Senshi Front

Senshi Projekt:
Következő videó:

Ötlet:

0%


Felvett jelenetek:

0%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Kommentek

Facebook

Othala Front

Othala Projekt:
Következő videó:
Jack the Ripper végigjátszás

Hossz:

2 óra


Felvett jelenetek:

100%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Othala & Senshi

Sziasztok!
Ezen a blogon játékokat fogunk nektek bemutatni (némelyiket külön, némelyiket pedig közös erővel), hogy képet tudjatok alkotni a játékpiac remek és kevésbé remek (másnéven borzalmas) alkotásairól. Reméljük, hogy videóink tetszenek majd nektek, jó szorakozást kívánunk! Üdv: Othala és Senshi

Elérhetőség:
Othala: othala@citromail.hu
Senshi: pali2031@gmail.com
senshiszerviz@gmail.com

Othala helyzetjelentés

2012.01.02. 22:35 | Othala | 7 komment

Sziasztok!

Fuhh, annyi mindent szeretnék nektek mesélni, hogy azt sem tudom, mivel kezdjem... Hm, a legjobb lesz talán letudni az összes rossz hirt, utána pedig rátérek a pozitiv részre. Van ám itt minden :D

Nos, kedves nézőim/olvasóim, kezdem a legrosszabb hirrel, amit csak közölhetek: december elején tönkre ment a laptopom merevlemeze, igy egy teljes adatvesztés áldozatává váltam... Természetesen minden fontos a laptopon volt, és semmim se volt lementve. Nem gondoltam volna, hogy egy másfél éves laptopnál ilyen előfordulhat, azért sem mentettem el az adataim. Ami a rosszabb, hogy laptopon tudtam csak volna videókat késziteni, mert egyrészt ott volt helyem, másrészt a gépem hangkártyájával problémák vannak.

Ha már szóba hoztam a gépet, hozzá kapcsolódik a következő rossz hir: néhány napja a gépem grafikus kártyája úgy döntött, hogy ő nem fog tovább működni, igy a számitógépet sem tudom használni... Legalább ez úttal a merevlemez sértetlen, és nem vesztettem el az adataim. Viszont a gépet sem tudom igy használni. Jelenleg egy használt, leejtett, rohadt lassú laptop van nálam kölcsönben, amin csak a skype működik megfelelően. A blog.hu admin felületét is pl. 10 perc után hozta be... (De hát mit is várok egy laptoptól, amin 1 giga ram + Vista van? - legalább megtudtam, miért szidják annyian a Vistát.)

Az utolsó rosszhir: megkezdődött a vizsgaidőszakom, szóval február elején leszek ismét elérhető.

Most, hogy a rossz hireket letudtam, ideje rátérni a jó hirekre, és hogy mi várható a jövőben:

Először a laptopom fogjuk feléleszteni; már megrendeltük az új merevlemezt. Az még kérdéses, hogy mikor fogom átvenni, de ez már csak részlet kérdés. Ha minden rendben lesz, februárban újból vissza fogok térni a videózáshoz - de más módon, mint eddig tettem (részleteket később árulok el). Végre vannak terveim a videózással kapcsolatban, amiket szeretnék is megvalósitani.

A gépem egyelőre hagyjuk pihenni, mert nincs anyagi hátterünk egy új gépet venni. Úgy döntöttem, hogy a grafikus kártyát felesleges kicserélni, mert szerintem csak idő kérdése, mikor romlik el egy újabb alkatrész. Különben is, már itt az ideje lecserélni a gépem, mert dx9-es kártya, ddr2-es ram és kétmagos proci mostanság már nem a legjobb... Új gép megvételéig meg felesleges pénzkidobás lecserélni a grafikus kártyát, akkor az emlitett okok miatt tényleg érdemes várni egy újra (addig meg ott lesz a laptop). Nagyjából már kinéztem magamnak új alkatrészeket, és az alapján anyu március környékére igérte, hogy akkor majd megrendelhetem őket.

