Senshi Front

Senshi Projekt:
Következő videó:

Ötlet:

0%


Felvett jelenetek:

0%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Kommentek

Facebook

Othala Front

Othala Projekt:
Következő videó:
Jack the Ripper végigjátszás

Hossz:

2 óra


Felvett jelenetek:

100%


Szinkron:

0%


Vágás:

0%

Othala & Senshi

Sziasztok!
Ezen a blogon játékokat fogunk nektek bemutatni (némelyiket külön, némelyiket pedig közös erővel), hogy képet tudjatok alkotni a játékpiac remek és kevésbé remek (másnéven borzalmas) alkotásairól. Reméljük, hogy videóink tetszenek majd nektek, jó szorakozást kívánunk! Üdv: Othala és Senshi

Elérhetőség:
Othala: othala@citromail.hu
Senshi: pali2031@gmail.com
senshiszerviz@gmail.com

Gothic 1 vs Morrowind - Küldetések leírása

2011.05.21. 09:13 | Othala | Szólj hozzá!

Épp az imént jutott eszembe, hogy elfelejtettem megemlíteni egy fontos különbséget a két játék között. A küldetésekről már beszéltem ugyan, de azt nem mondtam hogyan vannak elrendezve a küldetések.

Gothic 1
Egy külön ablakban meg tudjuk nézni a jelenlegi, teljesített és az elrontott küldetéseket. Mindegyikben fel vannak sorolva az a küldetések nevei és rájuk kattintva elérhető a hozzá tartozó leírás. Egyszerű megoldás és szépen ki lehet igazodni a küldetések között.

Morrowind
A küldetések leírása egy nagy káosz...
Van egy naplónk, amibe folyamatosan ír mindent a karakter. Ebbe a naplóba ömlesztve van minden információ. Nincsenek külön elrendezve a küldetések... Ez miatt nagyon sokáig olvasgattam a naplót és próbáltam kiigazodni rajta, melyik küldetés van már meg. Végső elkeseredésemben papírra írogattam a küldetéseket. Van ugyan olyan funkció, hogy kulcsszavak alapján kikereshetünk vmit, de sokszor ott se találni meg, amit keresek, mert ott is nehéz eligazodni. Ha jól emlékszem, volt olyan opció is, hogy küldetések, de oda semmi se volt írva. Bug vagy csak én voltam figyelmetlen?

A bejegyzés trackback címe:

https://othala-senshi.blog.hu/api/trackback/id/tr282920856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása