www.youtube.com/watch?v=C2VmccsDUwM

de ahogy szeretnéd

Unas 2010.05.13. 18:42:01

Szia Senshi!

1. Még szép. :)
2. Rendben volt komentár nélkül is, bár tény, hogy egy jó komment feldob minden végigjátszást. A lényeg, hogy eddig nagyon alapos volt az SH4. végigjátszásod és a kommentel csak jobb lehet.

mayhem 2010.08.30. 14:04:24

1. Igen 2.Nem de mostmár szerintem sok ember döntött így mostmár folytathatnád a végigjátszást :D

mayhem 2010.09.06. 17:19:45

Bos mikor lesz már folytatás?
süti beállítások módosítása