Senshi Front

Senshi Projekt:
Következő videó:

Ötlet:

0%


Felvett jelenetek:

0%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Kommentek

Facebook

Othala Front

Othala Projekt:
Következő videó:
Jack the Ripper végigjátszás

Hossz:

2 óra


Felvett jelenetek:

100%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Othala & Senshi

Sziasztok!
Ezen a blogon játékokat fogunk nektek bemutatni (némelyiket külön, némelyiket pedig közös erővel), hogy képet tudjatok alkotni a játékpiac remek és kevésbé remek (másnéven borzalmas) alkotásairól. Reméljük, hogy videóink tetszenek majd nektek, jó szorakozást kívánunk! Üdv: Othala és Senshi

Elérhetőség:
Othala: othala@citromail.hu
Senshi: pali2031@gmail.com
senshiszerviz@gmail.com

Üzenet Senshitől

2011.08.06. 23:51 | Othala | 15 komment

Sziasztok!

Sajnálatos módon Senshinek kb. 2 hétig nem lesz internete, így nem tud válaszolni az üzenetekre. 

EDIT: Othinak köszönöm szépen a gyors közlést,úgy néz ki,hogy most már visszaállt a rend. :)  SenshiInoue

A bejegyzés trackback címe:

https://othala-senshi.blog.hu/api/trackback/id/tr753130869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Serious 2011.08.07. 05:10:58

ez legyen a legnagyobb gondja;)
remélhetőleg hamar letelik ez a két hét hátha már hamarabb jön
köszi az infót Othiii.

Szabi :) 2011.08.07. 07:07:25

Valaki Segitsen Mikor A Gears Of War fel istalalom meg crack elem jo nincs baj de mikor el iditom egy ijen hipat ir ki """ D:\Jatekok|Gears Of War\Binaries\wargame-g4wlive.exe: You cannot run the game with modifited executable code. Please reinstall the game""" ez mi a fene

Zip45 2011.08.07. 16:43:23

@Szabi :): Megoldás: Vedd meg a játékot

CtpScout 2011.08.07. 19:30:09

@Szabi :): Ha jól emlékszem nekem is ezt írta ki pedig eredetiben volt/van/ meg.Ez furcsán fog hangzani,de működött:állítsd vissza a dátumot 2008-ra.Remélem tudtam segíteni :) .

Szabi :) 2011.08.07. 21:26:18

mejen de a baj hogy a képernyöm nem birja nincs valami külső opcio ?

[DarthWhite] 2011.08.09. 10:09:47

@Szabi :):
Nekem is volt ilyen eredeti szoftverrel, irtam a szoftvertámogatós palinak, aztán vmi repair progit küldtek amivel meg tudtam csinálni.

Eredetivel ez akkor fordul elő mikor egyszer már telepitetted és utána törölted, majd újra telepitetted :D
Szal nem komálja ha 1-nél többször telepited :S

De a megoldás egyértelműen az, hogy vedd meg, nem hiszem hogy az ára az egekben lenne...

Amúgy sztem ha beirod google-ba a hibaüzit és hogy melyik játék irta ki, akkor találsz megoldást.

Plusz én a mai napig haragszok amiért a folytatás nem jött PC-re. X-boxot meg nem fogok venni ezért az egy exlúzivért, mikor PS3-mamra sokkal több van xP

Szabi :) 2011.08.09. 13:08:16

@[DarthWhite]: xD igaz jo el idult ha ijen baj van akkor nyomd meg az " alt +enter ekkor " lekicsinyiti es menni fog nekem igy el indult de a baj akkar mit csinalok egy kis ido utan ki lepik mindent amit lehetett meg tetem de ez a kib*aszot szar nem megy jobb ha meg veszem vagy szedek mas verziot

arachanocss 2011.08.09. 15:53:24

@Szabi :): Nekem is ez volt a problémám. Egyzserű. Tölts le egy patch-et a játékhoz, ezzel kijavítódik a hiba, és azonnal menni fog a játék. Mindenki másnak is ezt ajánlom, aki hasonló problémával bajlódik.

Szabi :) 2011.08.09. 17:44:30

@arachanocss: kossz meg probalom de ha nem megy elvagom a nyakad xD

Szabi :) 2011.08.10. 13:59:02

Köszönöm mindenkinek aki segitett hogy menjen a játék most mejen de még kellene valami hogy kell csinálni profilt hogy el mencse mert a tegnap este a játék végéig el értem de ki kellet lépjek de nem volt meg a checkpoint mentés mit tegyek ?

arachanocss 2011.08.10. 14:51:22

@Szabi :): Erre a kérdésedre is tudom a választ. Kell egy LIVE accont, ha még nincs. Ha már van, akkor jelentkezz be játékon bellül. Ha megnyomod a HOME billentyűt, bejön a bejelentkezés. Próbáld ezt meg, ha bejelentkeztél, akkor tudsz már majd menteni is.

Szabi :) 2011.08.10. 21:20:35

@arachanocss: de hol regisztraljak ingyenesen

arachanocss 2011.08.11. 08:54:57

@Szabi :): Hát gondolom a hivatalos oldalon, és profilodat is állítsd be, én úgy csináltam accot, hogy egy eredeti LIVE-os játékot felraktam, és kidobta, de szerintem hivatalos oldalán is ingyenes.
süti beállítások módosítása