Senshi Front

Senshi Projekt:
Következő videó:

Ötlet:

0%


Felvett jelenetek:

0%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Kommentek

Facebook

Othala Front

Othala Projekt:
Következő videó:
Jack the Ripper végigjátszás

Hossz:

2 óra


Felvett jelenetek:

100%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Othala & Senshi

Sziasztok!
Ezen a blogon játékokat fogunk nektek bemutatni (némelyiket külön, némelyiket pedig közös erővel), hogy képet tudjatok alkotni a játékpiac remek és kevésbé remek (másnéven borzalmas) alkotásairól. Reméljük, hogy videóink tetszenek majd nektek, jó szorakozást kívánunk! Üdv: Othala és Senshi

Elérhetőség:
Othala: othala@citromail.hu
Senshi: pali2031@gmail.com
senshiszerviz@gmail.com

Csinosítsuk ki együtt az oldalt!

2010.06.21. 11:20 | Othala | 23 komment

Na sziasztoooook!!!

Itt a nyár, vége az iskolának, remélem mindenkinek van szabadideje :) Vállalkozó szellemű és rajzolási/képszerkesztési tehetséggel megáldott egyének segítségét szeretném kérni, mert tervezek az oldalon egy naaaagy-naaaagy külső megújulást :D Sajnos én nem érzem magam elég kreatívnak, úgyhogy rajtatok a sor :)
Amíg Senshi távol van, szeretném őt meglepni azzal, hogy a háta mögött teljesen átalakítjuk az oldalt. Na benne vagytok? Aki szeretne segíteni, az írjon az othala@citromail.hu címre, és megbeszéljük a részletekek. Hogy legyen addig is elképzelésetek, leírok pár tervet:

  • A mostani blog.hu-s sablon eddig kitűnően teljesítet, de szerintem megérett arra, hogy lecseréljük egy jobbra :) Várom a tippeket, hogy melyik sablonból lehetne kihozni a legtöbbet.
  • A fejléc egyértelműen le lesz cserélve, és a rajta található othala-senshi logó helyett is jó lenne szebbet készíteni.
  • A fejléc alá/fölé szeretnék menüpontokat is készíteni!
  • Az oldaldobozok tetején lévő Xbox jel és kard jó ötlet volt Athemiltől. Türelemmel várom a hasonló szépségeket :)
  • A háttérrel is kellene kezdeni valamit, nem?

Az alap követelmények nagyjából így néznek ki, de várok bármilyen egyéb kreatív ötletet is :)

A bejegyzés trackback címe:

https://othala-senshi.blog.hu/api/trackback/id/tr102097578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsomoka1998 2010.06.21. 11:33:13

szerintem a Desk Diary-ból sokat ki lehetne hozni

"Máté" (hun) 2010.06.21. 16:01:55

Maradhatna az xbox-os jel??? (Nekem Tetszik)

prédikátor 2010.06.21. 16:59:32

Szerintem a gyári sablonok közül jó kiindulási alap lehetne a "Wild Fantasy" de a "Desk Diary" is jól mutat. A háttér lehetne olyasmi, mint a Rossz Pc Junior blogon nem?

Gamernator 2010.06.21. 17:55:25

szerintem az othala-senshi logó legyen más betűtípusssal vagy más színnel

Nuclearvision · http://nvision.blog.hu/ 2010.06.21. 18:00:26

Ezeken az oldalakon nézzetek körbe, az elsőn jó weblapos cuccok vannak, a másodikon meg képszerkesztési időket spórolhattok meg :D

www.hitetlen.com/
www.generatorok.hu/

elektron10 2010.06.21. 22:04:15

Szerintem a felső othala and senshi feliratot, át lehetne színezni, és a háttéren, (mármint a betű hátterén) is a színt változtatni, és a Quixley LET betűtipusra cserélni. AZ naagyon mutatós. Hyrdetést ki lehetne venni...
A fejléc fölé, lehetne olyan menűpontot helyezni, hogy: Othaláról többet
Alá meg: Senshilnou-ról többet
Nekem ez jutott eszembe. Én a Wild Fantasy sablont ajánlom, amit klasszul át lehetne alakítani. A kard helyett, esetleg valamilyen lézer kardra lehetne kicserélni, a Xboxos helyet meg esetleg... Ezen sokat törtem a felyem, de erre jutottam: KI lehetne cserélni valamilyen más jelre, például maga a Xboxra. Élő képként, kivágod a olyan részeket, és csak a Xbox maradjon. Talán még lehetne esetleg senshi kedvenc játékának a borítója.

