Senshi Front

Senshi Projekt:
Következő videó:

Ötlet:

0%


Felvett jelenetek:

0%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Kommentek

Facebook

Othala Front

Othala Projekt:
Következő videó:
Jack the Ripper végigjátszás

Hossz:

2 óra


Felvett jelenetek:

100%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Othala & Senshi

Sziasztok!
Ezen a blogon játékokat fogunk nektek bemutatni (némelyiket külön, némelyiket pedig közös erővel), hogy képet tudjatok alkotni a játékpiac remek és kevésbé remek (másnéven borzalmas) alkotásairól. Reméljük, hogy videóink tetszenek majd nektek, jó szorakozást kívánunk! Üdv: Othala és Senshi

Elérhetőség:
Othala: othala@citromail.hu
Senshi: pali2031@gmail.com
senshiszerviz@gmail.com

Ma sem lesz videó! >:(

2011.07.13. 14:38 | Senshi Inoue | 8 komment

Címkék: sem ma videó lesz

Sziasztok!

Enyhe fejfájással írom nektek most ezt a bejegyzést.
Ma sem lesz videó!
Miért is nem?Nem azért mert úgy tartja a kedvem.
Ma akartam megcsinálni a Star Wars Republic Commando végigjátszás talán utolsó fejezetét,de vagy a Sors vagy a kedves gépem úgy gondolja,hogy nem ma csinálom ezt meg.
Technikai gondjaim akadtak szokás szerint.
Valamiért felvétel közben az én hangom,amit a Fraps második forrásból vesz fel mikrofonon keresztül,akad mint a fene.De amikor a Windows-ban vagyok és másokkal beszélgetek vagy egyszerűen a hangrögzítővel veszek fel hangot,akkor semmi baj.
Frissítettem szoftvert a hangkártyához,újra is telepítettem,és arra a következtetésre jutottam,hogy nem is szoftveres,hanem inkább hardveres a gond forrása.
Úgy tűnik megint költekezhetek,van valakinek attól függetlenül valami tippje,ötlete ami talán tudna segíteni?
Megértéseteket és türelmeteket kérem,valamint köszönöm előre is a segítséget!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://othala-senshi.blog.hu/api/trackback/id/tr103063417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Othala · http://othala-senshi.blog.hu/ 2011.07.13. 14:47:27

Nem, sajnos nekem a költekezésen kívül más ötletem nincs :(

Shaz. (törölt) 2011.07.13. 19:47:33

Próbáld átállítani a Frapset úgy, hogy csak a játék hangját vegye fel, és a szinkront meg hangrögzítővel vedd fel.

Senshi Inoue 2011.07.13. 20:08:44

@Shaz.
Erre gondolok én is,hogy őszinte legyek.

Vreid 2011.07.13. 20:21:50

@Senshi Inoue: de az végigjátszásnál nem lesz hiteles.

Amnesia meg a penumbrák kifejezetten szar végigjátszások lesznek, ha előre tudod, hogy mikor ijedtél meg.

:D

Vreid 2011.07.13. 22:27:24

@Senshi Inoue: bár lehet félreértettem, bocs

Brill-1 2011.07.14. 20:18:44

Mindig a nagy videósoknak akadnak ilyen technikai problémái. :D

De bocs, segíteni nem tudok. :(

V¤ĐKa 2011.07.16. 16:58:16

@Senshi Inoue: Egy kérdést fel szeretnék tenni (xbox): Te szoktál fizetni gold membership-ért?
süti beállítások módosítása