Utolsó jelentkezésem óta megkezdődött a Skyrim forditása. Egyelőre csak az elnevezésekkel foglalkozunk, és csak a creationkit megjelenése után térünk rá a párbeszédekre. Vagyis hamarosan :)

Ami a játékokat illeti, az utóbbi időben csak a Skyrimmel játszottam. Először a laptopon kezdtem el, ott volt egy dunmer harcos karakterem, akit 47-es szintig sikerült felfejlesztenem. Sajnos az adataimmal együtt ő is elveszejtődött... Gépen újra kezdtem a Skyrimet, és csináltam egy újabb dunmer harcost, majd legutóbb egy dunmer tolvajt. Igazából az utóbbival tudtam a legjobban azonosulni és a leggyorsabban fejlődni :D Ha szeretnétek hallani a Skyrimes élményeimről, irjátok meg kommentben, és irok egy bejegyzést :)

Skyrimen kivül néhány percig Devil May Cry 3-aztam... Ha emlékeztek még, egyszer azt mondtam, hogy megpróbálom végigvinni ezt a játékot csalás nélkül, hogy tanuljak egy kis türelmet. Erről nem feledkeztem ám el, és amint feléled a laptopom, feltelepitem a DMC3-at, mert nagyon, de nagyon van kedvem játszani vele. Sajnos erre a kölcsön-laptopra nem telepithetek semmit, mert egyszerűen lehetetlen... Ennyire lassú még az előző gépem sem volt, pedig abban csak 128 MB ram volt :D Bár az is igaz, hogy XP-t tettem rá, és nem ezt a vacak Vistát... (Nem is tudom, hogy jutott eszükbe Vistával venni...)

Veletek mi a helyzet mostanság? Mivel játszotok szivesen?

A bejegyzés trackback címe:

https://othala-senshi.blog.hu/api/trackback/id/tr913515116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

prédikátor 2012.01.03. 09:59:44

Skyrimezek én is, a karakterem a Stormcloakokat támogatva próbálja lenyomni a birodalmat. Ezen kívül mostanában játszottam a Portal második részével, a System Shockkal, a New Vegasszal, és a Trackmania-val.

A gépemet nekem is modernizálni kéne, de amíg legalább a min. rendszerigényeknek eleget tesz, hagyom a fenébe.

tobika1999 2012.01.03. 14:47:11

Szia Othala én megvagyok amig nem volt suli addig vettem egy crysis 2-t amit 4 nap alatt kivittem:D és nagyon sokat avp-tem is most azon gondolkodok hogy megvegyem a batlefield 2-t ja és senshi miatt elkezdtem a penumbra játékoknak is a végigjátszását, most a black plague-nél tartok és nagyon élvezem rettegek de élvezem:)

Dhuradhan 2012.01.03. 18:07:08

Nos én karácsonyra kaptam meg a skyrim et és nagyon szívesen játszanék vele, de a videókártyám nem a legjobb tehát bekell szereznem egyet és csak utána kezdhetem el a játékbeli kalandozást. :( Addigis tudok készülni a dolgozatokra. :P (Egyébként meg sem ismertem volna ezt a játékot ha te nem mutatod be MAGYAR nyelven... :) )

Mr.Xeno 2012.01.07. 14:36:03

Nos én a Skyrimet nyomom ezerrel....
Kéne csinálnunk egy olyan karakter megosztós mizériát amit anno az Obi-val is csináltunk.Mi a Vélemyényed Othala?

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2012.01.08. 16:00:44

Nos úgy látom, hogy én vagyok az egyetlen aki nem a Skyrimmel tolja. Habár már láttam a játékot, még nem jött meg hozzá a kedvem. Ha pedig nem éppen egy új videó ügyködöm, akkor vagy a League of Legends nevü játékkal lazítok egy kicsit. Már ha tudok mivel ez egy ingyenes cucc és sok az idegesítő játékos.

Rainse · http://bugnews.blog.hu 2012.01.08. 16:02:17

... vagy a Lord of the Rings: Conquest-tel nyomom.
süti beállítások módosítása