Nekem ez jutott eszembe, remélem ezzel segítettem valamit:)

EzTetszik 2010.06.21. 23:27:55

Szerintem Othala nem arra gondolt hogy tanácsokat osztogassatok, hogy ilyen meg olyan legyen hanem azt kéri, hogy valaki készítse el neki. Én ezt vállalom is.

UI.: Már küldtem E-Mailt is!

EzTetszik 2010.06.21. 23:29:33

@Nuclearvision:

A megadott linkek nem segítenek létrehozni egy Blog.hu-s tapétát...

-Wolf94- 2010.06.21. 23:46:57

Szerintem ez egy nagyon jó ütlet.Bár nem tudom,hogy másik barátunk nem figyeli-e közben valahonnan a blog eseményeit.

U.I.:Egész véletlenül....véletlenül...megpillantottam valahol Kedves Othalánkról egy képet és....hú...:D:P

Senshi Inoue 2010.06.22. 06:19:21

@Fortissimo:
Izgalmas,magánügyek lebonyolításáért kérem fáradjon a helyi klotyóra!
Köszönjük! ;D

Dryenful 2010.06.22. 10:52:17

Hát úgytűnik annyi a meglepinek :D Sebaj azért legalább Senshi azt nem tudja hogy milyen lesz :P

kistotya2 2010.06.22. 19:27:15

Az igaz legyen olyan amilyen a videói KIRÁLY XD

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2010.06.23. 23:01:19

@Dryenful: Dehogy annyi a meglepinek! Tudom, hogy Senshi fel szokott nézni a blogra, és úgy nem lett volna értelme az egésznek. A meglepi abból fog állni, hogy szépen a háta mögött átalakítom az oldalt, és ő majd a kész designe-t fogja viszont látni :P

eXertee 2010.06.23. 23:14:12

@Othala: fél óráig elemeztem mit írtál, és most megértettem:) nembaj, senshi főnökét felhívom, és megmonodm neki hogy húzza el a munkaidejét, és akkor azt is megtudjuk nézni, hogy jól áll-e az oldalon..:) sajnos nem értek ezekhez a desginekhez, de ha tudok segítek csak szóljatok:D

Gamernator 2010.06.24. 10:50:32

@eXertee: na én sem ertek a designekhez :)

eXertee 2010.06.24. 11:41:09

@Gamernator: e-mailben küldd othalának mert senshi mindent figyel :D

Nuclearvision · http://nvision.blog.hu/ 2010.06.24. 11:55:14

@EzTetszik: Hát tapétát tényleg nem, de mondjuk oldaldobozokba el lehet helyezni 1-2 dolgot innen

elektron10 2010.06.24. 13:47:38

@EzTetszik: Én nem értek ehez, ezért csak ötletet tudtam adni :P

Urgod 2010.06.25. 13:42:32

A Senshi front fölé lehet ne tenni egy zombit, vagy monduk egy alient. Az xbox jelek, és a kardok helyett meg lehetne mondjuk a predátorok (szép magyarosan :D) lézercélzója, az a piros háromszög szerűség.

U.I.: @Fortissimo: Hol láttad azt a képet? :D

-Wolf94- 2010.06.27. 10:54:21

@urgod: Nem is rösz ötlet.Szerintem a kardok maradhatnának.az ABox jel helyéra meg az a predátor (szintén magyarosan) fej lenne.

U.I.:Az legyen az én titkom:D_Nem ezért vagyunk itt és csak hülyeségből említettem meg.

Urgod 2010.06.27. 17:26:00

@Fortissimo: A predátor fej se lenne rossz. Amúgy már én is találtam képeket O-ról :D
süti beállítások módosítása