Senshi Front

Senshi Projekt:
Következő videó:

Ötlet:

0%


Felvett jelenetek:

0%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Kommentek

Facebook

Othala Front

Othala Projekt:
Következő videó:
Jack the Ripper végigjátszás

Hossz:

2 óra


Felvett jelenetek:

100%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Othala & Senshi

Sziasztok!
Ezen a blogon játékokat fogunk nektek bemutatni (némelyiket külön, némelyiket pedig közös erővel), hogy képet tudjatok alkotni a játékpiac remek és kevésbé remek (másnéven borzalmas) alkotásairól. Reméljük, hogy videóink tetszenek majd nektek, jó szorakozást kívánunk! Üdv: Othala és Senshi

Elérhetőség:
Othala: othala@citromail.hu
Senshi: pali2031@gmail.com
senshiszerviz@gmail.com

Oblivion/Morrowind karakterek ismertetése

2011.06.08. 20:49 | Othala | 10 komment

A beszélgetés hatására támadt egy ötletem: mi lenne, ha megosztanánk egymással a Morrowind/Oblivion-beli karaktereinket? Én arra gondoltam, hogy egy rövid videóban vagy egy bejegyzésben mesélnék az én karakteremről, hogy milyen felszerelései vannak és mit tud éppen. Ha van kedvetek társalogni, akkor írjatok ide kommentben a karaktereitekről :) Kezdésképp megosztok veletek egy képet a mostani karakteremről :)

A karakterem

A bejegyzés trackback címe:

https://othala-senshi.blog.hu/api/trackback/id/tr42968824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

unstopable 2011.06.09. 16:00:41

-Én Argonian Female Assassin vagyok.
-Az árnyék jegyében születtem.
-Már kezdek vámpír lenni.
-Fegyverem a Chillrend és az Akawari katana
-Páncélom a Dark Brotherhood egyenruha
-jelenleg 6-os szintű vagyok
-Legfejletteb kézségeim a lopakodás,zárfeltörés,penge használat,restoration spell-ek,könnyű páncél,atlétika és akrobatika
-főleg az erőre, a gyorsaságra és az agilitásra adok pontokat.

Mr.Xeno 2011.06.09. 17:41:15

-Én egy férfi vámpír Aragóniai vagyok.
-A torony jegyében születtem.
-8-as vagyok.
-Egy Darwerd(ha jól írom.)kétkezes fejsze sokkolással és egy ugyanilyen tipusú hosszúkard sokkolásssal.
-Darwerd tipusú páncél szett(pajzsal.)és e Légionista sisak.
-Fejlett kéességeim amit használok is:Blade,Block.lopakodás.zárnyitás,Nehéz páncél,atlétika és talán a könnyű páncél.

U.I:Késleltettem a szintlépést már majdnem Listener vagyok a Dark Brotherhoodban.

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2011.06.09. 17:52:02

@Mr.Xeno: @unstopable: Hehe, én is csatlakoztam a Dark Brotherhoodhoz, pedig nem vagyok assassin :D Főleg jó karakter szeretek lenni, de van annyi fame pontom, hogy meg tudjam csinálni a Dark Brotherhoodos küldiket is :D

prédikátor 2011.06.09. 20:15:48

A kedvenc karakterem egy 10-es szintű wood elf (Bosmer) hölgy, az árnyék jegyében látta meg a napvilágot. Assasin lett a lelkem, mérgezett nyilakkal és tőrrel/rövid karddal gyakja le az ellent, lehetőleg észrevétlenül. Épp végeztem a harcosok klubjának feladataival, és a Dark Brotherhood "eliminator" rangú megbecsült tagjává lépett elő éppen ma délután. Jelenleg kleptomán hajlamainak hódol, nagy segítségére van a törhetetlen lockpick. Vámpír nem lesz (egyenlőre), Mithril páncélzatot hord, vagy DB egyenruhát, helyzetfüggő.

Van egy 6-os ork harcosom is, egy nehéz páncélos, kétkezes csatabárddal szerelt pszichopata.

Mr.Xeno 2011.06.10. 07:34:10

Amm Mithril páncélt hogy lehet szerezni?Egyébként van egy kétkezes elf baltám azt érdemes enchantolni?
Egyébként a karakterek jók.

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2011.06.10. 10:45:17

@Mr.Xeno: Mithril páncélt? Bárhol :) Én mondjuk banditákon szoktam látni + asszem az Imperial City-ben is találkoztam vele (Market District, Best Defence üzlet).

Azt a fegyvert érdemes enchantolni, aminek nagy a sebzése :) Nekem most van egy Daedra hosszúkardom, ami 24-et sebez.

Itt találsz listát a fegyverekről. Ahogy elnézem, inkább a daedrikus cuccokat érdemes begyűjteni. www.uesp.net/wiki/Oblivion:Sword#Blades

Mr.Xeno 2011.06.10. 16:08:01

Csak az van hogy bizonyos fegyverek egy szint után érhetők el.

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2011.06.10. 22:59:47

@Mr.Xeno: Nekem ez nem tűnt fel, mert csak sokára mentem becsukogatni az Oblivion kapukat + ugye ott lehet találni daedrikus kardokat.
süti beállítások módosítása