Senshi Front

Senshi Projekt:
Következő videó:

Ötlet:

0%


Felvett jelenetek:

0%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Kommentek

Facebook

Othala Front

Othala Projekt:
Következő videó:
Jack the Ripper végigjátszás

Hossz:

2 óra


Felvett jelenetek:

100%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Othala & Senshi

Sziasztok!
Ezen a blogon játékokat fogunk nektek bemutatni (némelyiket külön, némelyiket pedig közös erővel), hogy képet tudjatok alkotni a játékpiac remek és kevésbé remek (másnéven borzalmas) alkotásairól. Reméljük, hogy videóink tetszenek majd nektek, jó szorakozást kívánunk! Üdv: Othala és Senshi

Elérhetőség:
Othala: othala@citromail.hu
Senshi: pali2031@gmail.com
senshiszerviz@gmail.com

Senshi helyzetjelentés

2011.03.08. 17:53 | Senshi Inoue | 7 komment

Címkék: helyzetjelentés senshi

Sziasztok!

Mi újság emberkék?Nem kukultam ám meg,itt vagyok és élek!
Úgy érzem,hogy kezdek kimászni a negatív dolgok által okozta úgy mond válságból,amik eddig hátráltattak a videó készítésben.Képzeljétek már annyira erőteljesnek érzem magamat,hogy el is kezdtem az AvP 2 játékbemutató 2.-ik részéhez csinálni a szinkront,szóval az szépen cseperedik.
Valamint elkezdtem más oldalakra is feltölteni a videóimat.Megmondom őszintén,hogy az Indavideo és a Blip.tv között agyalok,de szerintem mind a kettőre elkezdek terjeszkedni,hogy bebiztosítsam magamat.A YouTube-al még küzdök,de lehet,hogy az Aliens versus Predator 3 játékbemutató utolsó részét le fogom törölni és újra fel fogom rakni,ha nem változik a helyzet,mert az ügy érdekében benyújtottam már a kedves YouTube-nak egy üzenetet.
Egy szó,mint száz minden rendben,folytatom a videózást,köszönöm a türelmeteket!
Végszóként engedjétek meg,hogy mutassak nektek egy zenét,ami szerintem örökké a nagy kedvencem lesz,mert mindig jó kedvre tudott deríteni!

UPDATE:
Íme az Indavideós profilom elérhetősége:
http://indavideo.hu/profile/Inoue

A bejegyzés trackback címe:

https://othala-senshi.blog.hu/api/trackback/id/tr732722424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dryenful 2011.03.08. 18:57:18

Ez egy nagyon jó hír. Várom az új AvP2 videót :) .

Serious 2011.03.08. 23:36:52

én is remélem a legjobbakat:)
én ettől a számtól annyira felvidulok tee uhh ez jó:)

zsoltikkahking 2011.03.09. 14:48:50

imádom ezt a számat!!:D

Dhuradhan 2011.03.10. 15:07:52

Senshi visszatér háhháhháááá!!!! XD
és nekem is tetszik ez a szám olyan jó kis lendületet ad :D

zsoltikkahking 2011.03.11. 17:53:43

@Kalocsai Mária: xDDDD dehogy csak félreírtam :D:D:D:D:D:D:D számot akartam írni h imádom ezt a számot xDDDDDDDDDD
süti beállítások módosítása